ανεβάζει θερμοκρασία "για πλάκα" αλλά δεν ενοχλεί πέραν του ακουστικού του βεντιλατέρ.
προφανώς αν οδηγείς με σορτσάκι/βερμούδα/μαγιό είναι αλλιώς. πχ στο triumph λογικά γίνεσαι ο καλύτερος φίλος των κλινικών εγκαυμάτων, στο 1290 μπορεί να αποκτήσεις ροζουλί γαμπίτσα...
Τα περισσοτερα απο αυτα τα συστηματα μπορεις να τα παρακαμψεις ειτε αμεσα ειτε εμμεσα. Βεβαια ειδικα στις μοτο, μονο καλοδεχουμενο μπορει να ειναι ενα συστημα ασφαλειας που λειτουργει σωστα.
και εδώ στη Σουηδία μια από τα ίδια. Ίδιες τιμές τα 2 αυτά μοντέλα.ρε κατέμ ρε.
(εν τω μεταξύ 790R και 1290R ίδες τιμές στο ΗΒ... δεν έχει και πολλά λόγω θέρους)
Αυτό με το buffeting είναι απίστευτο πραγματικά.. Τέτοιο πρόβλημα είχα με το 1050 sport απίστευτο buffeting μέχρι που έκανα πειράματα με διάφορες ζελατίνες και φρυδάκι για να βρω ακρη. Δεν ξέρω πώς γίνεται να βγάζουν εταιρείες στην αγορά μηχανές με τόσο χοντρά θέματα. Δεν τους κάνουν αεροδυναμική μελέτη?!και εδώ στη Σουηδία μια από τα ίδια. Ίδιες τιμές τα 2 αυτά μοντέλα.
Αλλά η αλήθεια είναι ότι θέλουν δοκιμή πριν κανείς τα αγοράσει.
Μου αρέσει το 1290R και το γεγονός ότι στα χαρτιά έχει πιο δυνατό κινητήρα, είναι πιο αρχοντικό και άνετο (βλέπε γόνατα )
Το έκανα και πέρσι το καλοκαίρι δοκιμή για αρκετή ώρα αλλά και πριν 2-3 εβδομάδες.
Ωραίο στήσιμο, φανταστικός κινητήρας και αναρτήσεις, αλλά αυτό το κούνημα του κεφαλιού και το ταρακούνημα (σε οποιαδήποτε θέση η ζελατίνα) ήταν πολύ ενοχλητικό. Μιλάμε από ταχύτες 60+ KM. Ειδικά μετά τα 80 ΚΜ κουραστικό για εμένα και τις αντοχές μου. Είχα το 1190R αλλά τέτοιο buffeting δεν είχε.
Μετά οδήγησα το 790R. Κούμπωσα πάνω του. Η ζελατίνα στη χαμηλή θέση και ούτε θόρυβοι ούτε κουνήματα κεφαλιού.
Εν τω μεταξύ ο κινητήρας αν και πιο μικρός ταίριαζε πολύ σε αυτή τη μηχανή. Δεν ένιωθα να λείπει καθόλου δύναμη, ίσα ίσα που η δύναμη του 1290 μου φάνηκε too much.
Ένιωσα κατευθείαν τη διαφορά στο βάρος και το γεγονός ότι είναι πιο ελαφρύ το 790 το κάνει παιχνιδιάρικο.
Επίσης, και οι 2 μηχανές έχουν 21" μπροστινό αλλά το 1290 το νιώθεις ελαφρύ και ότι δεν πατάει με σιγουριά στην άσφαλτο.
Στο 790 λόγω του ντεπόζιτου κ την κατανομή βάρους νιώθεις σιγουριά και ότι έχεις 19" μπροστινό.
Το 790 πιο ευκολοδήγητο ενώ το 1290 θέλει πιο συγκέντρωση για να πας γρήγορα.
Απλά το 790 είναι πιο μαζεμένο και νομίζω ότι είναι ότι πρέπει για αναβάτες που ταξιδεύουν μονοί.
Θέλω να καταλήξω ότι αν κάποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτές τις μηχανές πρέπει να τις δοκιμάσει.
Η πλάκα είναι ότι αυτός ήταν ο λόγος που πούλησα σχεδόν ολοκαίνουργια την F800GS μου μοντέλο 2014.Στο 800GS Που πηρα τώρα και με τη χαμηλή ζελατίνα τη μαμά και με Givi aftermarket κανένα απολύτως θέμα ακόμα και με κράνος adventure με γείσο.
Η ψηλή είναι ΠΟΛΥ άσχημη στην βέσπα.Εκτός αν βάλουμε ζελατίνα στυλ βέσπας
Αυτο ακριβως. Τα μονα μηχανακια που αφηνουν εξισου ικανοποιημενους ολους τους αναβατες ανεξαρτητως μεγεθους ειναι τα σκουτερ και τα γυμνα. Απο εκει και περα για οποιο μηχανακι ερχεται με μασκα/ζελατινα αν ρωτησεις 100 αναβατες του θα παρεις 100 διαφορετικες απαντησεις. Η μονη λυση για να καλυπτανε οι κατασκευαστες ολους τους σωματοτυπους θα ηταν να πουλανε τα μηχανακια με ζελατινα βεσπας, και κανεις δεν θα το ηθελε αυτο. Δεν εχει περασει απο τα χερια μου ζελατινατο μηχανακι που να μην επρεπε να πειραματιστω με ζελατινες και υψη/κλισεις τους για να βρω ησυχια, και παλι μολις αλλαζα κρανος φτου και απο την αρχη...Μόνοι σας απαντάτε γιατί οι εταιρίες δεν "ασχολούνται". Δυο ανθρώποι έχουν αντιδιαμετρικές απόψεις για το ίδιο μηχανάκι...Προφανώς είναι τόσες οι παράμετροι (σωματότυπο, κράνος, χρήση, προηγούμενη εμπειρία) που δεν μπορεί να βρεθεί λύση για όλους.
τί να πώ!! ¨Είμαι 1.75, ίσως η 800gs να έχει σχεδιαστεί με βάση το σωματότυπο μου ενώ το tiger 1050 για πιο ψηλούς δε ξέρω! Πόσο ύψος έχεις?Η πλάκα είναι ότι αυτός ήταν ο λόγος που πούλησα σχεδόν ολοκαίνουργια την F800GS μου μοντέλο 2014.
Σεπτέμβριο την αγόρασα, κλείστηκε στο γκαράζ και άρχισα να την οδηγώ Μάρτιο. Ιούλιο είχε πουληθεί.
Με την εργοστασιακή την κοντή ζελατίνα δεν παλευόταν, ο αέρας κατευθείαν εκτοξευόταν στο πηγούνι. Με την ψηλή την τούρατεκ και έξτρα φρυδάκι η κατάσταση καλύτερη, αλλά άρχισα να παίρνω παυσίπονα για να επιστρέψω από Γαλλία σπίτι (πονοκέφαλος και πόναγε ο αυχένας)...
Χαίρομαι που δεν έχεις κανένα πρόβλημα γιατί είναι πολύ ενοχλητικό και δύσκολα λύνεται τέτοιο θέμα. Εκτός αν βάλουμε ζελατίνα στυλ βέσπας
1.92, αλλά και πάλι δεν ήταν μόνο η ζελατίνα το θέμα.τί να πώ!! ¨Είμαι 1.75, ίσως η 800gs να έχει σχεδιαστεί με βάση το σωματότυπο μου ενώ το tiger 1050 για πιο ψηλούς δε ξέρω! Πόσο ύψος έχεις?
Σίγουρα το F800GS δεν είναι ο χιλιομετροφάγος για ταξίδια και εξωτερικό κλπ. Πρώτον γιατί θέλει σίγουρα μια πιο περιποιημένη σέλα για να αντέχεις ώρες επάνω και δεύτερον και πιο σημαντικό λόγω μοτέρ. Είναι παλιάς κοπής 2Κ σε σειρά που πάνω απο τις 6.000RPM βγάζει κραδασμό και με χρονισμό 360 (κίνηση και τα 2 έμβολα μαζί) έχει ροπή χαμηλά αλλά ψοφάει ψηλά. Δηλαδή ουσιαστικά άνετο ταξίδι κάνεις στα 140 βία 150 απο εκεί και πάνω δεν νιώθει ευχάριστα.1.92, αλλά και πάλι δεν ήταν μόνο η ζελατίνα το θέμα.
Αποδείχτηκε μέτα από 5000 ΚΜ ταξίδι σε Γαλλία κ Αγγλία ότι το F800GS δεν μου έκανε εκείνη την περίοδο της ζωής μου για τα χιλιόμετρα που έγραφα. Ωραία μηχανή αλλά δεν είναι χιλιομετροφάγος.
Μετά υποδέχθηκα το 1290 Super Adventure, αυτό έγραφε ωραία και τα χιλιόμετρα και στο φακό:
Ε ναι.. Γνωστό το κούνημα, από τα γνωστά μπαλεταΦίλος με 1290 s είχε πρόβλημα με κούνημα στα πολλά και έστειλε email μόνος στην ktm austria.
Η απάντηση ήταν ότι δεν έχουν τούνελ δοκιμής για την αεροδυναμική
Δε νομιζω κανενας κατασκευαστης πλην χοντα ισως να εχει αεροδυναμικη σηραγγα. Επισης η αεροδυναμικη στις μοτο σπανιως μελεταται, και γινεται κυριως σε ss και ss-touringΦίλος με 1290 s είχε πρόβλημα με κούνημα στα πολλά και έστειλε email μόνος στην ktm austria.
Η απάντηση ήταν ότι δεν έχουν τούνελ δοκιμής για την αεροδυναμική
Έχω Πάρει για test ride... Μάλλον έχω ευαίσθητα @@@@@ !!Καλώς τον. Το θέμα το ξαναείδα σε βίντεο στο youtube προχτές γιατί διέρρευσαν πάλι φωτογραφίες από δοκιμές του νέου 1290, δεν είναι τόσο τραγικό πιά το πράγμα. Στα αυτοκίνητα όλα αυτά υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια και κανείς δεν παραπονέθηκε ότι στερείται απόλαυσης από εξοπλισμό.
Να σε πω παλικάριμ, πάρε ένα 1290 και κάνε βόλτα Αθήνα. Επίτηδες κολλούσα σε κάθε φανάρι, πέρα από "λίγη" ζέστη στο αριστερό μπούτι δεν κατάλαβα κάτι ανυπόφορο (όπως πχ ήταν το scrabmler 1200 της triumph το οποίο οδήγησα σε πολύ πιο κρύα ημέρα). Τα ίδια περί "καυτού πλαισίου που παθαίνεις εγκαύματα αν το αγγίξεις" είχα διαβάσει για το XR και απορώ πόσοι ηλίθιοι υπάρχουν εκεί έξω και γιατί έχουν δίπλωμα για μηχανάκι ενώ κατά βάση θέλουν "truck" με αυτόματο κιβώτιο και κλιματισμό. Το 1290 είναι εξαιρετικά ευχάριστο στην οδήγηση, πέραν της δοκιμής ζέστης δηλαδή θα το χαρείς γενικά, αξίζει και θα έχεις ιδία άποψη μετά.
Και όμως είχε , έχει ( ; ) η Moto Guzzi από πολύ παλιά , μπορεί και προπολεμικά. Θα μου πεις τι την χρειάζεται ... (και θάχεις δικιο)Δε νομιζω κανενας κατασκευαστης πλην χοντα ισως να εχει αεροδυναμικη σηραγγα. ...
Είναι ανεπίτρεπτο κατά την ταπεινή μου άποψη, σε ένα μηχανάκι που καυχιέται γιά τα 260+ και που πλησιάζει τα 20 χιλιάρικα καινούργιο ,να κουνάει στα 180,εκτός και εάν σε ένα τέτοιο μηχάνημα πρέπει να δεχθούμε ότι στα 180 ξεφεύγεις σε ταχύτητα!!Τι να πω ρε Guys, εγώ είμαι 1.84 δεν νιώθω το κούνημα που λέμε με το 1290 S. Μονο όταν ξέφευγω από ταχύτητα σε 180 χλμ. εκεί ναι. Αλλά όσα μηχανάκια οδήγησα ήταν το μόνο που με κάλυπτε στο ζήτημα αυτό και το gs 1200+ βέβαια.