amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Αλέξανδρε δεν είναι φανταστική σκέψη, το κατάλαβα πολύ έντονα στο 890R και λιγότερο (επειδή κινηθηκαμε σβέλτα) στο 901. Με Sand 4 παντελόνι, δηλαδή "χειμερινό".
Γτ μωρέ, φοράνε κράνος οι άνθρωποι.Στους τέσσερις ανέμους θα σκορπίσει όπως κυκλοφορεί
Δεν κατάλαβες ,για το φουστάνακι ελεγεΓτ μωρέ, φοράνε κράνος οι άνθρωποι.
Αέρινο το νέο 790Δεν κατάλαβες ,για το φουστάνακι ελεγε
Να γιατί KTM .Αέρινο το νέο 790
Πριν λίγα χρόνια, γυρίζω σπίτι, έχει κίνηση στην Αττική οδό. Ο λόγος, ένα ζευγάρι γυρνούσε από παραλία ντυμένοι για παραλία, δεν ξέρω πως βρέθηκαν κάτω, αν δεν με γελά η μνήμη μου ήταν στην έξοδα Αμαρουσίου με vstrom το συμβάν. Για να μην γράφω πολλές λεπτομέρειες και μαυρίσουμε πρωί πρωί, εγώ έτσι και αλλιώς δεν χρειαζόμουν παράδειγμα αλλά είδα τι συμβαίνει όταν δεν ακολουθεί κάποιος την λογική "είμαι εκτεθειμένος". Μιλάμε για ευθεία, τέλειο οδόστρωμα κλπ, όχι να βγεις επαρχιακό που δεν ξέρεις τι έρχεται από πού και τι έχει κάτω από τις ροδες σου.Δεν κατάλαβες ,για το φουστάνακι ελεγε
Εμάς τους αναβάτες σκέφτονται "δηλαδής" οι νομοθέτες "ρύπων", με τα Euro 6,7,9,10....Παιδιά νταξει,μέσα στο ιστο κυκλοφορανε.. πολύ πολύ χαμηλές ταχύτητες..
Πιο πολύ απ' τη ζέστη του μοτέρ δηλ ...
Καλημέρα. Η hyperpro γενικά βγάζει πολύ ποιοτικά προϊόντα. Έχω δοκιμάσει προοδευτικό ελατήριο σε ανάρτηση χωρίς μοχλικο και ταιριάζει πολύ καλά.Επειδη σκέφτομαι να κρατήσω το ΚΤΜ 790adv S ,μοντελο 2020, διοτι ειμαι ευχαριστημένος με τη μοτοσυκλετα ,
κανω μια έρευνα για αναβάθμιση της ανάρτησης του, κυριως για οδήγηση σε χωματόδρομους διοτι στην άσφαλτο θεωρώ οτι ειναι αρκετά καλό
(Χρηματα για το 890adv R, δεν υπάρχουν)
Η μπροστινή του ανάρτηση ειναι ενταξει και στην άσφαλτο κ στο χώμα , δε τερματίζει κ διαβάζει καλα τις άνωμαλιες σε δασικούς χωματόδρομους
Η πιςω τωρα ανάρτηση, τωρα , ειναι μέτρια , το αμορτισέρ δεν εχει ρυθμίσεις κ κοινώς ειναι ενα κούτσουρο δηλαδη δε ´διαβάζεί´ λακούβες κ γενικά τις ανωμαλίες σε 1 χωματόδρομο , σώνεται βέβαια η κατάσταση απο το καλο ελατήριο και δε χοροπηδάει , ομως σε καθε περίπτωση δεν ειναι άνετη η πιςω ανάρτηση του
Οποτε κάνοντας μια μικρη έρευνα για αμορτισέρ σχετικά οχι πολυ ακριβο , αλλα καλό, καταληξα σε πιςω ελατήριο - αμορτισέρ με δοχείο αζώτου , λαδιού-αζώτου , της εταιρειας hyperpro , με κόστος αγορας 830ευρω
, απο Ολλανδία ..
ενα λινκ ειναι εδω :
Race Shock - KTM 790/890 Adventure "S"
Improve upon your KTM 790/890 Adventure S's Suspension by swapping out your OEM Shock with a finely tuned and precisely machined race shockwww.rottweilerperformance.com
Εχει κανει ,κάποιος απο το φορουμ μια τετοια αντικατάσταση αμορτισέρ ;
Ειναι καλα τα αμορτισέρ της hyperpro , θελουν συντήρηση ;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ολινς με δοχείο κοίταξα εγώ για καβασακι κ έβγαινε 1300+Έχεις δει τιμές από ohlins ή wp ?
Είχα κοιτάξει παλια , πανω απο 1500 ευρω νομίζω, οποτε άκυροΈχεις δει τιμές από ohlins ή wp ?
Είχα κοιτάξει παλια , πανω απο 1500 ευρω νομίζω, οποτε άκυροΈχεις δει τιμές από ohlins ή wp ?
Η hyperpro..τι τιμή βγαινει?Είχα κοιτάξει παλια , πανω απο 1500 ευρω νομίζω, οποτε άκυρο
Sent from my iPhone using Tapatalk
830ευρω απο ολλανδιαΗ hyperpro..τι τιμή βγαινει?