To KTM 690 δεν έχει (από όσο ξέρω) άλλον χάρτη για την ακραποβιτς. Το 701 είχε αλλά κι αυτό για μια χρονιά (2017, μαξ και το 2018), μιας και πούλαγαν κιτ ακραποβιτς, πιο ανοιχτό φιλτρόκουτο και πρόγραμμα. Μετά λόγω αυστηρότερων euro προδιαγραφών το σταμάτησαν.
Ποιας χρονολογίας είναι το 690 σου? Θα υποθέσω 2019 και μετά.
Το 701 '20 μου έκανε το ίδιο (σχετικά με σβήσιμο) και τελικά μετά από πολυ ψάξιμο βρήκα ότι ήταν το charcoal canister.
Μερικές φορές είχα παραγεμίσει με βενζίνη και αυτό το φίλτρο (charcoal canister) είχε μπουκώσει. Είχε ίδια συμπεριφορά με αυτή που περιγράφεις.
Έβαλα αυτό το κιτ
SAS delete / canister removal kit και δεν το ξακαέκανε (μιας και τα ξηλώνει όλα αυτά περί περιβάλλοντος και η υπερχείλιση σκάει κατευθείαν στο έδαφος χωρίς να μπουκώνει το φίλτρο άνθρακα).
Το ότι το μηχανάκι σκορτσάρει χαμηλά είναι χαρακτηριστικό τους (βλέπε μονοκύλινδρο). Το διορθώνει κάπως το
fuel dongle
Για το λαμπάκι της νεκράς, θα χρειαστεί να το προγραμματίσει συνεργείο της ΚΤΜ.
Αλλά μιας και θα γίνει αυτό, εγώ θα ρώταγα να περάσει ξανά τον χάρτη ή τουλάχιστον να κάνει έναν διαγνωστικό έλεγχο πρώτα.