Οι βασικές διαφορές από την απλή έκδοση είναι η παρακάτω:
- Δύο πλευρικά τοποθετημένα ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 23 λίτρων που κατεβαίνουν χαμηλά ενώ το άνω μέρος τους βρίσκεται σε χαμηλότερη θέση συγκριτικά με την απλή έκδοση. Η νέα αυτονομία αγγίζει πλέον τα 500 χλμ. (η απλή έκδοση είχε ψηλότερο κέντρο βάρους και 16 λίτρα χωρητικότητα)
- Επίπεδη σέλα 2 τμημάτων με έμπνευση από τα ράλι. Είναι φαρδύτερη και ταυτοχρόνως και 20 χλστ. ψηλότερη με συνολικό ύψος στα 890 χλστ. Είναι λιγότερο κυρτή στο εμπρός τμήμα της και διευκολύνει τις μετακινήσεις στην εκτός δρόμου οδήγηση (η απλή έκδοση βρίσκεται στα 870 χλστ.)
- Έγχρωμη οθόνη TFT 5" με δυνατότητα συνδεσιμότητας στο κινητό τηλέφωνο (η απλή έκδοση είχε μονόχρωμη LCD οθόνη)
- ABS με δυνατότητα εναλλαγής 3 τρόπων λειτουργίας: α) πλήρως ενεργοποιημένο, β) απενεργοποιημένος μόνο ο πίσω τροχός και γ) πλήρως απενεργοποιημένο (η απλή έκδοση δεν είχε τη δυνατότητα της μερικής απενεργοποίησης).
- Μπροστινό πιρούνι KYB 43 χλστ. υψηλών προδιαγραφών, διαδρομή 230 χλστ. (στο απλό ήταν 210 χλστ.)
- Ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού Öhlins με 18 θέσεις τοποθετημένο ψηλά για εύκολη ρύθμιση on the fly
- Πίσω αμορτισέρ τύπου piggyback από αλουμίνιο, διαδρομή μεγαλύτερη από 220 χλστ. (στο απλό ήταν 200 χλστ.)
- Κινητήρας EU5 CP2 υψηλής ροπής
- Κουτί φίλτρου αέρα νέας σχεδίασης που δεν επιτρέπει την εύκολη εισροή σκόνης κατά την εκτός δρόμου οδήγηση
- Μεγαλύτερη ζελατίνα που συμπεριλαμβάνει flaps που μπορούν εύκολα να αφαιρεθούν
- Φλας LED στον βασικό εξοπλισμό
- Νέες προστασίες με ενισχυμένες κάθετες περσίδες στο ψυγείο (αντιγραφή από τα αγωνιστικά) καθώς και στο εμπρός τμήμα του φέρινγκ που είναι αντικαταστάσιμα και προστατεύουν καλύτερα σε πτώσεις (προστατευτικές μπάρες τέλος... επιτέλους)
- Νέα διαιρούμενη ποδιά σε 3 κομμάτια
- 10 χλστ. μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος
- Φαρδύτερα πατητά αναβάτη
Τελευταία επεξεργασία: