Το νόημα της συζήτησης (τουλάχιστον από πλευράς μου, δεν ξέρω/δεν είμαι υπεύθυνος για το τι καταλαβαίνει και πως φιλτράρει ο κάθε ένας το κάθε τι) δεν ήταν να πω ότι εγώ είμαι πάνω από τον Άνταμ Ρήμαν (αν και, αξιοσημείωτο από άποψης ψυχολογίας το καθρεφτάκι που κρατάει ο κόΖμος). Επίσης μου είναι αδιάφορο (πλην LOL factor) το πόσο θεωρεί ο κάθε ένας ότι πρέπει να πληρωθεί ένα μηχανάκι. Βλέπω τις αγγελίες για το 950 που έχω γιατί είναι με το ένα πόδι στην πόρτα, μέχρι εκεί έχω ενδιαφέρον.
Μην τα στρίβετε ούτε στο προσωπικό (αφ' ενός γιατί δεν με νοιάζει ποιοί είστε γενικότερα, έχω διαβάσει τεράστια κριντζ πράγματα αλλά δεν το κάνω θέμα) ούτε στο ποιός την έχει πιο μεγάλη. Κάθε απάντηση στο "δεν μου αρέσει το μηχανάκι που σου αρέσει" η οποία περιέχει ένα ευγενικότερο "ναι αλλά είσαι μαλάκας" αντί για κάτι για το μηχανάκι προκαλεί γέλιο γιατί δείχνει πράγματα για τον συνομιλητή. Ένας θεούλης εδώ μέσα θυμάμαι ότι έφτασε να ανοίξει δικό του φόρουμ και έγραφε μόνος του.
ΟΛΟΙ οι ινφλουένσερς, είτε είναι ο Άνταμ είτε ο Μπιρτς είτε οποιοσδήποτε άλλος θα σου πουν αυτό που λέει και το μάρκετινγκ "offroad ABS, offroad γκάζι, offroad DCT, offroad TC, offroad ανάρτηση" και δες τι κάνει το μηχανάκι, υπονοώντας ότι καβαλάω εγώ που δεν ξέρω την τύφλα μου και πάω σούζα μπάντα περνάνε τα κομάντα; Γελάνε και τα διακοσμητικά βότσαλα στις γλάστρες. Το είχαν γράψει και οι Πυθίες/φωτεινοί παντογώσται του ελληνικού τύπου ότι "κρατάς το γκάζι ανοιχτό και γίνεσαι θεός", αλλά τους θεωρώ τεράστιους ψεύτες γιατί για να φτάσεις να έχεις το θάρρος να πας τέρμα μπαντιλίκι με το ηλεκτρονικό παπαρόλι να σε κρατάει στην γωνία που το ρύθμισες πρέπει να φας πολλές ώρες πτήσης ή να έχεις πλήρη άγνοια του σε πόσα κομμάτια σπάει το κορμί και τύχη πολλά βουνά.
Πάμε πάλι στο μηδέν, παίρνοντας έναν τετράκουλο/πανάσχετο για παράδειγμα, εμένα. Από τις πρώτες επαφές με χώμα, με καλά συντηρημένο μηχανάκι από αναρτήσεις κλπ αλλά "βασικές" ήτοι μηδέν ρυθμίσεις, είδα ότι υπάρχει ένα όριο πέραν του οποίου δεν βοηθάει το μηχανάκι και γλίτωσα θυμουμενος βίντεο στο youtube "τι να μην κάνεις όταν..." και πολλή τύχη. Με μηδέν πρόοδο σαν ικανότητες είδα ότι το όριο πάει ΠΟΛΥ ψηλά με ένα καλό μηχανάκι με καλές αναρτήσεις σεταρισμένες στα κιλά που πρέπει και ουσιαστικά το μηχανάκι πάει βόλτα μόνο του και μένεις επιβάτης να χαζεύεις το τοπίο ή μένεις πίσω να κυνηγάς τους άλλους (πετρόδρομος αλλά hold on for dear life και pin it to win it γιατί όταν πας αργά είναι χειρότερα και βαράς κόκκινο όλα τα αισθήματα αυτοσυντήρησης). Τι να κάνεις, όταν πας και δεν ξέρεις τι κάνεις και απλά πρέπει να πας γιατί δεν μπορείς να μείνεις στο βουνό να κάνεις τον ερημίτη...
Και τώρα που συμφωνήθηκε ότι δεν ξέρω να οδηγώ και ότι δεν υπάρχει hardware που θα κάνει τον άσχετο "Ταρρές" αυτόματα και δεν υποκαθιστά τις ικανότητες (αλλά μπορείς να πληρώσεις 20,000 ευρώ σε GYTR εξαρτήματα για να νιώσεις γκλάμορους), γυρνάω πάλι στο βίντεο γιατί εγώ μιλάω για επιστημονική παρατήρηση με κανόνες έρευνας. Έρευνα "μίας στροφής" και "δύο μετρήσεων" επί τρία μηχανάκια, δεν περνάει το paper σε κανένα σχολείο σαν έγκυρο. Οι ικανότητες του Ρίμαν είναι τέτοιες που φέρνει την άφρικα "στα ίσα" με πολύ πιο σύγχρονα μηχανάκια. Χρονομέτρηση με δέκατα, πιθανότατα από βίντεο, με κουβάδες για σημάδια αρχής και τέλους, ακρίβεια μηδέν. Πρακτικά λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι το συμπέρασμα του βίντεο είναι "τα άλογα δεν έχουν σημασία σε μία στροφή για έναν αναβάτη". Ψέμα; Όχι. Τι δείχνει για τις μοτοσικλέτες; Τι-πο-τα. Αλλά όπως το βίντεο του Ράιαν με τα προστατευτικά, τα κλικ τα μαζεύει
Οι παρατηρήσεις για τα υπόλοιπα "μπόνους κανονάκι".