Πάντα θα βρίσκω λίγο χρόνο να στη λέω..Ποιος έχει τηλέφωνο στην δουλειά του κορυδαλιωτη ρε παιδιά???
Μ@λακες
Μπουκαλάκι έχω λέει λεφτά δεν έχω...ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ τον γιατρό Doc.DD διότι μου την πέφτει ασύστολα, προκλητικά και χωρίς κανένα φραγμό για να μου πάρει το μηχανάκι και να του πιει το αίμα δίχως αύριο.
Επίσης ο Μαραγκός ChristosGR εκλέχθηκε πρόεδρος των Ελλήνων ΦΛΑΦΦΕΡΣ επάξια και παμψηφεί! Και εις ανώτερα.
Ότι γίνεται στο βνο, μένει στο βνο.
Καλά πριόνι δεν είχατε μαζί να το κάνετε καυσόξυλα??Μ@λακες
ενταξει
κλαιω με τις στιχομυθιες!!!!
ΤΙ ΧΑΝΩ ΡΕ Π@ΥΣΤΗ μου....
Να λες πάλι καλά που δεν έχει can bus όπως κάτι αλλά γιατί θα ψάχναμε οδικη στα όρη στα άγρια βουνά.
Προβοκάτσια. Επειδή "χάλασε" μπροστά μου.
Τόση ανάλυση για να πειστούμε ότι χάλασε δικαιολογημένα το yamaha..Προβοκάτσια. Επειδή "χάλασε" μπροστά μου.
Μετά από συνεχόμενα βραχάκια σε ελαφριά κατηφόρα, σε κάποιο σημείο πέρασε ο μπροστά τροχός και αναπήδησε ο πίσω τροχός τουλάχιστον 80 πόντους από το έδαφος (η εικόνα από πίσω ήταν τρομακτική), ο πιλότος το έσωσε χωρίς πτώση και πολύ ψύχραιμα αλλά ο κινητήρας ξαφνικά έσβησε. Η αρχική εκτίμηση ήταν ότι μπορεί να ενεργοποιήθηκε ο αισθητήρας πτώσης. Μετά όμως είδαμε ότι η μηχανή έπαιρνε μπροστά και έσβηνε με το που κούμπωνε ταχύτητα. Καταλάβαμε ότι μάλλον την άκουσε ο διακόπτης του πλαϊνού σταντ και για αυτό έσβηνε όποτε κούμπωνε ταχύτητα. Αυτή ήταν η επιτόπια εκτίμηση στο βουνό. Αν άλλαξε κάτι όταν ασχολήθηκαν στο μεζεδοπωλείο-cafe, δε το ξέρω, όπως δε ξέρω αν οι δυο φίλοι κάτοχοι των Τ700 διαβάζουν/γράφουν στο forum ώστε να μας κατατοπίσουν, τους βγάζω όμως το καπέλο γιατί τα κομμάτια της διαδρομής της 2ης μέρας ήταν αρκετά τεχνικά και διαρκείας για τέτοιες μοτοσυκλέτες, κυριολεκτικά κάποια σημεία "έκοβαν" χέρια.
Ο tiflaeisai με το 950 και τα ασφάλτινα ελαστικά είμαι σίγουρος πλέον ότι είναι εξωγήινος.
Εννοείτε! Και φειδωλός ήμανε! Βγάζουμε το ψωμί μας από τη Yamaha.Τόση ανάλυση για να πειστούμε ότι χάλασε δικαιολογημένα το yamaha..
Απλά χάλασε ας μείνουμε εκεί. Κρίμα..τουλάχιστον κάνουν καλά πιάνα..
Από την αναπήδηση της μηχανής κουνήθηκε το Σταντ και η βαλβίδα έδωσε εντολή να σβήσει.Προβοκάτσια. Επειδή "χάλασε" μπροστά μου.
Μετά από συνεχόμενα βραχάκια σε ελαφριά κατηφόρα, σε κάποιο σημείο πέρασε ο μπροστά τροχός και αναπήδησε ο πίσω τροχός τουλάχιστον 80 πόντους από το έδαφος (η εικόνα από πίσω ήταν τρομακτική), ο πιλότος το έσωσε χωρίς πτώση και πολύ ψύχραιμα αλλά ο κινητήρας ξαφνικά έσβησε. Η αρχική εκτίμηση ήταν ότι μπορεί να ενεργοποιήθηκε ο αισθητήρας πτώσης. Μετά όμως είδαμε ότι η μηχανή έπαιρνε μπροστά και έσβηνε με το που κούμπωνε ταχύτητα. Καταλάβαμε ότι μάλλον την άκουσε ο διακόπτης του πλαϊνού σταντ και για αυτό έσβηνε όποτε κούμπωνε ταχύτητα. Αυτή ήταν η επιτόπια εκτίμηση στο βουνό. Αν άλλαξε κάτι όταν ασχολήθηκαν στο μεζεδοπωλείο-cafe, δε το ξέρω, όπως δε ξέρω αν οι δυο φίλοι κάτοχοι των Τ700 διαβάζουν/γράφουν στο forum ώστε να μας κατατοπίσουν, τους βγάζω όμως το καπέλο γιατί τα κομμάτια της διαδρομής της 2ης μέρας ήταν αρκετά τεχνικά και διαρκείας για τέτοιες μοτοσυκλέτες, κυριολεκτικά κάποια σημεία "έκοβαν" χέρια.
Ο tiflaeisai με το 950 και τα ασφάλτινα ελαστικά είμαι σίγουρος πλέον ότι είναι εξωγήινος.
Ναι το υποπτεύθηκα. Πολύ καλά τιμόνια.Οι δυο κάτοχοι των Τ7 είναι βετεράνοι εντουραδες.