Τα έχουμε πει για την αφρικανα... Τα λέει και ο Γιώργης ο
XLGeorge
Θελεις premium μοτό... Θα πλερω
Κωστα, υπαρχει βεβαια η εξης διαφορα μεταξυ γιαπωνεζικων και BMW/KTM τιμων.
Αρχικα, μπορεις ανετα να παρεις εκπτωση 1 χιλιαρικο ακομα και σε σχετικα καινουργιο μηχανακι. Οταν το CRF1000 του 2017, σαν αυτα που εχουμε εγω και ο
jon t, εκανε 15000 (χωρις special colour, 15300 με), το επαιρνες 14000 και 14300 αντιστοιχα. Μολις δε ηρθε το της επομενης χρονιας ή η αναενωση της επομενης 2ετιας, το επαιρνες πολυ φτηνοτερα. Ξερω ενα 2017αρι racing red (δηλ. special colour) που πουληθηκε τελος του 2018 12500 απο τον εξουσιοδοτημενο που χρησιμοποιησα για το μηχανακι μου. Καποιοι αλλοι πηραγε παραεισαγωγη κομματια του 2017 με 12000, οπως ο Μανος-rodouma. Να θυμισω οτι τοσο πηρα κι'εγω το δικο μου στο Νησι τον Μαρτη του 2017, δηλ. μολις ειχε βγει, με εκπτωση απο την φιλικη μου Χονδα (η οποια μου δινει και 10% εκπτωση σε ανταλλακτικα).
Και φυσικα δε χρειαζεται να κανεις τα σερβις σε εξουσιοδοτημενο, το οποιο μειωνει το κοστος χρησης, εχοντας εμπιστοσυνη στο οτι ο κινητηρας τουλαχιστο δεν θα βγαλει κατι. Μαλιστα ο Ελληνας εξουσιοδοτημενος μου αλλαξε τις μποτες του πηρουνιου χωρις ναχω κανει κανενα σερβις σε εξουσιοδοτημενο περα απο το αρχικο των 1000χμ.
ΥΓ Παρ'ολα αυτα, οποιος θελει AS DCT με ηλεκτρονικες αναρτησεις, δηλ χλιδα, θα πλερωσει 20αρικο (πριν την όποια εκπτωση), που ειναι φυσικα πολυ ακριβο. Η σωστη αγορα κατα τη γνωμη μου ειναι τo απλo μοντελo στα 17 προ εκπτωσης, που και παλι δεν το λες bargain.