Renegade
Μέλος
- Όνομα
- Παναγιώτης
- Μοτό
- Θα δείξει
Μιας και δεν βρήκα πιο κατάλληλη κατηγορία για θέμα προβληματισμού αγοράς, το ανοίγω εδώ. Αν έκανα λάθος, ας μεταφερθεί!
Λοιπον, τώρα που έφυγε και το παπί, ψάχνω κάτι που να κάνει τα πάντα..
Θα κυκλοφορεί στην πόλη (όχι μποτιλιάρισμα και κέντρο), θα κυκλοφορεί ΣΚ, θα κάνεις βόλτες μονοήμερες, ίσως διήμερες, κάνα νησί το καλοκαίρι, και θα ήταν θεμιτό να μπορεί να πατάει χώμα άνετα! Δεν περιμένω να κάνω ΡομανιαΞ, αλλά κάτι παραπάνω από έναν βατό χωματόδρομο που πάει και cbr.
Τα στοιχεία που πρέπει να καλύπτει είναι, φθηνό στην αγορά σχετικά, φθηνό στην συντήρηση, οικονομικό σε καύσιμο, και εύκολο ευέλικτο. Με γνώμονα τα παραπάνω, σκέφτηκα τα μονοκύλινδρα BMW, σε πρώτη φάση, που αν και συμπαθή πολλά χρόνια τώρα δεν μου ανάβουν και καμιά σπίθα όταν τα βλέπω.
Το κυρίως ερώτημα είναι το παρακάτω.
Επειδή κοιτάζω για διμπουζο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση, και διμπουζα Dakar δεν βλέπω ιδιαίτερα, αξίζει να κοιτάξω μονομπουζο Ντακάρ;
Ή καλύτερα διμπουζο απλό;;
Τα παλιά f650 (μονομπουζα και διμπουζα) έχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα μετέπειτα g650gs?
Μάλλον κοιτάζω για το απλό διμπουζο όσο πιο καλό βρω.. Μήπως όμως κάνω λάθος; Να προτιμήσω τον 21 (συν παλαιότητα κ έξτρα κμ) σχέση με το δεύτερο μπουζί;
Για δώστε τα φώτα σας μπας κ πάρουμε κάνα δίτροχο πάλι!
Λοιπον, τώρα που έφυγε και το παπί, ψάχνω κάτι που να κάνει τα πάντα..
Θα κυκλοφορεί στην πόλη (όχι μποτιλιάρισμα και κέντρο), θα κυκλοφορεί ΣΚ, θα κάνεις βόλτες μονοήμερες, ίσως διήμερες, κάνα νησί το καλοκαίρι, και θα ήταν θεμιτό να μπορεί να πατάει χώμα άνετα! Δεν περιμένω να κάνω ΡομανιαΞ, αλλά κάτι παραπάνω από έναν βατό χωματόδρομο που πάει και cbr.
Τα στοιχεία που πρέπει να καλύπτει είναι, φθηνό στην αγορά σχετικά, φθηνό στην συντήρηση, οικονομικό σε καύσιμο, και εύκολο ευέλικτο. Με γνώμονα τα παραπάνω, σκέφτηκα τα μονοκύλινδρα BMW, σε πρώτη φάση, που αν και συμπαθή πολλά χρόνια τώρα δεν μου ανάβουν και καμιά σπίθα όταν τα βλέπω.
Το κυρίως ερώτημα είναι το παρακάτω.
Επειδή κοιτάζω για διμπουζο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση, και διμπουζα Dakar δεν βλέπω ιδιαίτερα, αξίζει να κοιτάξω μονομπουζο Ντακάρ;
Ή καλύτερα διμπουζο απλό;;
Τα παλιά f650 (μονομπουζα και διμπουζα) έχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα μετέπειτα g650gs?
Μάλλον κοιτάζω για το απλό διμπουζο όσο πιο καλό βρω.. Μήπως όμως κάνω λάθος; Να προτιμήσω τον 21 (συν παλαιότητα κ έξτρα κμ) σχέση με το δεύτερο μπουζί;
Για δώστε τα φώτα σας μπας κ πάρουμε κάνα δίτροχο πάλι!