BMW GS 1200 Διαφορικό και άξονας. Δε φτάνουν μόνο οι βαλβολίνες(;;;)

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για να γίνω πιο κατανοητός η διαφορά μεταξύ των καρέ των αυτοκινήτων και του καρέ του συγκεκριμένου άξονα του BMW είναι ότι στα αυτοκίνητα τα καρέ είναι σταθερά και την κίνηση μέσα έξω την επιμερίζονται οι μπιλιοφόροι σε αντίθεση με το καρέ του BMW το οποίο κινείται μέσα έξω για αυτό και είναι μέσα σε φούσκα με γράσο...
Αυτά...
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Μα τα καρέ αυτά κουμπώνουν στο διαφορικό και στον κάθε έναν τροχό κίνησης.
Δεν υπάρχει κάποιου είδους προστασία του καρέ ούτε από τις καιρικές συνθήκες ούτε με κάποια φούσκα με γράσο σε αυτό το σημείο...
Συγκεκριμένα εάν έχεις κουμπώσει κάποιο τέτοιο θα καταλάβεις το θόρυβο που κάνει όταν το πιέσεις να κουμπώσει από τη μέσα μεριά του σασμάν γιατί από την έξω μπαίνει βίδα σταθεροποίησης.
Είμαι πραγματικά περίεργος να μου δώσεις μερικά παραδείγματα των αυτοκινήτων που λες με μεγάλη διαδρομή ανάρτησης.
Και δεν μιλάω για τα φτιαγμένα 4 x 4 ούτε για άλλες ιδιοκατασκευές.
Citroen 2cv
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Για να γίνω πιο κατανοητός η διαφορά μεταξύ των καρέ των αυτοκινήτων και του καρέ του συγκεκριμένου άξονα του BMW είναι ότι στα αυτοκίνητα τα καρέ είναι σταθερά και την κίνηση μέσα έξω την επιμερίζονται οι μπιλιοφόροι σε αντίθεση με το καρέ του BMW το οποίο κινείται μέσα έξω για αυτό και είναι μέσα σε φούσκα με γράσο...
Αυτά...
Οι μπιλιοφόροι που λές μεταδίδουν μόνο γωνιακή κίνηση προς όλες τις κατευθύνσεις! Δεν κάνουν καμμία κίνηση μέσα έξω!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Οι μπιλιοφόροι που λές μεταδίδουν μόνο γωνιακή κίνηση προς όλες τις κατευθύνσεις! Δεν κάνουν καμμία κίνηση μέσα έξω!
Ναι αυτό θα γινόταν εάν δεν υπήρχε αμορτισέρ...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτό το "πάνω κάτω" της ανάρτησης που λές το καλύπτει η γωνιακή μετάδοση του μπιλιοφόρου!
Την επόμενη φορά που θα πιάσεις ένα μπιλιοφόρο στα χέρια σου προσπάθησε να κάνεις την κίνηση που σου λέω και θα καταλάβεις τι εννοώ... :friendship:
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Την επόμενη φορά που θα πιάσεις ένα μπιλιοφόρο στα χέρια σου προσπάθησε να κάνεις την κίνηση που σου λέω και θα καταλάβεις τι εννοώ... :friendship:
Θάνο κοίταξε ενα κομπλέ ιμιαξόνιο από 2cv το οποίο είναι σε δύο κομμάτια.
Το ένα μπαίνει στο άλλο και είναι με καρέ.
Η διαδρομή του δε είναι τεράστια!!!
Μη μπερδεύεσαι με τα συνηθισμένα ιμιαξόνιά!!!
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Οι μπιλιοφόροι που λές μεταδίδουν μόνο γωνιακή κίνηση προς όλες τις κατευθύνσεις! Δεν κάνουν καμμία κίνηση μέσα έξω!
Έτσι είναι, οι μπιλιοφόροι είναι σταθεροί πάνω στο άκρο (το ένα τους μέρος, το άλλο κάνει μόνο τη γωνιακή κίνηση), μέσα έξω κατά μήκος του πολύσφηνου την κάνει το ιμιαξόνιο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θάνο κοίταξε ενα κομπλέ ιμιαξόνιο από 2cv το οποίο είναι σε δύο κομμάτια.
Το ένα μπαίνει στο άλλο και είναι με καρέ.
Η διαδρομή του δε είναι τεράστια!!!
Μη μπερδεύεσαι με τα συνηθισμένα ιμιαξόνιά!!!
Ξέρω πως είναι του 2cv Τάκη.
Δεν έχει καμία σχέση με το σύνολο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν.
Δεν είναι ο κανόνας μιας και μόνο το 2cv και το renault 4 είχε αυτό το σύστημα.
Πραγματικά το είχα ξεχάσει ότι υπήρχε σε αυτό το αυτοκίνητο...
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Οπότε πάντα πρέπει να υπάρχει λιπαντικό στα σημεία που υπάρχει τριβή!
Οι Γερμανοί κάτι ξέρουν!
Άλλωστε είναι και "φίλοι" μας!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έτσι είναι, οι μπιλιοφόροι είναι σταθεροί πάνω στο άκρο (το ένα τους μέρος, το άλλο κάνει μόνο τη γωνιακή κίνηση), μέσα έξω κατά μήκος του πολύσφηνου την κάνει το ιμιαξόνιο.
Βασίλη στο πολύσφηνο μπαίνει ασφάλεια για αυτόν ακριβώς τον λόγο...
Για να μην κινείται μέσα έξω.
Ρίξτε και μια ματιά στο παρακάτω βίντεο...
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Η ασφάλεια είναι για να μην ξεκουμπώνει Θάνο (σε πλήρη έκταση του ψαλιδιού), αύριο πιάσε το ιμιαξόνιο του Σκόντα με το χέρι σου και κούνησε το κατά το διαμήκη άξονα, θα δεις ότι κινείται στα καρέ και ο μπιλιοφόρος μένει σταθερός.
Είμαστε όμως off topic :happy:
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Ρε παιδιά!! ρε παιδιά!!! Θα μας διαβάσει κανένας γιαπονεζόφιλος ή κετεμάκιας και θα γελάει μαζί μας!!! :he:friend:
Θα λέει:
"Κοίτα που πάνε να λύσουν τα προβλήματα της BMW μελετώντας τι γίνεται στα αυτοκίνητα! καλά τα λέγαμε τρακτέρ και φορτηγά τόσο καιρό εμείς ";)
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Όσα έχω δει από φωτο ο άξονας είναι σκουριασμένος!
Που σημαίνει ότι πρώτα σκίζονται οι φούσκες, περνάει η υγρασία στα καρέ του άξονα και τα υπόλοιπα είναι θέμα χρόνου να συμβούν...
Γνώμη μου γρασσάρισμα στα καρέ με γραφιτούχο γράσο για να μπορούν να ολισθαίνουν ελεύθερα.
Όταν τα καρέ μπρος-πίσω δεν έχουν "ελευθερία" κίνησης τότε καταπονούνται και οι σταυροί...
Ακριβώς. Οι φούσκες είναι η μία σημαντική λεπτομέρια. Η άλλη είναι το σωστό γράσο, που όπως είπαμε είναι και αδιαβροχοποιητικό. Γι αυτό θα σου πρότεινα να μην πειραματιστείς με κάποιο άλλο που μοιάζει να κάνει την δουλειά, και να παραμείνεις σε αυτά που αναφέρω παραπάνω, και προτείνει κι ο κατασκευαστής, γιατί μπορεί να υστερεί σε λεπτομέριες. Όπως η ηφή του. Πόσο σφιχτό ή ρευστό είναι λογου χάριν για να κρατηθεί στη θέση του.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Αυτό το παλικάρι ο Juve_750 που χάθηκε...? :happy:
Juve is ραβδίζει ελιές right now δε προλαβαίνει να πάρει ανάσα. Έτσι κι αλλιώς πλέον μαρτυράνε χωρίς ''ξύλο'' οι Γερμανόκαβαλάρηδες!!
 

Giorgos volos

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Bmw gs adventure 1200 07'
Παιδιά καλησπέρα επειδή έχω ενα gs 1200 adv του 2007 και εχω φτάσει 100000 χιλιόμετρα μάλλον παω για αλλαγή ρουλεμαν στο διαφορικο. Διότι ακούω έναν τραχύ ήχο είτε παω με 20 είτε παω με 100. Στις 80000 άλλαξα άξονα. Το ερώτημα είναι γνωρίζουμε κάποιον που να ασχολείται ώστε να τα αντικαταστησω? Να βγάλω το διαφορικο και να το στείλω
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα.
Μήπως είναι ρουλεμάν τροχού...?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πίσω δεν ακούγεται ο θόρυβος...?
Το ρουλεμάν στο μουαγιε του πίσω τροχού.
 
Top Bottom