Εκτιμώ πολύ τέτοιες τοποθετήσεις, τις θεωρώ παραδείγματα προς μίμηση. Η ειλικρίνεια είναι ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΕΤΗ.Να πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος xchallenge με 55000χλμ πολλά από αυτά χωμάτινα είτε με το φόρουμ είτε με άλλους φίλους.Το πρώτο πράγμα που κανείς είναι να αλλάξεις το λεβιέ ταχυτήτων με αλουμινίου και ξεχνάς το θέμα να σπάσει ο άξονας των ταχυτήτων.Επισης όντως η αερανάρτηση θέλει αλλαγή με κάποια του εμπορίου με το ανάλογο κόστος φυσικά.Δεν κάνει καθόλου αυτή η αναρτηςη για χωμάτινες διαδρομές και θα είσαι συνεχώς με μια τρόμπα στο χέρι.Λοιπον το μηχανάκι είναι όντως bulletproof από πλευρά κινητήρα.Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα θέμα δεν με έχει προδώσει ποτέ και δεν έχει πει ποτέ όχι παρόλο που δεν ειμαι από αυτούς που τα λυπούνται και του πίνω το αίμα βέβαια με την σωστή συντήρηση πάντα.Ομως...Έχει πάψει να βγαίνει στην παραγωγή εδώ και χρόνια και παρόλο που αρκετά ανταλλακτικά ταιριάζουν από την σειρά 650 κάποια δεν κάνουν και δεν ξερω αν αργότερα αυτό θα αποτελέσει κάποιο πρόβλημα.Το 690 από την άλλη έχει αν δεν κανω λάθος +15 άλογα τα οποία όμως δεν νομίζω να σου χρειαστούν στο χωμα αλλα σίγουρα θα είναι χρήμα στην άσφαλτο σε συνδυασμό ίσως με κάποια ζελατίνα.Νομιζω οτι αν έπαιρνα τώρα μηχανή θα έπαιρνα το 690 μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από πλευράς ανταλλακτικών.
Από την άλλη σιχαίνομαι τα στερεότυπα και για αυτό το λόγο ποτέ μα ποτέ δεν αγόρασα μηχανή με βάση την εμπορική αξία. Η κάλυψη ανταλλακτικών και η αξιοπιστία της αντιπροσωπείας σαφώς και με ενδιέφερε αν και τα τελευταία χρόνια με τη βοήθεια του ιντερνέτ και αυτό το πρόβλημα ξεπερνιέται, άλλες φορές εύκολα άλλες δύσκολα.
Σε ότι αφορά το παρόν θέμα, από τη πλευρά μου με τα σημερινά προσωπικά δεδομένα θα πήγαινα στο 690 μόνο και μόνο γιατί είναι σαφώς περισσότερο fun bike. Όλα τα άλλα γίνονται, αν δεν έχει fun χαρακτήρα από κατασκευής της όμως... αυτό δε μπορείς να το φτιάξεις. Δεν είχα ποτέ KTM αλλά την θεωρώ σπουδαία εταιρεία που έχει προσφέρει στον μοτοσυκλετισμό. Έχει αλλάξει κουλτούρες και τον λόγο για τον οποίο κάποιος σκέπτεται να αγοράσει μηχανή. Και από τελείως διαφορετικό χώρο (όχι μοτοσυκλετιστικό) βλέπω πως οι Αυστριακοί στη βιομηχανία τους το έχουν αυτό, δε πλασάρουν απλώς κάτι νέο στην αγορά αλλά διερευνούν έντονα τις ανάγκες και τις επιθυμίες των υποψήφιων πελατών.
Τελευταία επεξεργασία: