Φαίνονται αρκετά πιο χωμάτινα από τα str
Ωπππ, για λέγε για το μισιον έλεγα ότι είναι καλό...Τα ίδια δηλαδή "αντικειμένικά" σχόλια που έκαναν και για τα Trailmax Mission που έβαλα ενθουσιασμένος στο 790 και μετά έκλαιγα.
Σου βγάζει χλμ το AX 41?Εγώ πάντως πού ρώτησα για τιμή μου είπαν 350 μαζί με περαστικά οπότε τα ξεπέρασα. Πρέπει να είναι πολύ καλό για να απαρνηθω τα ΑΧ 41 που τα παίρνω 260 ..
Βαγγέλη τώρα έχω 3χιλ και το πίσω είναι περίπου στη μέση. Πιστεύω θα βγάλει άλλα τόσα. Είναι πολύ καλό στην στεγνή άσφαλτο, καλό στην βρεγμένη και πολύ καλό σε βρεγμένα χώματα, λάσπες κλπ. Στο δικό μού μηχανάκι με το δικό μου στυλ οδήγησης πάντα.Σου βγάζει χλμ το AX 41?
Ωπππ, για λέγε για το μισιον έλεγα ότι είναι καλό...
Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νομίζω ότι το πέτυχες απόλυτα με αυτό που έγραψες Βαγγέλη.Ουσιαστικά ένα λάστιχο φτιαγμένο μάλλον μόνο για πολυήμερα Adventure ταξίδια με μεγάλα φορτώματα για αντοχή.
- Απαράδεκτα πολύ γρήγορη κορόνα με αποτέλεσμα παράξενη συμπεριφορά μέσα στη στροφή. Χρειαζόταν να κάνω διορθώσεις μέσα στη στροφή για να κρατήσω τροχιά (δεν μου έχει ξανατύχει τόσο έντονο φαινόμενο σε λάστιχο)
- Γλυστριματάκια στην άσφαλτο
- Τίποτα το ιδιαίτερο στο χώμα, σε επίπεδο STR Rally θα έλεγα αλλά πρέπει να πρόλαβα 1-2 βόλτες πριν πουλήσω τη μηχανή.
- Μετά τα 150-160 έφερνε αστάθεια μπροστά και κραδασμό στο τιμόνι.
- Σκληρό πολύ και βαρύ πράγμα που άλλαξε εντελώς τη συμπεριφορά της πίσω ανάρτησης.
Απο αναφορές στο εξωτερικό μιλάνε για ένα λάστιχο εκτός απο πολύ βαρύ σαν σκελετό που επηρεάζει πολύ το αναρτώμενο βάρος και την συμπεριφορά επίσης και την άνεση και την πληροφόρηση.
Επίσης τόσο σκληρή γόμα που βγάζει και 20 και 25.000km και ακόμα έχει. Που σημαίνει ειδικά για Ελληνική άσφαλτο άντε βρες πρόσφυση.
Ουσιαστικά ένα λάστιχο φτιαγμένο μάλλον μόνο για πολυήμερα Adventure ταξίδια με μεγάλα φορτώματα για αντοχή.
Αυτά τα σχόλια είναι για το mission απότι κατάλαβα και μπορεί κάποιος να μπερδευτεί σε σχέση με το Trailmax Raid 2023 που συζητάμε εδώΝομίζω ότι το πέτυχες απόλυτα με αυτό που έγραψες Βαγγέλη.
Εχω ένα πολύ γνωστό μου που το έχει βάλει σε benelli Imperiale και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος και στο στεγνό και στο βρεγμένο(μέσα στην Αθήνα) και το έχει κοντά 2 χρόνια τώρα και με πάνω απο 10.000 χλμ και θα το ξανάβαζε πάλι απο ότι μου έχει πεί ...
Τις προάλλες (πριν κάνα μήνα) συνάντησα τυχαία τον Πάνο Magelanos και ήταν πολύ ευχαριστημένος με αυτό το λάστιχο ...
Έβγαλε το ταξίδι στην Αλγερία με αυτό και έχει πολλά χλμ να κάνει ακόμα ...
Δύο εκ διαμέτρου αντίθετοι μοτοσυκλετιστές με εντελώς διαφορετικές μηχανές ...
Απο την άλλη υπάρχουν και αυτοί που δεν τους έκατσε αυτό το λάστιχο ίσως γιατί ζήταγαν κάτι παραπάνω ή κάτι διαφορετικό από αυτό που μπορούσε να τους δώσει ή δεν ταίριαξε με την μηχανή που καβαλούσαν ....
Πάντως δείχνει να είναι ιδιαίτερα φιλικό στο πορτοφόλι του ταξιδευτή ....
Εγώ είχα διάθεση να τα δοκιμάσω αλλά μου είπαν 350 ευρώ για το τενερέ οπότε άλλαξα διάθεση... Καλοφόρετο και αναμένω πληροφορίες!Μόλις τα έβαλα λοιπόν σε 1290Τ (120/70-19 & 170/60-17) θα επανέλθω με λεπτομέρειες εν καιρώ. προς το παρόν.
Φαίνεται κάτι ανάμεσα σε wild/tkc80 και τα rally str/karoo str κλπ.
- έχει 4-5mm παραπάνω τακούνι απ' το STR (τα ειδα διπλα διπλα τα συγκρινα με το χέρι)
- έχει αίσθηση Anakee wild το μπροστινό του και γενικώς τακουνάτου τώρα που ειναι καινούριο ("βουτάει" στη στροφή, έχει την γνωστη τακουνάτη "ασάφεια", βουίζει μετά τα 130χλμ/ώρα)
Έχει δείκτη ταχύτητας Τ (μέχρι 190km/h) όπως έχουν και τα mission που κάποιος παραπονέθηκε πάνω οτι εχουν αστάθεια στα 160. οπότε προφανώς δεν ειναι για 200άρες.
καλοφόρετα!Μόλις τα έβαλα λοιπόν σε 1290Τ (120/70-19 & 170/60-17) θα επανέλθω με λεπτομέρειες εν καιρώ. προς το παρόν.
Φαίνεται κάτι ανάμεσα σε wild/tkc80 και τα rally str/karoo str κλπ.
- έχει 4-5mm παραπάνω τακούνι απ' το STR (τα ειδα διπλα διπλα τα συγκρινα με το χέρι)
- έχει αίσθηση Anakee wild το μπροστινό του και γενικώς τακουνάτου τώρα που ειναι καινούριο ("βουτάει" στη στροφή, έχει την γνωστη τακουνάτη "ασάφεια", βουίζει μετά τα 130χλμ/ώρα)
Έχει δείκτη ταχύτητας Τ (μέχρι 190km/h) όπως έχουν και τα mission που κάποιος παραπονέθηκε πάνω οτι εχουν αστάθεια στα 160. οπότε προφανώς δεν ειναι για 200άρες.
ασπρο...καλοφόρετα!
το μαλλί?
Βραστά.....στα ύψη οι τιμές γενικάκαλοφόρετα!
το μαλλί?
Χρήσιμο review και αρκετά κατατοπιστικό. Εν καιρώ θα ήθελα να διαβάσω και τις εντυπώσεις σου για το πως συμπεριφέρονται σε βρεγμένη άσφαλτο, μιας και θα ήθελα να τα δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή ελαστικού.Μια γρηγορη κριτικη για τα ελαστικά της Dunlop , τα οποία θα τα συγκρίνω με το προηγούμενο set που ειχα , τα πολυ καλα pirelli scorpion rally str , καθως κ με αλλα ελαστικά που είδα στη πράξη , για adve μοτοσυκλέτες , στην εκδρομή του Χελιώτη στη Σπερχειάδα (οδήγηση σε ολα τα τερέν, χωματόδρομων, σαθρό χώμα , χαλίκια , κροκαλες , λάσπες , άμμο ποταμιών κλπ) του Νόμου Φθιώτιδας κ σε μια προπόνηση που εκανα στο ποικίλο όρος (οδήγηση κυριως σε χαλικόδρομο κ δρόμο με φυτευτή πέτρα ) πριν παω στο τουρ του Χελ.
Στην ασφαλτο κ σε εθνικη τα Dunlop ειναι αθόρυβα , επιςης σε ορεινές διάδρομές δεν «λαστιχάρουν» οσο γρήγορα κ να οδηγείς . Εχουν τακούνια με μαλακή γόμα κ το υψος του προφιλ του πέλματος θα το χαρακτήριζα μεσαίου μεγέθους κ λιγο μεγαλυτερο απο τα pirelli. Συνεπώς σε οδήγηση σε άσφαλτο ειναι σχεδον ισοδύναμα με τα pirelli , τα οποία ειναι σιγουρα πιο καλα διοτι εχουν μικρότερο βάρος και ειναι πιο ελαφρυα έλαστικα
Στο χώμα τωρα . Εως τωρα στις χωματινες εκδρομές ειχα τα πιΡελι για τα οποία αισθανόμουν αςφαλεια σε στεγνό χωματόδρομο, με οδήγηση ομως με χαλαρό ρυθμό , δηλαδη οχι πολυ γρήγορα ρυθμό , πχ να ακολουθώ κάποιο πλοηγό σε οργανωμένες μοτοβόλτες (δηλαδη ήμουν ουρά) . Σε λάσπη κ σε βρεγμένο γρασίδι τα πιΡελι γλίστραγαν .
Με τα Dunlop στη Σπερχειάδα , κυνήγαγα ενα Aprilia Tuareg , το όποιο φόραγε ελαστικά της Motoz …Εκτος οτι ο οδηγος του Aprilia ήταν παρα πολυ καλος , εμπειρος κ γρήγορος σε δύσκολα κομμάτια , τα ελαστικά οπως τα έβλεπα απο πιςω , ερχόμενος , ειχαν παρα πολυ καλη πρόσφυση σε ολα τα τερέν (λαςπη σαθρό χωμα , χαλικι ) κ δεν φαλτσαρανε . Το Dunlop το μπροστινό ,το δικό μου , φάλτσαρε σε στροφές σε γρήγορο τέμπο κ με φόβιζε λιγο , παρόλο που διόρθωνε, με αποτέλεσμα να προσπαθώ να ρίχνω το βάρος μου μπροςτα για να φορτιζω τη μπροστινή ροδα κ να μη φαλτσαρω για να μη χασω κ το Tuareg που πέταγε πιςω πέτρες , χώμα , σκόνη κ με φάνε οι λύκοι στο ΔαΣος…
Εν κατακλείδι σε σχεση με τα Motoz , τα Motoz ειναι μια κλάση ή δυο κλάσεις καλύτερα σε χώμα (σημ: σε άσφαλτο στα 150 -160km/h ,τρέμει το τιμόνι με τα μοτοΖ , ενώ με τα Dunlop οχι )
Οποτε τα νεα ελαστικά της Dunlop , ειναι σε μια κατηγορία κατα την άποψη μου , μεταξύ pirelli scorpion rally str και χειρότερα σε χώμα απο τα πιο χωμάτινα ,Motoz , και τα εξαιρετικά Michelin anakee wild & Mitas e09 Dakar
Για Τίς εκδρομές που κανει ο χελιωτης και το forum Advride GR , οι καλύτερες επιλογές για μεγαλύτερη αςφαλεια και λιγότερους απεγκλωβισμούς ειναι τα πιο χωμάτινα ελαστικά δηλαδη 50/50 κ θεωρώ απο τα κορυφαία το Motoz
TRACTIONATOR RALLZ - Motoz
Based on the popular Tractionator Adventure but with more aggressive off-road traction in all weather extremes. Providing Off-road Performance with reasonable on-road manners. Designed in Australia for dependable performance in a wide variety of conditions without the need to change tyre...motoz.com.au
To Dunlop , δεν ειναι κατα την άποψη μου 50/50 παρόλο που τα διαφημίζουν ως τέτοιο , θα έλεγα οτι ειναι 60 με 70 on και 40 off road , σε αίσθηση ενους αναβάτη μεσαίας εμπειρίας σε adventure tour , σαν κ εμένα
Επειδή σε αυτή την κατηγορία των ελαστικών ένας καθοριστικός παράγοντας επιλογής είναι η χιλιομετρική απόδοση, γράψε αν έχεις κάποιες παρατηρήσεις για την φθορά πχ σε σχέση με τα PirelliΜια γρηγορη κριτικη για τα ελαστικά της Dunlop , τα οποία θα τα συγκρίνω με το προηγούμενο set που ειχα , τα πολυ καλα pirelli scorpion rally str , καθως κ με αλλα ελαστικά που είδα στη πράξη , για adve μοτοσυκλέτες , στην εκδρομή του Χελιώτη στη Σπερχειάδα (οδήγηση σε ολα τα τερέν, χωματόδρομων, σαθρό χώμα , χαλίκια , κροκαλες , λάσπες , άμμο ποταμιών κλπ) του Νόμου Φθιώτιδας κ σε μια προπόνηση που εκανα στο ποικίλο όρος (οδήγηση κυριως σε χαλικόδρομο κ δρόμο με φυτευτή πέτρα ) πριν παω στο τουρ του Χελ.
Στην ασφαλτο κ σε εθνικη τα Dunlop ειναι αθόρυβα , επιςης σε ορεινές διάδρομές δεν «λαστιχάρουν» οσο γρήγορα κ να οδηγείς . Εχουν τακούνια με μαλακή γόμα κ το υψος του προφιλ του πέλματος θα το χαρακτήριζα μεσαίου μεγέθους κ λιγο μεγαλυτερο απο τα pirelli. Συνεπώς σε οδήγηση σε άσφαλτο ειναι σχεδον ισοδύναμα με τα pirelli , τα οποία ειναι σιγουρα πιο καλα διοτι εχουν μικρότερο βάρος και ειναι πιο ελαφρυα έλαστικα
Στο χώμα τωρα . Εως τωρα στις χωματινες εκδρομές ειχα τα πιΡελι για τα οποία αισθανόμουν αςφαλεια σε στεγνό χωματόδρομο, με οδήγηση ομως με χαλαρό ρυθμό , δηλαδη οχι πολυ γρήγορα ρυθμό , πχ να ακολουθώ κάποιο πλοηγό σε οργανωμένες μοτοβόλτες (δηλαδη ήμουν ουρά) . Σε λάσπη κ σε βρεγμένο γρασίδι τα πιΡελι γλίστραγαν .
Με τα Dunlop στη Σπερχειάδα , κυνήγαγα ενα Aprilia Tuareg , το όποιο φόραγε ελαστικά της Motoz …Εκτος οτι ο οδηγος του Aprilia ήταν παρα πολυ καλος , εμπειρος κ γρήγορος σε δύσκολα κομμάτια , τα ελαστικά οπως τα έβλεπα απο πιςω , ερχόμενος , ειχαν παρα πολυ καλη πρόσφυση σε ολα τα τερέν (λαςπη σαθρό χωμα , χαλικι ) κ δεν φαλτσαρανε . Το Dunlop το μπροστινό ,το δικό μου , φάλτσαρε σε στροφές σε γρήγορο τέμπο κ με φόβιζε λιγο , παρόλο που διόρθωνε, με αποτέλεσμα να προσπαθώ να ρίχνω το βάρος μου μπροςτα για να φορτιζω τη μπροστινή ροδα κ να μη φαλτσαρω για να μη χασω κ το Tuareg που πέταγε πιςω πέτρες , χώμα , σκόνη κ με φάνε οι λύκοι στο ΔαΣος…
Εν κατακλείδι σε σχεση με τα Motoz , τα Motoz ειναι μια κλάση ή δυο κλάσεις καλύτερα σε χώμα (σημ: σε άσφαλτο στα 150 -160km/h ,τρέμει το τιμόνι με τα μοτοΖ , ενώ με τα Dunlop οχι )
Οποτε τα νεα ελαστικά της Dunlop , ειναι σε μια κατηγορία κατα την άποψη μου , μεταξύ pirelli scorpion rally str και χειρότερα σε χώμα απο τα πιο χωμάτινα ,Motoz , και τα εξαιρετικά Michelin anakee wild & Mitas e09 Dakar
Για Τίς εκδρομές που κανει ο χελιωτης και το forum Advride GR , οι καλύτερες επιλογές για μεγαλύτερη αςφαλεια και λιγότερους απεγκλωβισμούς ειναι τα πιο χωμάτινα ελαστικά δηλαδη 50/50 κ θεωρώ απο τα κορυφαία το Motoz
TRACTIONATOR RALLZ - Motoz
Based on the popular Tractionator Adventure but with more aggressive off-road traction in all weather extremes. Providing Off-road Performance with reasonable on-road manners. Designed in Australia for dependable performance in a wide variety of conditions without the need to change tyre...motoz.com.au
To Dunlop , δεν ειναι κατα την άποψη μου 50/50 παρόλο που τα διαφημίζουν ως τέτοιο , θα έλεγα οτι ειναι 60 με 70 on και 40 off road , σε αίσθηση ενους αναβάτη μεσαίας εμπειρίας σε adventure tour , σαν κ εμένα