akis69
Μέλος
- Όνομα
- ακης
- Μοτό
- F800gs
Όντως ισχύει αυτό;5990, με 50% προκαταβολή και 24 άτοκες δόσεις...
Όντως ισχύει αυτό;5990, με 50% προκαταβολή και 24 άτοκες δόσεις...
Δε θυμάμαι αν μου το είπαν τηλεφωνικά ή το διάβασα στη σελίδα τους. Μπορεί και σε αγγελία της muvus στο car. Πάρε να ρωτήσεις, νομίζω ισχύει.Όντως ισχύει αυτό;
Αν ισχύει είναι δυνατή πρόταση!Δε θυμάμαι αν μου το είπαν τηλεφωνικά ή το διάβασα στη σελίδα τους. Μπορεί και σε αγγελία της muvus στο car. Πάρε να ρωτήσεις, νομίζω ισχύει.
Καλά όλα αυτά που λες αλλά ο κόσμος ψωνίζει με το μάτι για αυτό όλος αυτός ο ντόρος.. Δείχνει ένα καθαρό αιμο ον οφ, κάτι που έλειπε από την συγκεκριμένη κατηγορία,βάλε κ την χαμηλή τιμή κ έτοιμο.Πολύ ωραία aftermarket πραγματικά...
Βέβαια 175 κιλά άδειο, βάλε γεματο περίπου 190 κιλά. Βάλε κάτω κάγκελα, πάνω κάγκελα μπροστά, μια ποδιά αλουμινένια 4mm, ένα σετ χούφτες με αλουμινένια μπάρα, κεντρικό σταντ, ένα σετ προβολάκια, πίσω κάγκελα για σαμάρια προστίθενται περίπου 13 κιλά πάμε στα 204 κιλά γεμάτο!
Ίσως με μια εξάτμιση και μια μπαταρία λιθίου να ρίξεις το βάρος περίπου 6 κιλά συνεπώς με σωστό ταξιδιωτικό και adventure εξοπλισμό πρέπει κάποιος να υπολογίζει ένα βάρος περίπου 198-200 κιλά.
Στο 800GS το δικό μου με βάρος σε εργοστασιακή μορφή 207 κιλά με κάγκελα προστασίας Heed, αλουμινένια ποδιά, χούφτες με αλουμίνιο μπάρα, πίσω κάγκελα και κεντρικό σταντ (στάνταρ υπολογισμένο εδώ στο βάρος) και μια μπαταρία λιθίου είμαι κάπου στα 215 κιλά. Αν υπολογίσω και μια εξάτμιση (που δεν φοράω) πάω στα 212 κιλά.
Συνεπώς το 450ΜΤ έτοιμο ταξιδιάρικο για να έχει εικόνα κάποιος είναι περίπου 12-14 κιλά κάτω απο ένα 800GS. Tα νούμερα αυτά είναι προφανώς παρόμοια με ένα Tuareg, Transalp, Tenere.
12-14 κιλά λιγότερα απο ένα αντίστοιχο On-Off μεγαλύτερης κατηγορίας δεν είναι εντυπωσιακό νούμερο που να κάνει την διαφορά είναι όμως κάτι αξιο προσοχής. Ειδικά επειδή έχει και χαμηλό πατημα το μηχανάκι. Enduro πάντως δεν το λες ούτε πολύ ελαφρύ.
Να μιλήσεις με τη muvus καλύτεραΑν ισχύει είναι δυνατή πρόταση!
Θα μάθω αύριο από τον τοπικό αντιπρόσωπο, έχουμε ειδωματα με το μηχανάκι κατ απταυλακ
Αυτό είναι που το πουλάει με την επωνυμία Daytona;Unpopular opinion
Παρακολουθώντας τις εξελίξεις στην κατηγορία των Α2 on off και την πορεία της KOVE θα πω πως ο Γκοργκολης έχει στα χέρια του ένα χαρτί που δεν το έχει εκμεταλλευτεί ακόμα όπως πρέπει. Αυτή τη στιγμή την παράσταση έχει κλέψει το cfmoto 450mt και ο κύριος λόγος είναι οι 21/18 τροχοί που υποσχονται αυξημένες δυνατότητες στο χώμα. Η Kove όμως με το 500Χ η Maverick έχει ένα μοντέλο στην κατηγορία που ζυγίζει το ίδιο,μάλιστα επειδή τα έχω καβαλήσει και τα δύο στατικά το 500Χ έχει πιο ελαφριά αίσθηση σίγουρα. Έχουν παρόμοιες αν όχι τις ίδιες αναρτήσεις της kayaba ρυθμιζόμενες και με ίδιες διαδρομές. Το 450mt είναι πιο ψηλοβαρο σαν το tenere 700. Σε αυτά αν προσθέσουμε πως αυτή τη στιγμή το 500Χ είναι 300€ φτηνοτερο,έχει στον στάνταρ εξοπλισμό μια πόδια κίνητηρα που δεν θέλει αλλαγή όπως το cf, έχει κάγκελα σωστά κινητήρα από το εργοστάσιο ενώ το cf όχι,έχει πιο σωστές χούφτες ελαστικές σε σχέση με τις άκαμπτες πλαστικές του 450 που θα σπάσουν γρήγορα. κερδίζει στο επίπεδο του εξοπλισμού και έχει να ζηλέψει μόνο την tablet οθόνη του cf που κακώς δεν έχει μπει ήδη στο 500Χ αν και έχω δει στη Κινα ήδη έκδοση με tablet απλά δεν ξέρω αν έχει έρθει Ελλάδα. Εν ολίγοις αν υπολογίσουμε τον έξτρα εξοπλισμο το 500X είναι κάπου 500€ φτηνότερο και έχει μόνο θεωρητικά να χάνει από τον 19 τροχό μπροστά λιγότερες επιλογές σε χωμάτινα λάστιχα και θεωρητικά λίγο υποδεέστερη συμπεριφορά στο χώμα που εγώ προσωπικά δεν θεωρώ πως θα κάνει τόση διαφορά. Σε αυτά να προσθέσουμε πως η KOVE έχει επενδύσει στο χώμα και έχει ήδη μεγαλώσει το όνομα της με το dakar. Δε ξέρω,προσωπικά νομίζω πως το 500Χ δικαιούται περισσότερα στην αγορά των adventure και το 450mt αυτή τη στιγμή εξαργυρώνει περισσότερο τον παροξυσμό του 21/18
Ναι αυτό είναι. Νομίζω πως πλέον θα βγαίνει κανονικά σαν kove. Επίσης έχει αναβαθμιστεί στο εξωτερικό λέγεται 510.Αυτό είναι που το πουλάει με την επωνυμία Daytona;
Ναι και πλέον σταδιακά με το κανονικό του ονόματος να προέλευσης καθώς daytona είναι σαν να λέμε μαραταΑυτό είναι που το πουλάει με την επωνυμία Daytona;
καλησπερα και καλη εβδομαδα,5990, με 50% προκαταβολή και 24 άτοκες δόσεις...
Δεν κάνεις ένα τηλ στον Πέτσα στη Καλλιθέα. Προσωπικά δεν έχω ιδέα αν ισχύει και αν είναι της αντιπροσωπείας απο τα κεντρικά ή αν ακουστηκε απο κάποιον αντιπρόσωπο/έμπορο.καλησπερα και καλη εβδομαδα,
αυτο τελικα ισχυει; και αν ισχυει μπορουμε να μαθουμε απο που;
ευχαριστω πολυ
Ρώτησα τον τοπικό αντιπρόσωπο και μου είπε πως για κάποια μοντέλα, λογικά θα είναι και το 450 μέσα σε αυτά, γίνεται αυτή η χρηματοδότηση μέσω πιστωτικής κάρτας.καλησπερα και καλη εβδομαδα,
αυτο τελικα ισχυει; και αν ισχυει μπορουμε να μαθουμε απο που;
ευχαριστω πολυ
απο το muvus?Ρώτησα τον τοπικό αντιπρόσωπο και μου είπε πως για κάποια μοντέλα, λογικά θα είναι και το 450 μέσα σε αυτά, γίνεται αυτή η χρηματοδότηση μέσω πιστωτικής κάρτας.