Σήμερα το πρωί βρήκα χρόνο να ασχοληθώ με ηλεκτρικα. Έχουμε και λεμε:
Το συγκεκριμένο σύστημα εχει τρεις περιέλιξεις εκτων οποίων μία για το κυκλωμα αναφλεξης μια για το κυκλωμα φόρτισης και την τελευταία για το εμπρος φανάρι.
Το κυκλωμα είναι ιδιο ακριβώς με αυτο ενός Honda C50 12v για του γνωστές με τον ανορθωτη να εκτελεί ταυτόχρονα και χρέη αντίστασης για τα φώτα τα οποία λειτουργούν με εναλασσομενο.
Ο πιο σωστός τρόπος για να γίνει συνεχές (dc) το ρεύμα των φωτων είναι να μετατρέψουμε ολο το κυκλωμα σε dc. Για να γίνει αυτό πρέπει να αλλάξω την σύνδεσμολόγια στα πηνια και να συνδέσω τα δυο κυκλωματα εν σειρα στελνοντας ολο το ac ρεύμα σε έναν νέο μονοφασικο ανορθωτη. Έτσι θα παρω συνεχές ρεύμα ακομα περισσότερης έντασης από το εργοστασιακο dc κυκλωμα αφου πλέον θα εχω δύο πηνια για την φορτιση της μπαταρίας και μεγαλύτερο ανορθωτη.
Το μηχανάκι από την μάνα του φοράει μια λάμπα 35/35w στο εμπρος φανάρι με κατανάλωση 3,5 αμπέρ περιπου.
Στις δοκιμές που εκανα με αμπερομετρο σε μια λάμπα led h1 βρήκα κατανάλωση μολις 0,5 αμπέρ. Η διαφορα ειναι χαοτική και το φως που εκπέμπει είναι σχεδόν διπλάσιο.
Στο εμπόριο Υπάρχουν πανάκριβα φανάρια led για το exc (300-500 ευρω) τα περισσότερα όμως δεν έχουν μεσαία σκαλα.
Δεν θα αγόραζα ενα τέτοιο φανάρι γιατί είναι επικίνδυνο και ενοχλητικο για αυτούς που θα βρεθούν απέναντι του την νύχτα.
Θα προσπαθήσω να τροποποιησω το εργοστασιακο χρησιμοποιώντας έναν προτζεκτορα μεσαιας σκάλας από ένα φανάρι αυτοκινητου το οποίο έχει σωστή δέσμη διασταύρωσεως.
Στάλθηκε από το SM-A315G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk