XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Να υπογραμμίσω οτι η διαδρομή πριν το γλύστρημα που αναφέρει ο Γιώργης ήταν περίπου 23km ευθείας με χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.Γιαννη ενδιαφερουσα η αποψη σου και τελικα δεν υπαρχει "καπνος χωρις φωτια", γι'αυτο και τα λαστιχα εχουν παρει φοβερα διφορουμενες κριτικες σε φορουμ του εξωτερικου. Εγω τα ειχα πανω για 6000χμ και τα αλλαξα για το ταξιδι στην Ασια με Pirelli MT90 καθως ηθελα κατι λιγο πιο χωματινο (που κι'αυτα δεν ητανε τελικα αρκετα κρινοντας απο την αμμο και λασπη που βρηκαμε, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα).
Στα χιλιομετρα που εκανα εγω σε ευρωπαϊκες ασφαλτους (και περιπου 800 στην Ελλαδα πριν τ'αλλαξω) δεν ειχα πουθενα θεμα στο στεγνο αλλα γενικα οδηγω επιθετικα και τα ζεσταινα σχετικα γρηγορα. Εκει που ειχανε σιγουρα θεμα ητανε σε αλλαγες στεγνο-βρεγμενο και στο βρεγμενο οπου θελουν προσοχη και ηπιο δεξι χερι. Τα λαστιχα μου τα φοραει τωρα ο Θενος @thenos o katemis στο 950 - ταβαλε πανω προσφατα για το AdvONride - και παραπονεθηκε οτι του γλυστρισανε και τα δυο μαζι σε μια στροφη χωρις ομως ναχουν ζεσταθει με οδηγηση με γκαζι πριν - θα μας πει περισοτερα μετα το ερχομενο σ/κ. Απο την αλλη, τα φοραει και ο Μανωλης @πυξιδας990 στο 990 και εχει γραψει θετικα σχολια.
Νομιζω οτι τα λαστιχα αυτα θελουν επιθετικη οδηγηση και να δειξουν τι μπορουν να κανουν. Απο την αλλη, τα Pirelli MT90 με τα οποια τα αντικατεστησα ζεσταινονται και κρατανε ..με το καλημερα
Καλημερα Μανωλη, οι αποψεις γι'αυτα τα λαστιχα εδω εχουν σκοπο να βοηθησουν κυριως μελλοντικους κατοχους CRF1000. Οταν ξεκινησα ζητωντας αποψεις για τα λαστιχα δεν ειχα παρει ακομη το μηχανακι και ειχα "τρομαξει" μ'αυτα που διαβαζα σε ξενα φορουμ, οποτε σκεφτομουνα να τ'αλλαξω πιθανα με το καλημερα. Αλλα τελικα τα κρατησα και δεν ειχα κανενα θεμα. Το θεμα παντως εχει καλυφθει κατα το δυνατον, ευχαριστουμε για τις αποψεις!το θεμα ειναι οτι συζηταμε για ενα λαστιχο που ειναι δυσευρεστο στην αγορα...
καλημερα γιωργο....οι αποψεις πανω στα λαστιχα το ξερεις οτι διαφερουν...εγω τα πηρα και ο προηγουμενος ηθελε να τα πεταξει διοτι δεν το ειχε βρει με τιποτα...εγω απο την αλλη δεν εχω θεμα...και για την ιστορια...Καλημερα Μανωλη, οι αποψεις γι'αυτα τα λαστιχα εδω εχουν σκοπο να βοηθησουν κυριως μελλοντικους κατοχους CRF1000. Οταν ξεκινησα ζητωντας αποψεις για τα λαστιχα δεν ειχα παρει ακομη το μηχανακι και ειχα "τρομαξει" μ'αυτα που διαβαζα σε ξενα φορουμ, οποτε σκεφτομουνα να τ'αλλαξω πιθανα με το καλημερα. Αλλα τελικα τα κρατησα και δεν ειχα κανενα θεμα. Το θεμα παντως εχει καλυφθει κατα το δυνατον, ευχαριστουμε για τις αποψεις!
καπως ετσι stefΜε άλλα λόγια, σύμφωνα με τα δικά σας γραπτά... αν κάποιος έχει τη μηχανή για εκδρομές και γουστάρει να τη "στρίβει" και γενικώς η έξοδος να ισοδυναμεί με παιχνίδι είναι οκ. Κάποιος όμως που έχει τη μηχανή για να πηγαινοέρχεται ΚΑΙ στη δουλειά του -χειμώνα/καλοκαίρι- απλά δεν κάνουν.
@jon t: Γιαννη, εξαιρετικη συνοψη και πολυ καλη η πληροφορια για την αποφορτιση του μπροστινου. Εγω δεν τοχω πειραξει καθολου μπροστα καθως το βρισκω τελειο αλλα εχω περισοτερη προφορτιση απο σενα πισω η οποια φορτιζει παρομοια το μπροστινο (θα μετρησω ποσο ακριβως και θα γραψω). Στο πισω ειμαι στο +4 συμπιεση και +6 επαναφορα απο τις μαμισιες ρυθμισεις.
Εχω βρει την αναρτηση καταπληκτικη σε λειτουργια με μονο θεμα την σκληροτητα του πισω ελατηριου: φουλ φορτωμενος με δυο βαλιτσες και μια πολυ βαρια τσαντα το καλοκαιρι στο ταξιδι στην Ασια, ειχα την προφορτιση στο τερμα και το πισω παλι δεν ειχε την στιβαροτητα που ηθελα για γρηγορη χωματινη οδηγηση σε δρομους με συνεχεις λακουβες, νεροφαγωματα, χασιματα, κλπ. Απο την αλλη, φουλ φορτωμενο στην ασφαλτο ειναι (just) ok για μενα και τη συνεπιβατηδα μου - βαρος και των δυο μαζι 150 κιλα. Σε καποια φαση θα ψαχτω για πιο στιβαρο ελατηριο πισω.
Αυτο που γραφεις για το λαιμο της εξατμισης διπλα στο δεξι μαρσπιε δεν το παρατηρησα γιατι αλλαξα τους μαρσπιεδες με το καλημερα μ'αυτους της Motech. Και παρ'ολο που στην αρχη το μεγεθος τους με ξενισε και σκεφτομουνα να τους μεταποιησω/αλλαξω, αφ'οτου συνηθισα το γεγονος οτι εξεχουν περισοτερο τους βρισκω καταπληκτικους, "αρχοντικους" απο πατημα και φοβερα ξεκουραστους, τους συνιστω ανεπιφυλακτα.
Επισης οι εντυπωσεις σου για τον κινητηρα ειναι ..to the point, μπορει να μην εχει λυσαλεα δυναμη ψηλα (95 αλογα στο στροφαλο, 88 στον τροχο) αλλα η ροπη, ευστροφια, ευχρηστια, η "αισθηση" και ο ηχος του ειναι ολα τα λ7! Δοκιμασα προσφατα, για δευτερη φορα, ενα Crosstourer στη εξορμηση στο Μαυροβουνι και μου φανηκε "ψηλοροπο" καθως εχω πια συνηθισει την "κλωτσια ροπης" απο τις 2000σαλ που δεν την εχω δει σε αλλο μεγαλο on-off. Και κατι αλλο: η καταναλωση ειναι πολυ μικρη, για παραδειγμα στο ταξιδι στην Ασια εκαψε 4.8λτ/100χμ σε 8500χμ και σε προσφατο καταδρομικο ταξιδι δικαβαλος διβαλιτσος Βαρσοβια-Αθηνα εκαψε 5.9λτ/100χμ σε 2300χμ.
Εχω κανει 21000χμ με το δικο μου και θα γραψω λεπτομερεις εντυπωσεις εδω σε καποια φαση αλλα θελω να το δοκιμασω και στο χωμα με τακουνατα, κατι που δεν εχω κανει ακομη.
Καλους δρομους και εξερευνησεις σε ολους, οτι μηχανακι και να καβαλανε!!
αλλάζει η γεωμετρία όμως, έτσι δεν είναι?Α
Αν θελετε να αλλαξετε την κατανομη του βαρους, με αύξησή της στο μπροστινο, μπορειτε να κατεβασετε τιμονοπλακες 2-3 mm και παραλληλα να ρυθμισετε την αποσβεση συμπιεσης 2 κλικ πιο αργη (+).
Βέβαια, ή γωνία καστερ θα γίνει ελαφρώς μικρότερη. Μία δοκιμή θα δείξει τι και πώς.αλλάζει η γεωμετρία όμως, έτσι δεν είναι?
Το ειχα κανει σε transalp 650 και εγινε αλλο μηχανακι, πολυ καλυτερο, βεβαια το 650 ειναι αρκετα πιο σοφτ και επιβαλοταν καθως με λιγο φορτωμα καθοταν πισωΑ
Αν θελετε να αλλαξετε την κατανομη του βαρους, με αύξησή της στο μπροστινο, μπορειτε να κατεβασετε τιμονοπλακες 2-3 mm και παραλληλα να ρυθμισετε την αποσβεση συμπιεσης 2 κλικ πιο αργη (+).
Ενταξει, με 2-3χλ κατεβασμα η αλλαγη θα ειναι ελαχιστη και δε νομιζω οτι θα υπαρξει σοβαρο θεμα σε ευσταθεια η οτιδηποτε, να πω πληροφοριακα οτι κατοχοι VFR 800 FI που εχουν "πισταδορικες" διαθεσεις το κατεβαζουν κατα 8-10χλ χωρις θεματα αλλου.Βέβαια, ή γωνία καστερ θα γίνει ελαφρώς μικρότερη. Μία δοκιμή θα δείξει τι και πώς.
Γιαννη, οι περισοτεροι κατοχοι ΤΑ650 δεν ρυθμιζουν ποτε την προφορτιση πισω γιατι ειναι λιγο "μανουρα" (πρεπει να τραβηχτει η μπαταρια προς τα εξω), αν ανεβασει κανεις την προφορτιση ακομα και στο μαμισιο ελατηριο - ακομα καλυτερα σε στιβαροτερο αφτερμαρκετ - δεν χρειαζεται κατεβασμα μπροστα. Ουσιαστικα αυτο εχω κανει κι'εγω στο Αφρικα 1000 σε συγκριση με τον @jon t που αντιστροφα αποφορτισε το μπροστινο.Το ειχα κανει σε transalp 650 και εγινε αλλο μηχανακι, πολυ καλυτερο, βεβαια το 650 ειναι αρκετα πιο σοφτ και επιβαλοταν καθως με λιγο φορτωμα καθοταν πισω