Μετά από τα τόσα καλά λόγια που ακούγονται για τα WILD ,αποφάσισα να τα βάλω κι εγώ στο 690.
Αν και υπάρχουν 10δες επιλογές για τον τύπο της συγκεκριμένης μοτό ,προτίμησα αυτά ,σαν πιό "πολιτισμένα" ,μια κ θέλω να πηγαίνω σβέλτα κ χωρίς κουνήματα ΚΑΙ στην άσφαλτο.
Βλέποντας το πίσω ,σε προδιαθέτει να σκεφτείς χωμάτινα ,κ να νιώσεις σιγουριά οτι θα σε βγάλει από τις λασπο-αμμο-κακοτοπιές.
Βλέποντας το εμπρός όμως ,με το τακούνι να έχει σχεδόν το μισό ύψος από τα TKC80 ,ένας προβληματισμός σου βγαίνει για το ΤΙ μέλλει γενέσθαι στα δύσκολα.
Δοκιμάστηκαν άμεσα την περασμένη Κυριακή ,και οι πρώτες εντυπώσεις είναι ΥΠΕΡ-θετικές.
Τα λάστιχα πατάνε καλά σε οποιουδήποτε είδους τερραίν ,κ γκριπάρουν άριστα στα δύσκολα (για μεγαλομεσαία μηχανάκια) off-road κομμάτια.
Στα σαθρά ,δεν ένιωσα καμία σαθρότητα.
Στα πετρο-κροκάλια ,πέρναγαν με άνεση κι ένιωθα σιγουριά στο πάτημα.
Στα λασπερά έδειξαν άριστη συμπεριφορά ,με αποτέλεσμα να μην έχω πουθενά γλιστρήματα ,ακόμα κ στην αφρώδη παχιά λασπη της Κωπαϊδας.
Εμεινα έκπληκτος από το γκριπάρισμα που είχαν ,στα στριφτερά ανηφορο-κατηφόρια της Μαδαγασκάρης.
Μια 2α-3η χαλαρά κι ανέβαινα τα λασπερά ανηφόρια χωρίς ίχνος γλυστρίματος ή ασάφειας.
Κι όταν άνοιγα το γκαζι ,το πίσω κόλλαγε κάτω κ το μηχανάκι ξεκόλαγε πρός τα πάνω.
Στις λασπωμένες κατηφοριές ,το μπροστινό γκριπάριζε τόσο καλά ,κ oi πληροφορίες διαβάσματος έφταναν τόσο ξεκάθαρες στα χέρια μου ,ώστε μου έδινε απόλυτο έλεγχο.
Mια φορά μου γλύστρισε μόνο ,από δικό μου λάθος πάτημα.(βγήκα διαγώνια έξω από λασπωμένο λούκι)
Και με ξέμπλεξε εύκολα κ γρήγορα το πίσω ,βρίσκοντας πρόσφυση στη λάσπη ,κ μ'έβγαλε έξω με διπλωμένο το τιμόνι στο στόπ.
Παρατήρησα επίσης με μεγάλη μου χαρά ,το πόσο εύκολα κ γρήγορα καθάριζαν από τη λάσπη.
ΑΡΙΣΤΑ λοιπόν ΚαΤεΜέ στο χώμα (για τα δικά μου μέτρα κ σταθμά) ,τουλάχιστον τώρα που'ναι ολοκαίνουργια.
Αμα φθαρούν ,τα ξαναλέμε.
Στην άσφαλτο ,επίσης Υπέροχα.
Καμία αίσθηση αναπήδησης λόγω τακουνιών ,κανένα τρέμουλο ,καμία ασάφεια ,κανένα ελάφρωμα ,από το 1ο χλμ κύλισής τους.
Συνήθως ,τα 50/50 ελαστικά ,στα πρώτα χλμ στην άσφαλτο ,είναι νευρικά ,κ θέλουν λίγο χρόνο να πατήσουν-στρώσουν τα τακούνια τους.
Καμία σχέση.
Tα WILD εχουν απολύτως πολιτισμένη συμπεριφορά στην άσφαλτο ,χωρίς ίχνος υποψίας οτι κάτι πάει ,ή θα πάει ,στραβά.
Τα δοκίμασα στην ΕΟ μέχρι τα 160 χλμ/ω ,κ το μηχανάκι κύλαγε σταθερά ,ήρεμο κ ακλόνητο.
Στο κλειστό ορεινό στροφιλίκι της Αμφίκλειας ,έμπαιναν σε τροχιά μ'ένα σπρώξιμο του τιμονιού ,κ την κράταγαν υποδειγματικά ,σαν ασφάλτινα.
Καμία καθυστέρηση ,καμία ασάφεια ,κανένα γλύστρημα ,κανένα άνοιγμα-σήκωμα πάνω στην στροφή ,κ απολύτως προβλέψιμη συμπεριφορά σε επιτάχυνση κ επιβράδυνση.
Κάποιοι λένε ,ότι στην άσφαλτο ,κάνουν περισσότερο θόρυβο ,σε σχέση με τα TKC80.
Πιθανόν ,λόγω του ότι τα τακούνια τους έχουν αραιότερη διάταξη σε σχέση με τα προαναφερθέντα.
Εγώ πάντως δεν άκουσα καθόλου θόρυβο τακουνιών ,όσο κι αν προσπάθησα να τον διακρίνω στην ΕΟ...πιθανόν επειδή τον κάλυπτε ο θόρυβος που κάνει το σΚαΤεΜ.
Πάντως σίγουρα κάνουν αμελητέο θόρυβο σε σχέση με τα Τ63 ,που τα λάτρευα ,κι ας έκαναν σαν κομπρεσέρ όταν ήταν καινούργια.
5 αστέρια λοιπόν για τα λάστιχα ,στην πρώτη επαφή μαζί τους.
Μένει να δούμε
την διατήρηση της συμπεριφοράς τους ,με το πέρασμα των χλμτρων ,
καθώς κ την διάρκειά τους.
Οταν θα έχω άποψη για τα ανωτέρω ,θα επανέλθω.