Από ομορφιά και εξοπλισμό και τα πάντα, Norden και Africa είναι στην κορυφή των μεσαίων σαν vfm στα 17500-18000 όσο υπάρχει στοκ 23 για το 901 γιατί στα 18900 δεν αξίζει πια (woke disclaimer συνεχίζει να ισχύει). Επίσης έχουν κοινό ότι την αντιπροσωπεία την ψέγει ο κόσμος για πολλά.
Η husqvarna άλλαξε χέρια, δεν ξέρω αν θα αλλάξει το δίκτυο όπως το έχω δει και... θαυμάσει έξω.
Εχουν τρια σημεία εξυπηρέτησης στην Αττική (σύμφωνα με την ιστοσελίδα) έναντι... Πολλών της Χόντα.
Και είναι και θέμα ποιότητας δικτύου. Δηλαδή το "καλό παιδί ο τάδε αλλά ο άλλος που δουλεύει στο μαγαζί είναι μλκς και γενικά και οι δύο είναι πως θα σε δουν και αν σε πάρουν με καλό μάτι" τι λες τώρα αλήθεια, δεν πάω ραντεβού για να μου κάτσει ο μάστορας, να πάρει ένα μηχανάκι και να κάνει ο,τι λέει το βιβλίο θέλω με προσοχή επιμέλεια κλπ. Και επειδή μένω στο πουθενά, θέλω και μηχανάκι να κινηθώ όσο κρατάει το δικό μου (αν δεν έχω διάθεση ή/και χρόνο να περιμένω). Εξυπηρέτηση πελατών επίπεδο Παναγιωτόπουλος δηλαδή, μια που συζητάμε για μηχανάκια ίδιας κατηγορίας και τιμής.
Επίσης ιδανικά να μην παραγγέλνει ο ιδιοκτήτης ανταλλακτικά από ξένη χώρα γιατί εδώ δεν ξέρουν πότε και αν (καλά αυτό ακόμα το διαβάζω για την Χόντα). Ακόμα καλύτερα θα ήταν αν δεν έβγαζαν ηλίθια θέματα εν έτει 2024.
Οπότε ενώ η λογική λέει δώσε το 950, πάρε ένα νέο με φώτα, με abs, με όλα τα καλά της τεχνολογίας επάνω και το 901 E είναι πραγματικά σούπερ (το 1100L είναι επίσης σούπερ), το κάνεις; Δεν ξέρω και για αυτό δεν υπάρχει ακόμα αγγελία 950, better the devil you know.
Παρά ταύτα ένα ακόμα τεστ το 901 θα το έπαιρνα γιατί ενώ ξέρω τι με ενοχλεί στην θεωρία, στην πράξη σε κλειστό δρόμο είναι μαγεία, στην Εθνική οδό θέλω να το δω ξανά.
Δυστυχώς κανένα μηχανάκι δεν με έχει κάνει να χάσω τον ύπνο μου όπως το XR...