Σίγουρα δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα μονοκύλινδρο 300 κυβικά με ένα δικυλινδρο 450 κυβικά σε ταχύτητα ταξιδιού. Ειδικά με ένα τέτοιο μοτέρ που όπως ανέφερα πριν λίγο ειδικεύεται στο στροφαρισμα.Αν δεις νταλίκα να πηγαίνει 120 με προσπεράσεις,πάρε τηλ να τον μαζέψουν.
Νομίζω είναι τελείως άκυρο να συγκρίνουμε σε δύναμη με το crf.ο τρόπος που θα ταξιδεύουν εθνική δεν έχει καμία σχέση
Όπως είχα γράψει στο post #212 βάσει specs το 450mt φοράει 6 δόντια μεγαλύτερο γρανάζι πίσω σε σχέση με τα δρομισια της εταιρείας με αυτό το μοτερ. Τουλάχιστον αυτό έβγαλα από τα specs από ένα manual που είχα βρει.
Αν συνυπολογίσουμε πως άλλαξαν αρκετα το διάγραμμα ροπής σε σχέση με τα δρομισια μάλλον έχουμε να κάνουμε με ένα ακόμα επεισόδιο υπερβολικού κοντυματος της μετάδοσης από Κινεζικο εργοστάσιο σε. On off μηχανάκι.
99% η συνταγή θα είναι ίδια με με το 300 rally. Δηλαδή όποιος θέλει ένα ικανό dual sport και για χώμα θα βάζει 3 δόντια μικρότερο γραναζι πίσω και όποιος το θέλει πιο πολύ για ταξίδι θα βάζει 5-6 δόντια πιο μικρό γρανάζι πίσω και θα ταξιδεύει σε ίδιες στροφές με ένα 450nk η 450sr. Και θα τα σηκώνει το μοτέρ όλα αυτά και άνετα.
Όσο για το πόσο ταξιδεύει ένα 450sr. Όπως φαίνεται σε αυτό το βιντεάκι με το γραναζωμα αυτό έχει 190 (κοντέρ) στις 10.000rpm
Συνεπώς... Αν υποθέσουμε πως το μοτέρ αυτό έχει κόφτη περίπου 10.500rpm μια λογική λειτουργία του μοτέρ αρκετά ασφαλής για ένα πολύωρο ταξίδι είναι οι 7000rpm.
Άρα.. ένα 450sr έχει στις 7000rpm 133km/h κοντερ
Το 450mt με τα 6 δόντια μεγαλύτερο γρανάζι στις 7000rpm φαίνεται πως έχει 116km/h!!
Αν πας λοιπόν σε μια ενδιάμεση λύση με ένα γρανάζι πισω (όπως φαίνεται βάσει υπολογισμών 44 δόντια) θα έχεις στις 7000rpm 125km/h κοντέρ.
Συμπέρασμα. Εγώ όπως τα βλέπω έρχονται τα 450mt. Βλέπεις ότι είναι υπερβολικά κοντό. Βάζεις ένα γρανάζι 3 δόντια πιο μικρό πίσω και έχεις κοντέρ 125km/h στις 7000rpm και 133km/h κοντέρ στις 7500rpm.
Συνεπώς dont panic. Το 450mt θα είναι ένα on off με δυνατότητες μουαγιεν 120-130 όπως δηλαδή ήταν αναμενόμενο.