al800
Μέλος
Ναι αλλά voge cf moto και RE δεν εχουν κερδίσει Ντακάρ...ενώ το crf μπορεί να μην έχει ανάρτηση...μπορεί να μην έχει άλογα...έχει όμως τακαρίσια γονίδια...
Τα CF Moto και RE εννοώ λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης και ανεμοκάλυψης, το Voge στη στοκ μορφή πιο ξεκούραστα λόγω ανεμοκάλυψης. Δεν έχει σημασία αυτό βέβαια, άλλος ήταν ο σκοπός της απάντησης.Το VOGE (rαlly, το CFMOTO (450 mt και το RE (himalayan γιατι θα σε πανε πιο γρηγορα και πιο ξεκουραστα;
Νομιζω οτι κανενας σε αυτο το νημα δεν στρογγυλευει τις αποψεις του (για να δικαιολογησει την επιλογη του; )Voge και crf είναι ίδια κατηγορία μηχανάκια. Άντε να κερδίσει κάτι σε άνεση με τη ζελατίνα το voge αλλά με τις ταχυτητες αυτές Κλάιν. Τα RE και 450mt έχουν και περισσότερα κυβικά και πιο άνετες σέλες και από τα δύο. Σίγουρα θα σε ταξιδέψουν πιο άνετα.
Τώρα σχετικά με συζητήσεις για αναρτήσεις,δυνατότητες κλπ σε μια τέτοια ομάδα χωρίς οικονομικά συμφέροντα και χωρίς κρυφές αντζεντες απλά δεν χρειάζεται να στρογγυλευουμε τις απόψεις μας. Και αυτό είναι προς όφελος μας στη τελική.
Το crf μέχρι πρόσφατα έπαιζε μόνο του στη κατηγορία και στα λεφτά. Από την στιγμή που βγήκαν στην αγορά το voge και τώρα τι ανανεωμένο himalayan και το cf αναπόφευκτα θα υπάρξουν συγκρίσεις.
Πως τόλμησε να μπει σε track με τη στοκ ανάρτηση; Νόμιζα ότι υπήρχε παγκόσμια οδηγία παντού να μην δέχονται τα CRF με στοκ αναρτήσεις.
Σε ευχαριστω. Ο,τι προτείνει ο μίστερ μίστερ μόνο...ειδικός στα χονδα...Να το χαρείς! Αγαπημένο Honda (το Rally ακόμη πιο πολύ ).
*Αμορτισέρ πίσω άμεσα, ακόμη και το απλό YSS θα στο κάνει αγνώριστο
Για το αλλο βιντεακι που ο τυπος το παει ταπα γιατι δεν λες τιποτα;Πως τόλμησε να μπει σε track με τη στοκ ανάρτηση; Νόμιζα ότι υπήρχε παγκόσμια οδηγία παντού να μην δέχονται τα CRF με στοκ αναρτήσεις.
Είναι όμορφο το χοντακι να το χαίρεσαι! Προσωπικά εκτός από τις αναρτήσεις δεν έχω να του προσαψω κάτι άλλο. Σε εμφάνιση,φινίρισμα αλλά και μοτεράκι ακόμα για τα κυβικά του είναι τόσο όσο και παραπάνω. Οκ η χοντα παίρνει κεφάλια στις τιμές, εγώ εκεί κολλάω που δεν σε εξασφαλίζει με μια σωστή ανάρτηση. Κατά τα άλλα όμως έχει αποδειχτεί και σκληροτράχηλο και εργάτης.
Καλα τα λεει!
Μία πολύ πολύ καλή εξήγηση του αδύναμου σημείο του CRF. Νομίζω από όσους έχω δει, τα εξηγεί απλά και ουσιαστικά ο τύπος (καλύτερα και απο την ξανθιά ντίβα). Από το 2:30 μέχρι το 4:50.
p.s. Εξαιρετικό το καινούργιο KLX, κρίμα που δεν έρχεται Ευρώπη.
Δηλαδη "καινουριο" Να το χαρεις οσο θελεις!Μεταχειρισμενο με 1000km...
Καλές βόλτες και να το χαρείς όσο μπορείς. Τι λάστιχα έχει φορεμένα;Μεταχειρισμενο με 1000km...
Το τιμονι ποιο protaper ειναι; Οι χουφτες και ειδικα η δεξια καθονται σωστα πανω;
Metzeler enduro 3 sahara...εκτός από τα metzeler όλα τα υπόλοιπα ήταν πάνω στη μηχανή.Καλές βόλτες και να το χαρείς όσο μπορείς. Τι λάστιχα έχει φορεμένα;
Ευχαριστώ. Είναι ακόμα στην εγγύηση.Δηλαδη "καινουριο" Να το χαρεις οσο θελεις!