Sevax
Πλανόδιος
Άνετα θα το μπερδέψει καποιος και με το mad + crokalla!!!Ευκολα το μπερεδευει κανεις με το Μ+S της Continental οπου εκει σημαινει Mud and Snow.
Άνετα θα το μπερδέψει καποιος και με το mad + crokalla!!!Ευκολα το μπερεδευει κανεις με το Μ+S της Continental οπου εκει σημαινει Mud and Snow.
Εγώ γιατί νομίζω ότι κάπου που είδα το m+s και έλεγε ότι είναι για χρήση χειμώνα και καλοκαίρι... Όχι ε...;? Γιατί μου είχε φανεί ψιλοακυρο η αλήθεια είναι....Ευκολα το μπερεδευει κανεις με το Μ+S της Continental οπου εκει σημαινει Mud and Snow.
Σωστά είδες, το αναφέρουν τα ελαστικά της Heidenau στα Κ60, μόνο για τη σειρά scout (SiO2) όμως και μόνο ως χειμωνιάτικα (για ψυχρούς και υγρούς δρόμους). Το ίδιο ισχύει και για κάποια άλλα ελαστικά SiO2 της ίδιας εταιρείας.Εγώ γιατί νομίζω ότι κάπου που είδα το m+s και έλεγε ότι είναι για χρήση χειμώνα και καλοκαίρι... Όχι ε...;? Γιατί μου είχε φανεί ψιλοακυρο η αλήθεια είναι....
Anakee wild... Τρομάρα του!Ω ρε μάνα μου ομορφιές....!!!!
(Ειρωνικά απάντησα πιο πάνω, μη παρεξηγηθώ....)
Τι λάστιχο ηταν,...;? Για την ιστορία ρωτάω....
σε λασπη δεν...επαυξανω...wild μονο στα λογια...κατα τ'αλλα...γατακιAnakee wild... Τρομάρα του!
Το tkc 80 το θεωρεις καλυτερο στη λασπη;σε λασπη δεν...επαυξανω...wild μονο στα λογια...κατα τ'αλλα...γατακι
Συμφωνω. Ειναι λαθος να ριχνουμε στο λαστιχο την ευθυνη, οταν περναμε λασπη-μερεντα....Και το tkc80 δε νομίζω να είχε διαφορετική τύχη από το wild στην παραπάνω φωτό του maniac.
ΥΓ: παίζει ρόλο και πως περνάς το λασπωμένο τερέν. Αν αφήνεις το λάστιχο να χτιστεί πηγαίνοντας σιγά, νομίζω πως πολλά λάστιχα θα έχουν την ίδια τύχη.
Oχι,ισαξια και τα δυο τα θεωρω...δηλαδη...γατακια!Για μενα και για τα δικα μου γουστα,οδηγικες απαιτησεις αλλά και ικανοτητες το καλυτερο ελαστικο σε μεγαλο ΟνΟφ που εχω βαλει και οδηγησει ειναι το Mitas E09...πλαϊνα τακουνια και δωσε να'χεις...γενικοτερα αν ειχα δυνατοτητα να αλλαζω ελαστικα καθε 2500χλμ...θα ειχα ισως μονιμα τα Ε09 πανω κ θα τα εβγαζα ΜΟΝΟ για ασφαλτινα μεγαλα ταξιδια 2καβαλος κ φορτωμα...οχι γιατι κ εκει δεν κρατανε,αλλά γιατι τα 2500χλμ διαρκεια θα γινουν...1000χλμ...Το tkc 80 το θεωρεις καλυτερο στη λασπη;
Νταξει...σε λασπη μερεντα σκεφτομαι ορθιος οδηγηση,με μεγαλο ΟνΟφ-αγελαδα...και γρηγορα-ταπα για να μην μπουκωσει το λαστιχο,το αποτελεσμα να ειναι αυτο...ΥΓ: παίζει ρόλο και πως περνάς το λασπωμένο τερέν. Αν αφήνεις το λάστιχο να χτιστεί πηγαίνοντας σιγά, νομίζω πως πολλά λάστιχα θα έχουν την ίδια τύχη.
Ρε μια κάτω, σώμα πίσω και τσίτα το γκάζι να ελαφρύνει το μπροστινό και δως’τουυυυυυυ! Μπορεί να μην πετύχει, αλλά αν πετύχει θα είναι εντυπωσιακό!Νταξει...σε λασπη μερεντα σκεφτομαι ορθιος οδηγηση,με μεγαλο ΟνΟφ-αγελαδα...και γρηγορα-ταπα για να μην μπουκωσει το λαστιχο,το αποτελεσμα να ειναι αυτο...
Κι ο σκελετος κι η γομα παιζουν ρολο. Και η χαραξη φυσικα.Πιστεύω ότι δεν είναι μόνο το θέμα χάραξη του ελαστικού το οποίο επηρεάζει το χτίσιμο με λάσπη ούτε απόλυτα η οδήγηση.
Μου έχει τύχει σε enduro στις ίδιες διαδρομές με λάσπη το ένα soft-medium michelin να μην πιάνει μερέντα και ένα άλλο νομίζω mitas medium-hard να μην την αδειάζει με τίποτα...
Και τα δύο με σχεδόν ίδια χάραξη...
Ίσως είναι και θέμα υλικού του ελαστικού.