Φιλε @malllias επειδη ενδιαφέρεσαι για το ΚΤΜ , αλλα συνεχως αλλάζεις απόψη, λογικό , διοτι οι επιλογές ειναι πολλες για να σε βοηθήσω για τις βλάβες που ρωτας :
- Η Μοναδική βλαβη στο δικό μου ειναι , οτι μου κόπηκε η Ντιζα του συμπλέκτη , ομως, το έλυσα , το θεμα διοτι αγόρασα απο αμερικη νεο μπράτσο που τραβα τη Ντιζα με μικρότερη τάση , κόστος 75 ευρω . Η Ντιζα αλλάχθηκε στην εγγύηση
- Μου χάλασε ενα πλαστικό που εχει μεςα το ρεζερβουάρ καυσίμου, ένδειξης στάθμης βενζίνης, κ δεν διάβαζε , πόση βενζίνη ειχα … αλλάχθηκε στην εγγύηση
3.Για τις αλλες βλάβες που ρωτας , εχω κανει σε 2.5 περίπου χρονια , περιπου 25.000km , κυριως σε μοτοβολτες ΣΚ, ομως με αρκετές χωμάτινες adventure χωμάτινες μοτοβόλτες σε βουνά στην Αττικη , ΚΑΙ άλλου …ΚΑΙ εως και σημερα δεν εχει βγάλει ζημια , ο συμπλέκτης που αναφέρεις ή κατι αλλο απο τα περιφερειακά της μοτοσυκλετας.
. Τα περσσσοτερα ομως χλμ , περίπου 80οn-20off ειναι σε άσφαλτο ..και εκτος αθηνας ….οποτε δεν εχω σφαιρική άποψη για την αξιοπιστία του μοντέλου .. δεν εχω κανει ακομα κ το μεγαλο σέρβις των 30k χλμ. στο οποίο ανοίγει το καπάκι της μηχανής κ γινεται ρύθμιση βαλβίδων .. επιςης δεν εχω δει σε τι κατάσταση ειναι οι δίσκοι του συμπλέκτη ή ο εκκεντροφόρος, αρα δεν γνωρίζω την αξιόπιστια της μοτοσυκλετας
4. Για το βάρος σου που λες οτι εισαι χοντρός , το πιςω σετ ελατήριο -αμορτισέρ WP, ειναι σκληρό , και δεν ειναι ενδοτικό ….εγω πχ που ειμαι 84κιλα, 1.84μ υψος , εχω ρυθμίσει την προφορτιση του ελατηρίου στο τέρμα μαλακό …
5. Η σέλα η stock ειναι σανίδα αλλα την συνήθισα .. υπάρχουν πολλες επιλογές για comfort σέλες
6. Με τον αερα κ στροβιλισμούς δεν εχω θεμα οταν βάζω τη ζελατίνα στην ψηλή θέση .. ομως την αλλαξα κ εβαλα μια σκούρα χαμηλή για ομορφιά .
7. Τα σέρβις δεν ειναι ακριβά εως τωρα , λαδι κ φίλτρο αλλάζω καθε 10, το μανιουαλ λεει 15.000km ή χρονο .
8. Μετάξυ Τ7 , κ 790adve, κ αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων , το τ7 δεν εχει ηλεκτρόνικά, οποτε σιγουρα θα ειναι πιο αξιοπιστο σε βάθος χρόνου
Και οι δυο μοτοσυκλέτες ειναι κορυφή στο χώμα , εχω οδηγήσει κ το Τ7, κ μου αρεσει κ ως εμφάνιση κ ως σύνολο , ομως ειναι πιο προσανατολισμένο για χώμα , οποτε εγω αγόρασα το 790adv s, διοτι τα περισσότερα χλμ τα κανω άσφαλτο κ το ΚΤΜ εχει κορυφαία εργονομία κ συμπεριφορά και ηλεκτρονικά που μπορει να σε σώσουν σε μια κακιά στιγμή , πχ στροφή σε γλιστερό δρόμο υπο βροχή …Το 790 εχει traction control ενώ το τ7 δεν εχει …
Οτι κ να παρεις καλοτάξιδο με υγεια ..
Το Tuareg δεν το εχω οδηγήσει αλλα το χω δει σε μοτοβολτες κ μου αρεσει, ομως για αυτη τη μηχανή ρωτα στο αντίστοιχο θεμα για βλάβες , ρυθμίσεις κλπ
Sent from my iPhone using Tapatalk