dtz
Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
καλημέρα Ζωρζ !Ερωτηξη για Μητσο dtz και οποιον αλλο εχει οδηγησει εκτεταμενα 690 απο το 2019 και μετα. Εχοντας οδηγησει του 2008, το βρηκα εξαιρετικα "νευρικο" σε ταχυτητες πανω απο 120-130χμω (με ντεμι λαστιχα) σε βαθμο που κανει ταξιδι στην ασφαλτο με τετοιες ταχυτητες απαγορευτικο. Ο Γατος el-Gatto μουχε πει οτι ειχε διορθωσει το δικο του με καποια κολπα στην αναρτηση και λιιγο μακρυτερο μεταξονιο. Επισης μουπε οτι καποιοι βαζουν αμορτισερ τιμονιου.
Εχει αλλαξει αυτο απο το 2019 και μετα που το μοντελο ειδε σχετικα σημαντικες αλλαγες? Τα φωτα σας πληζ..
όπως ξέρεις, οι λέξεις "νευρικό" ή "βραχος" είναι πολύ σχετικές, και δεν σημαίνουν το ίδιο για όλους ...
εγώ δεν έχω κάνει τέτοια χρήση, ουτε στο 1ο 690, ούτε σε αυτό μέχρι ώρας, δηλ ταξιδάκι και ταχύτητες 120-130
με το 1ο καθολου, γιατί ήταν μονο για βουνό, και για μακριά το φόρτωνα, και ήταν συνεχώς με Michelin AC10
Τώρα με το καινούργιο, το έχω πάει λίγη ώρα με 130-140 με τα MT21, κουνάει λίγο, αλλά είναι από τα λάστιχα,
κατα τη γνωμη μου, όχι κάτι τραγικό
Νομίζω ότι για τη χρήση που περιγράφεις, είναι απαραίτητο ενα σετάκι φεριγκ και τα σχετικά ... και τα 120-130 δεν είναι πρόβλημα
ειδικά αν φοράς ενα λάστιχο λιγο πιο ασφάλτινο από τα ΜΤ21