RIGGER
Μέλος
Δοκιμή του ΜΤ 800 σήμερα.
Πολύ καλο το ζύγισμα της αν έκοβε λιγο παραπάνω το τιμόνι θα ηταν άψογο στην κίνηση της πολης.
Κάλυψη απο τον αερα πολυ καλή για το υψος μου -188cm- ημουν με jet κρανος και δεν ένιωσα ουτε στροβιλισμούς ουτε πιεση προς τα πισω εως τα 185 που ειδα στο κοντέρ. Υπήρχε όμως ενας ενοχλητικός βομβος που δεν κατάφερα να καταλάβω απο που ερχόταν Απο το φαίρινγκ ,τον κινητήρα ; Δεν κατάλαβα.
Μοτέρ που άκουγε απο χαμηλά με οποια σχέση έχοντας ενα μικρό δισταγμό στην αρχή λόγω περίεργης λειτουργίας του ψεκασμού σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό γκάζι. Κιβώτιο πραγματικά απίστευτο με αίσθηση τύπου κλικ χωρις ασάφειες. Συμπλέκτης βούτυρο. Να επανέλθω στον ψεκασμο και να πω οτι αν δεν ειναι θεμα ρύθμισης θα πρεπει να το δουν απο την αρχη το θεμα στο εργοστασιο.
Θεση οδήγησης λιγο άβολη -εισαι χωμένος μεσα στην μοτοσυκλέτα- για εμένα καθως ήθελα λιγο ψηλότερη σελα και φαρδύτερο τιμονι το οποιο ειναι μεταβλητής διατομης.
Ποιότητα συναρμολόγησης και βαφή επιτρέψτε μου να πω οτι ηταν σε κορυφαίο επίπεδο. Ουτε τριγμοί ουτε θολα σημεια στο χρώμα.
Ανάρτηση εμπρός παρόλο τα θηριώδη καλάμια και τις στιβαρές πλακες επιεικώς αθλιο. Ισως έφταιγαν οι ρυθμίσεις που πιθανόν ηταν οτι να 'ναι και σε πολλές περιπτώσεις το εχανα. Ειδικα σε μια περίπτωση με χασιμο του δρόμου και περιπου 150 χλμ παρακάλαγα να ειχε σταμπιλαιζερ.
Το πισω αμορτισέρ ειχε καλή λειτουργεία και απορροφούσε καθε ανωμαλία εχοντας σωστη απόσβεση. αμια σχεση με το εμπρος το οποιο επιμενω οτι ηταν αρρύθμιστο παντελώς με μια πάρα πολυ σφιχτη αίσθηση.
Ζεστή ζεστή ζεστή οχι μόνο στην πολη αλλα και εξω. Ειδικα ο δεξιος αστράγαλος παρόλο που φορούσα μπότα ζεματίστηκε . Ούτε στο Multi δεν ένοιωσα τοσο ζεστή. Με οτιδήποτε αλλο παπούτσι απλα ξεχαστε το.
Στα 10150 με πινακίδες το touring ισως αν υπήρχε διόρθωση στο θεμα ψεκασμού και της ευαισθησίας του ηλεκτρικού γκαζιού. Σε οτι αφορα το μπροστινο ειμαι σιγουρος οτι ηταν κακορυθμισμενο και δεν ειχα τον χρονο να το ψαξω.
Πολύ καλο το ζύγισμα της αν έκοβε λιγο παραπάνω το τιμόνι θα ηταν άψογο στην κίνηση της πολης.
Κάλυψη απο τον αερα πολυ καλή για το υψος μου -188cm- ημουν με jet κρανος και δεν ένιωσα ουτε στροβιλισμούς ουτε πιεση προς τα πισω εως τα 185 που ειδα στο κοντέρ. Υπήρχε όμως ενας ενοχλητικός βομβος που δεν κατάφερα να καταλάβω απο που ερχόταν Απο το φαίρινγκ ,τον κινητήρα ; Δεν κατάλαβα.
Μοτέρ που άκουγε απο χαμηλά με οποια σχέση έχοντας ενα μικρό δισταγμό στην αρχή λόγω περίεργης λειτουργίας του ψεκασμού σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό γκάζι. Κιβώτιο πραγματικά απίστευτο με αίσθηση τύπου κλικ χωρις ασάφειες. Συμπλέκτης βούτυρο. Να επανέλθω στον ψεκασμο και να πω οτι αν δεν ειναι θεμα ρύθμισης θα πρεπει να το δουν απο την αρχη το θεμα στο εργοστασιο.
Θεση οδήγησης λιγο άβολη -εισαι χωμένος μεσα στην μοτοσυκλέτα- για εμένα καθως ήθελα λιγο ψηλότερη σελα και φαρδύτερο τιμονι το οποιο ειναι μεταβλητής διατομης.
Ποιότητα συναρμολόγησης και βαφή επιτρέψτε μου να πω οτι ηταν σε κορυφαίο επίπεδο. Ουτε τριγμοί ουτε θολα σημεια στο χρώμα.
Ανάρτηση εμπρός παρόλο τα θηριώδη καλάμια και τις στιβαρές πλακες επιεικώς αθλιο. Ισως έφταιγαν οι ρυθμίσεις που πιθανόν ηταν οτι να 'ναι και σε πολλές περιπτώσεις το εχανα. Ειδικα σε μια περίπτωση με χασιμο του δρόμου και περιπου 150 χλμ παρακάλαγα να ειχε σταμπιλαιζερ.
Το πισω αμορτισέρ ειχε καλή λειτουργεία και απορροφούσε καθε ανωμαλία εχοντας σωστη απόσβεση. αμια σχεση με το εμπρος το οποιο επιμενω οτι ηταν αρρύθμιστο παντελώς με μια πάρα πολυ σφιχτη αίσθηση.
Ζεστή ζεστή ζεστή οχι μόνο στην πολη αλλα και εξω. Ειδικα ο δεξιος αστράγαλος παρόλο που φορούσα μπότα ζεματίστηκε . Ούτε στο Multi δεν ένοιωσα τοσο ζεστή. Με οτιδήποτε αλλο παπούτσι απλα ξεχαστε το.
Στα 10150 με πινακίδες το touring ισως αν υπήρχε διόρθωση στο θεμα ψεκασμού και της ευαισθησίας του ηλεκτρικού γκαζιού. Σε οτι αφορα το μπροστινο ειμαι σιγουρος οτι ηταν κακορυθμισμενο και δεν ειχα τον χρονο να το ψαξω.