κολλανε τα δακτυλα μετα-φερε πατατακι με ριγανη,
Λοιπον-απουσιαζα και δεν προλαβα τις αναρτησεις (kayaba) απο την αρχη...
το μηχανακι εμοιαζε να εχει ενδιαφερον για "λιγο απ ολα"
λιγο πολη, λιγο βολτα, λιγο βουνο με λιγα λεφτα.
Σιγουρα το νεο μοτερ με αξιοπρεπη αλογα το κανει ιδανικο για περιηγησεις και καμπινγκ στα βουνα σε ρυθμο rastafari.
Απο κοντα με ξενισαν λιγο τα ποδοστηρια και το τιμονι-αλλα οχι σε σημειο που ειναι αποτρεπτικα στον αγοραστη που ξερει τι πληρωνει.
Με λιγες βελτιωσεις ερχεται στα μετρα του καθενα...
Δεν ενθουσιαστηκα, αλλα δεν ειμαι και ο τυπικος αγοραστης μονοκυλινδρου....
Διπλα στο CF450MT με ιδια τιμη ο πιθανος μνηστηρας εχει ενα μεγαλο διλημμα...
1 ή 2 κυλινδρους, παλιακή ή μοντερνα συγχρονη εμφανιση, αλλα το πιο σημαντικο
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ο ινδος ειναι και θα ειναι χρονια εκει καθως πουλαει στην εγχωρια αγορα χιλιαδες κομματια-ο σχιστοματης παιζει να μην....
επισης η ενφιλντ ειναι φτωχομανα-παρε κοσμε τζαμπα-βαλε και αξεσουαρ κυρΣτεφανε....
για τυπους με sleeping bag και τιποτε αλλο ο ινδος ειναι ταμαμ....για πιο αναποφασιστους μοντερνους πας κινα μερια.