375χλμ για να ανάψει η ένδειξη για ρεζέρβα! Ξεκίνησα από εκεί καθώς μου φάνηκε εντυπωσιακό, βέβαια το όργανο έλεγε 5,1λτ/100 και το ντεπόζιτο είναι 23αρι (στο 1290 είναι 20) αλλά και πάλι έμεινα εντυπωσιασμένος!
Το 1090 τα κάνει όλα και συμφέρει, σχετικά άνετο, γκάζι όσο θέλεις. Δεν έχει το μπραπ του 1290 αλλά είναι πιο γραμμικό, "σηκώνει" 3ες στα εσάκια χωρίς να διαμαρτύρεται. Αναρτήσεις μια χαρά, έχει ένα βύθισμα στα φρένα που σε ξενίζει αν έχεις μάθει στα ηλεκτρονικά αλλά μπαίνει σταθερά και κρατάει γραμμή, δεν πλέει, δεν διαμαρτύρεται στις αλλαγές κατεύθυνσης. Επίσης, δεν έχει αυτό το περίεργο ξερό κοπάνημα των ηλεκτρονικών αναρτήσεων σε κοφτές λακούβες. Σίγουρα προτιμώ κουμπάκια που σφίγγουν ή μαλακώνουν την ανάρτηση αλλά και με τις "απλές" του 1090 διασκεδάζεις. Φρένα καλύτερα από την πρώτη φορά, έκανα μια πρόχειρη εξαέρωση και καθάρισα δαγκάνες που βοήθησε, έχει πλέον άμεσο άρπαγμα αλλά κάτι μου λείπει. Δύναμη ή πληροφόρηση, δεν έχω καταλάβει ακόμα.
Το "καόκο" κάνει δουλειά, αξίζει τα λεφτά του και ξεκουράζει το δεξί χέρι. Μοναδικό πρόβλημα του ότι σαν κλείδωμα της γκαζιέρας, δεν προσαρμόζει την ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες οπότε μπορεί να το έχεις κλειδώσει στα 130 και στις ανηφόρες να πάει 120, στις κατηφόρες 140. Μικρό το πρόβλημα καθώς μπορείς να διορθώσεις την θέση της γκαζιέρας. Επίσης, δεν ξέρω σε βάθος χρόνου αν θα έχει φθορά στο κόκκαλο της γκαζιέρας αφού ουσιαστικά εκεί μαγκώνει.
Η ψηλότερη ζελατίνα δεν κατάλαβα αν είναι καλύτερη ή χειρότερη, σίγουρα στην επάνω θέση μετά τα 150-160 δημιουργεί πολλές αναταράξεις.