Νομίζω ότι είναι ένα 690 με πύργους κλπ καλούδια, με λιγότερα όμως αλογάκια... αλλά με όλα έτοιμα
τοποθετημένα και ζυγισμένα από τη μαμά του... α και με ντεπόζιτα για μακρινές εκδρομικές χωμάτινες.
Έχω το 690... μια χαρά πάει σε εθνικές με λογικές ταχύτητες, άλλωστε τα τακούνια βάζουν όρια....
και δεν εμποδίζει η κατασκευη μπροστά....
Δεν πρόκειται να αντικαταστήσει Transalp, 790 ή T700 κλπ.... είναι τελείως άτοπο... μιλάει η ζυγαριά....
Τέλος, από αλογάκια έχει περίπου σαν CRF450... του οποίου του περισσεύουν σε χωμάτινες διαδρομές...
εδω μιλάμε για CRF300 και λέμε ότι πάνε μια χαρά...
Ο Κινέζος έξυπνα άκουσε την αγορά που χρόνια ζητάει τέτοιο μηχανάκι... που να τα κάνει όλα.... όχι άριστα
αλλά πάρα πολύ καλά....
Οι άλλοι κατασκευαστές χρόνια τώρα, θεωρώντας λίγους τους ενδιαφερόμενους, άρα και λίγα τα κέρδη,
μας πουλάνε μηχανάκια ... αφενός πολύ ακριβά... αφετέρου να θέλουν ένα σωρό φράγκα για να το φέρεις
σαν το KOVE450...
Κοντός ψαλμός αλληλούια, τέλος Γενάρη-αρχές Φλεβάρη θα το δούμε και live.... και νομίζω θα πέσει πολύ κλάμα....
Όλα τα παραπάνω με τα λόγου γνώσεως...