Αν μιλάμε για EURO 5 καλά είναι. Απ ότι είδα 130 με 7800RPM περίπου και κόκκινα κάπου 10.000rpm..157 τελικη
βεβαια στο βιντεο ο ανθρωπος το τονιζει 10 φορες οτι ειναι το μοντελο που κυκλοφορει στη Κινα. Συμφωνω με οσα λες καθως επισης υποτιθεται οτι δεν επιτρεπεται στην ελλαδα πανω απο 120 χλμ/ωρα, καθως επισης σιγουρα στο εξωτερικο που ειναι πιο αυστηροι δεν επιτρεπεται. οποτε ισως αχρειαστο. Ισως πιο πολυ μας ενδιαφερει πως τα παει σε ταξιδι μαζι με συνοδηγο και μερικα πραγματα.Αν μιλάμε για EURO 5 καλά είναι. Απ ότι είδα 130 με 7800RPM περίπου και κόκκινα κάπου 10.000rpm..
Αυτό σημαίνει 120km/h>> 7200rpm, 130km/h>> 7800rpm.
Αν δε σε καλύπτουν τα 110-120 ταχυτητα ταξιδίου πετάς ένα γρανάζι 3 δόντια πιο μικρό πίσω και πας 120km/h στις 6800rpm και 130km/h στις 7300rpm. Και ταξιδεύεις 120-130 χωρίς να ζορίζεις το μοτέρ. Δεν μπορεί κάποιος να περιμένει κάτι παραπάνω απο ένα μοτέρ 450κυβικά νομίζω. Ταξίδια με 150 απλά δεν είναι στο μενού του.
Όχι για κάποιον πολύ ψηλό. Δυστυχώς σχεδόν σίγουρα το διαγράφω από τα υποψήφια για μένα. Περιμένω να το οδηγήσω σε test αλλά δεν νομίζω πως θα αλλάξω γνώμη.Το οποίο γκρι ήταν πολύ ωραίο σαν θέση
Αν θυμάμαι καλα έγραψες 1,95 οπότε δύσκολα θα βολευτείς σε μικρό μηχανάκι. Σε αυτό με τη στάνταρ σέλα δεν ανέβηκα καν ούτε από περιέργεια.Όχι για κάποιον πολύ ψηλό. Δυστυχώς σχεδόν σίγουρα το διαγράφω από τα υποψήφια για μένα. Περιμένω να το οδηγήσω σε test αλλά δεν νομίζω πως θα αλλάξω γνώμη.
Αντίθετα, το νέο Royal Enfield Himalayan το ένοιωσα πολύ πιο ευρύχωρο και σωστό εργονομικά.
Όταν αργότερα είδα την γεωμετρία/διαστάσεις κατάλαβα πως το έχουν τραβήξει πολύ σε μήκος.
Κρίμα για το 450MT πάντως, έχουν θάψει την σέλα τέρμα κάτω για να πατάει ένα μεγάλο σύνολο κάτω, οπότε η απόσταση από τα footpegs είναι πολύ μικρή.
Τα 471cc του CB500 του δίνουν 120km/h γύρω στις 6000rpm. Και με ένα δόντι μεγαλύτερο εμπρός είναι κάτω και από τις 5700. Με κόκκινo στις 9κάτι βέβαια.Αν μιλάμε για EURO 5 καλά είναι. Απ ότι είδα 130 με 7800RPM περίπου και κόκκινα κάπου 10.000rpm..
Αυτό σημαίνει 120km/h>> 7200rpm, 130km/h>> 7800rpm.
Αν δε σε καλύπτουν τα 110-120 ταχυτητα ταξιδίου πετάς ένα γρανάζι 3 δόντια πιο μικρό πίσω και πας 120km/h στις 6800rpm και 130km/h στις 7300rpm. Και ταξιδεύεις 120-130 χωρίς να ζορίζεις το μοτέρ. Δεν μπορεί κάποιος να περιμένει κάτι παραπάνω απο ένα μοτέρ 450κυβικά νομίζω. Ταξίδια με 150 απλά δεν είναι στο μενού του.
2 παρά κάτι χιλιοστά. Και δυστυχώς το γνωρίζω αυτό. Αλλά έχω κλείσει των κύκλο μου από τα μεγάλα.Αν θυμάμαι καλα έγραψες 1,95 οπότε δύσκολα θα βολευτείς σε μικρό μηχανάκι. Σε αυτό με τη στάνταρ σέλα δεν ανέβηκα καν ούτε από περιέργεια.
,,GPS 157 τελικά.μια χαρά ειναι157 τελικη
Δεν είναι αυτό κάτι τόσο σοβαρό. Και το 300 rally της Voge ερχεται με 14/48 γρανάζωμα και το KLX250 της Kawasaki με ακριβώς το ίδιο μοτέρ και ακριβώς το ίδιο σασμάν και λίγο λιγότερη δύναμη το πούλαγαν με 14/42.Τα 471cc του CB500 του δίνουν 120km/h γύρω στις 6000rpm. Και με ένα δόντι μεγαλύτερο εμπρός είναι κάτω και από τις 5700. Με κόκκινo στις 9κάτι βέβαια.
Πιστεύω πως στο 450ΜΤ το παραέκαναν με το κοντό, για το χώμα. Μένει να δούμε πόσοι τελικά θα τα πηγαίνουν χώμα. Το ίδιο μοτέρ στο 450SR/NK φτάνει τα 200km/h
Καλα θα ηταν συντροχε.....χτες πηγα Πετσα γιατι τα αστρα κ ο εξαντας εδειχναν λιγο προς το crf και λεω ε δε πεταγομαι μωρε?? αποτελεσμα : Παραδοση απο 2 εως 6 μηνες (για αμεσα ειπα στον Κωστα ) και κερασακι? Δε κλεινει η τιμη μεχρι το μηχανακι να ερθει και να εκτελωνιστει . Πραγμα που σημαινει οτι μπορει να το κλεισεις με 19κ π.χ. και να σκασει εδω 21..22...Όλοι οι δρόμοι στο CRF οδηγούν.
Φαντάζομαι εννοείς το Africa και όχι το 300L;Καλα θα ηταν συντροχε.....χτες πηγα Πετσα γιατι τα αστρα κ ο εξαντας εδειχναν λιγο προς το crf και λεω ε δε πεταγομαι μωρε?? αποτελεσμα : Παραδοση απο 2 εως 6 μηνες (για αμεσα ειπα στον Κωστα ) και κερασακι? Δε κλεινει η τιμη μεχρι το μηχανακι να ερθει και να εκτελωνιστει . Πραγμα που σημαινει οτι μπορει να το κλεισεις με 19κ π.χ. και να σκασει εδω 21..22...
Ενα αβανταζ αν αγορασεις ευρωπαϊκο ειναι οτι ερχεται πιο γρηγορα (προπελα 2 μηνες παραδοση μαξ )
Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη σε όσα γράφει για το CRF300L και ειδικά στο ότι σε αγορά CRF300L από αρχάριο δεν χρειάζεται να κάνει αλλαγές με το καλημέρα πριν καν το οδηγήσειΝα πω κάτι γιατί βλέπω μια υπερβολή, και το λέω απλά για μην δοθεί λάθος εντύπωση σε κάποιον άπειρο που το κοιτάζει σαν επιλογή.
Ήμουν από τους πρώτους που ξίνισαν με τα λίγα άλογα του CRF300. Αλλά βλέποντας τι κάνουν κάποιοι στο χώμα με αυτό, όπως πχ ο konkost ή ο nibo έχω να πω ότι μπορεί να προσφέρει πολύ διασκέδαση και αναλόγως εμπειρίας να πάει αρκετά σβέλτα στο χώμα.
Για την πίσω ανάρτηση εντάξει, αλλά να λέγεται ότι χρειάζεται κιτ υπερκυβισβού με το καλημέρα για να βγει στον δρόμο, νομίζω είναι υπερβολή.
Αυτός που το παίρνει για να μάθει χώμα θα έχει πολύ καιρό να ασχοληθεί μέχρι να πιάσει τον ρυθμό τον δυο από πάνω, όταν αρχίσει να τους ανάβει φώτα έχουμε επιλογές να κουβεντιάσουμε
Εννοείται τα παραπάνω άλογα δεν θα χάλαγαν κανένα, αλλά αν διαβάζει κάποιος χωρίς εμπειρία μάλλον θα καταλήξει σε λάθος συμπεράσματα.
Γενικά το δικό μου συμπέρασμα με το CRF300L είναι ότι, αν κάποιος μπορεί να παραβλέψει το αρχικό υψηλό κόστος μαζί με ανάρτηση, τότε αγοράζει ένα πραγματικό πασπαρτού που πρακτικά θα είναι αθάνατο. Ο λόγος που εγώ δεν το επέλεξα ενώ ήταν σε αυτά που κοίταζα, ήταν ότι τελικά αποφάσισα ότι ήθελα να εξερευνήσω την εμπειρία ενός καθαρόαιμου εντούρο.
Καλημερα ! Ναι συντροχε το Africa λεγαμε.Φαντάζομαι εννοείς το Africa και όχι το 300L;
Ναι την ξέρω εγώ , και τον συγκεκριμένο κύριοΑυτή την Ελληνική εταιρία που φτιάχνει εξατμίσεις και άλλες βελτιώσεις για το CFMOTO 450MT, την ξέρετε;
Όταν γράψουν κακα λόγια σε κάποιο τεστ....να το δουμεΠολύ καλά λόγια και στο τελευταίο ΜΟΤΟ για το 450.