Katsadonis
Κατσαπλιάς
+1αφου μαρέσει εδώ τι να κάνω....
Νταξει, βασικά παιρνω ποσοστά να γράφω για να κρατάω χαμηλό το μέσο όρο
+1αφου μαρέσει εδώ τι να κάνω....
Νταξει, βασικά παιρνω ποσοστά να γράφω για να κρατάω χαμηλό το μέσο όρο
Είναι πολύ ωραίο μηχανάκι με πολύ ζωηρό κινητήρα, αλλά η αλήθεια είναι για 1400 ευρώ διαφοράς θα προσπαθούσα να κάνω υπομονή και θα έπαιρνα το NC750X σε μάνιουαλ (έτσι και αλλιώς και το CB500X μάνιουαλ είναι).αφου μαρέσει εδώ τι να κάνω....
Νταξει, βασικά παιρνω ποσοστά να γράφω για να κρατάω χαμηλό το μέσο όρο
Θα χρειαστουν παρα πολλοι σαν και εσενα!!!!αφου μαρέσει εδώ τι να κάνω....
Νταξει, βασικά παιρνω ποσοστά να γράφω για να κρατάω χαμηλό το μέσο όρο
πως με μπριζώνεις τώρα έτσι;Είναι πολύ ωραίο μηχανάκι με πολύ ζωηρό κινητήρα, αλλά η αλήθεια είναι για 1400 ευρώ διαφοράς θα προσπαθούσα να κάνω υπομονή και θα έπαιρνα το NC750X σε μάνιουαλ (έτσι και αλλιώς και το CB500X μάνιουαλ είναι).
Εξαρτάται και τη χρήση για το οποίο το θέλεις. Αν θέλεις να επισκέθτεσαι χώματα έστω και μέτριας δυσκολίας καλύτερα το 500X γιατί έχει μεγαλύτερο τροχό εμπρός και περισσότερες επιλογές σε κατάλληλα ελαστικά.πως με μπριζώνεις τώρα έτσι;
ωραιο και το Nc, το ειχα δει μονο σε Urban version παλιότερα. Ηδη τα 8κ μου φαινονται πολλά (ας ειμαι σε φορουμ με gs ) οπότε βλέπουμε...
Καλησπέρα . Κάτοχος cb του 22 που φοράει κάγκελα givi πάνω κάτω . Ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει υπόψιν πόδια κινητήρα που να κουμπώνει με τα κάγκελα της givi . Όσο έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι επώνυμο εκτός από διάφορα στο AliExpress που δεν ξέρω τι θα παίζει από κραδασμούς κλπ. Μαζί με τα ελαστικά είναι ,προς το παρόν , τα μόνα άγχη που έχω όταν το βάζω χώμα
Περισσότερο έπερεπε να ανησυχείς για κραδασμούς από τα κάγκελα που έχεις βάλει παρά από την ποδιά από AliExpress. Την είχα τοποθετήσει εγώ στο δικό μου, μοντέλο του 19. Μια χαρά είναι από ποιότητα και προστασία αλλά δεν ξέρω αν μπαίνει σε εσένα γιατί εγώ δεν είχα κάτω κάγκελα.Καλησπέρα . Κάτοχος cb του 22 που φοράει κάγκελα givi πάνω κάτω . Ήθελα να ρωτήσω εάν κάποιος έχει υπόψιν πόδια κινητήρα που να κουμπώνει με τα κάγκελα της givi . Όσο έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι επώνυμο εκτός από διάφορα στο AliExpress που δεν ξέρω τι θα παίζει από κραδασμούς κλπ. Μαζί με τα ελαστικά είναι ,προς το παρόν , τα μόνα άγχη που έχω όταν το βάζω χώμα
Δες το κατάστημα, από Ευρωπαϊκή αποθήκη και σε πολύ καλή τιμή.Από κραδασμούς δεν είχα πρόβλημα με τα κάγκελα μόνο ένα φαινόμενο συντονισμού που έκαναν στην αρχική τοποθέτηση αλλά το έλυσα. Ναι είναι μεγάλο θέμα τα κάτω κάγκελα με τις ποδιές και ούτε σε ξένα φόρουμ έχω βρει κάποια σαφή απάντηση .
Η ποδιά της sw δεν είναι συμβατή σχεδόν σίγουρα. Αρκετοί από το ξένα φόρουμ το σχολιάζουν ότι επέστρεφαν την ποδιά γιατί δεν κουμπώνε.. Από AliExpress μπορείς να στείλεις ποια είχες βάλει ? Γιατί έχει αρκετές και σκέφτομαι να δοκιμάσω με μια και αν κουμπώσει κούμπωσε
Με λίγη κοπτοραπτική ίσως να μπορέσεις να τα έχεις όλα (καγκελα & ποδιά)....να δοκιμάσω με μια και αν κουμπώσει κούμπωσε
Για την ιστορία και η φώτο
καλώς τον! Βάλε καμιά φώτο να χαζέψουμε...
Η ποδια από SW-mottech δεν κάνει?
Reliable engine guard for Honda CB500X (18-) - SW-MOTECH
Κάποτε μου είχαν πεί για σχάρα να πάω στον Κασίμη στην Μεταμορφωση... ATD - KASSIMISΘα κοιτάξω για κάποια τέτοια οικονομική λύση και να δω πως και αν μπορώ να το φέρω στα μέτρα μου. Έχετε καθόλου υπόψιν μαγαζιά που ασχολούνται με τέτοιες εργασίες τύπου μικρομετατροπών ? Θα το πάω αρχικά στο συνεργείο για να δω αν ταιριάζει με το υπάρχον setup.
Με έχει φάει αυτο με την ποδιά γιατί το έχω άγχος συνεχώς μη φάει καμιά πέτρα και μου πάει και κρίμα να βγάλω τα κάτω κάγκελα..
Στα ακριβώς ίδια χιλιόμετρα (αλλά με λιγότερο επιμελή συντήρηση απο εκείνη που περιγράφεις) άλλαξα και εγώ την εργοστασιακή αλυσίδα. Πήγα κατευθείαν σε aftermarket (DID) η οποία με παρόμοια φροντίδα έβγαλε περίπου 38.000 χλμ. Αναφέρομαι, εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι στο δικό σου, στο μοντέλο του 2015 που όντως η πρώτης τοποθέτησης αλυσίδα ήταν της πλάκας.Καλησπέρα, επανέρχομαι για να ρωτήσω αλλους κατόχους αν είχαν θέμα με την αλυσίδα και πότε άλλαξαν? Είμαι στις 12.000 χλμ και η αλυσίδα τον τελευταίο μήνα έχει χρειαστεί ήδη δυο φορές τέντωμα και σήμερα ο μηχανικός μου είπε ότι πνέει τα λοίσθια και ότι μαξ να φτάσει τις 15.000χλμ. Ήδη από τι 11.000 άκουγα έναν ήχο που επισκέφτηκα δύο φορές το συνεργείο και μου είπε ότι πιθανότητα είναι από την αλυσίδα, την οποία λαδώνω τακτικά ανα 500χλμ και καθάρισμα στα 1000χλμ ή νωρίτερα αν μπω χώμα
Ναι όσο διαβάζω έχω πετύχει αρκετές τέτοιες περιπτώσεις που αλλάζουν μέχρι τα 15.000χλμ. τι να πω. Την νέα αλυσίδα την είχες προμηθευτεί μόνος σου ή στην αλλαξαν σε εξουσιοδοτημένο ? Ρωτάω καθώς ήδη κανόνισα να την παω για το σέρβις των 12.000χλμ και μου είπαν ότι θα το δουν τότε και αν χρειαστεί έχουν stock αλυσίδων για να αλλαξουν. Και αναρωτιέμαι αν τα συνεργεία αυτά βαζουν DID ή αν τοποθετούν άλλες no name. Είχες αλλάξει και γρανάζια?Στα ακριβώς ίδια χιλιόμετρα (αλλά με λιγότερο επιμελή συντήρηση απο εκείνη που περιγράφεις) άλλαξα και εγώ την εργοστασιακή αλυσίδα. Πήγα κατευθείαν σε aftermarket (DID) η οποία με παρόμοια φροντίδα έβγαλε περίπου 38.000 χλμ. Αναφέρομαι, εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι στο δικό σου, στο μοντέλο του 2015 που όντως η πρώτης τοποθέτησης αλυσίδα ήταν της πλάκας.
Όχι, δεν έχω επιλέξει να αλλάξω καμία απο τις -έως τώρα- δύο αλυσίδες μου (αρχικά DID και την τωρινή AFAM) σε εξουσιοδοτημένο καθότι όποτε ρώτησα χρέωναν υπερβολικά. Κάποιοι αρνούνταν κιόλας και διατυμπάνιζαν μόνο Honda και άλλες τέτοιες μπούρδες. Και τις δύο τις έχω αλλάξει, πάντα μαζί με σετ αλυσιδογράναζα, στο λαστιχάδικο που πάω (tyre shop).Ναι όσο διαβάζω έχω πετύχει αρκετές τέτοιες περιπτώσεις που αλλάζουν μέχρι τα 15.000χλμ. τι να πω. Την νέα αλυσίδα την είχες προμηθευτεί μόνος σου ή στην αλλαξαν σε εξουσιοδοτημένο ? Ρωτάω καθώς ήδη κανόνισα να την παω για το σέρβις των 12.000χλμ και μου είπαν ότι θα το δουν τότε και αν χρειαστεί έχουν stock αλυσίδων για να αλλαξουν. Και αναρωτιέμαι αν τα συνεργεία αυτά βαζουν DID ή αν τοποθετούν άλλες no name. Είχες αλλάξει και γρανάζια?