Rhinowalk rackless saddle bags 2x24L

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Αυτό το νήμα είναι ουσιαστικά "νήμα αγγελίας", αλλά αφού έγινε η συζήτηση, ας απαντήσω εδώ...

Μιχάλη DomieMic65, για μένα το set-up του Meoni ήταν εντελώς συγκεκριμένο στο κεφάλι μου, πολύ πριν η μοτοσυκλέτα ξανακυλήσει τις ρόδες της στο δρόμο.
Γενικά είμαι "αλλεργικός" στα κάγκελα και δεν πρόκειται να βάλω ούτε μπροστά, ως προστασία του τεπόζιτου (αντ' αυτού αύριο κιόλας έχω ραντεβού στην dxl graphics για την τοποθέτηση χοντρής δίαφανης ζελατίνας "εντούρο" εκεί) , ούτε πίσω για την στήριξη των οποιοδήποτε αποσκευών. Έτσι μιλάμε αποκλειστικά και μόνο για κάποιο rackless σύστημα, που θα κρατάει τον επιπρόσθετο όγκο και βάρος "κολλητά" πάνω στη μηχανή και κατά το δυνατόν κοντύτερα στο κέντρο βάρους της.

Η budget λύση της Rhinowalk που επέλεξα, μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις ποιοτικά και η αλήθεια είναι ότι πέτυχε τον παραπάνω στόχο, δηλαδή σε αυτό το διήμερο στα βουνά της Ρούμελης όχι μόνο δεν είχα ταλαντώσεις και "αδράνεια" από τις αποσκευές αλλά ούτε καταλάβαινα ότι υπήρχαν!







Η δυσκολία που αναφέρθηκε στο πρώτο ποστ έχει να κάνει με τη χρήση της συγκεκριμένης λύσης όχι σε ένα διήμερο-τριήμερο, αλλά σε ένα ταξίδι πολλών ημερών (προετοιμάζω κάτι τέτοιο σχετικά άμεσα). Είπα ότι θα επαναξιολογήσω το Rhinowalk με την ευκαιρία του τρόφυ. Μια πρώτη διαφοροποίηση είναι ότι αφαίρεσα εντελώς την πίσω σχάρα και έτσι τα σαμάρια θα κάθονται ακόμα περισσότερο κολλητα στη μηχανή (αν παρατήρησες υπάρχει ήδη heat shield στην πλευρά της εξάτμισης). Το δε υφασμάτινο τσαντάκι που είναι δεμένο πίσω (και έχει όσα θα μπορούσα να έχω σε ένα σακίδιο πλάτης αλλά δε θέλω) μπορεί να δεθεί και στους έξτρα κρίκους που έχουν στο πάνω μέρος τους οι σάκοι.

Προφανώς η παρανόηση έγινε από τη λέξη "βάση" που χρησιμοποίησα στα παρακάτω ποστ....





.... αλλά στο μυαλό μου είχα ως "βάση" το ημίσκληρο κομμάτι κορντούρας-πλαστικού που λειτουργεί ως βάση για τους σάκους της Kriega στο σύστημα OS-base:



Αυτό δένει σταθερά πάνω στη μοτοσυκλετα ΜΙΑ ΦΟΡΑ και οι σάκοι στερεώνονται πάνω σε αυτό και όχι απευθείας πάνω στη μοτο, όπως το Rhinowalk. Τα "αρνητικά" του από μια πρώτη ματιά τα εξέθεσα προηγουμένως. Άλλο τέτοιο σύστημα είναι το Canyon GRT721 της Givi, αν και τα μακρόστενα λουκάνικα που παίρνει δε μου φαίνονται και πολύ βολικά.... τουλάχιστον γι' αυτό που έχω στο μυαλό μου.
Βάλε φωτό η Δωσε λινκ αν υπάρχει για αυτήν την ζελατίνα προστασίας, το μόνο που έχω βρει αντί καγγελου είναι το κλασικό φίλο καρμπόν που έχει η perfect fairings γύρω στα 160-200 αν θυμάμαι καλά.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Βάλε φωτό η Δωσε λινκ αν υπάρχει για αυτήν την ζελατίνα προστασίας, το μόνο που έχω βρει αντί καγγελου είναι το κλασικό φίλο καρμπόν που έχει η perfect fairings γύρω στα 160-200 αν θυμάμαι καλά.
Η απάντηση εδώ
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τα ρογκαλ είναι εν; μονοκόμματο σύστημα.το να βάλεις ένα έξτρα σάκο μέσα τους να τον βάζεις βγάζεις είναι πολύ απλο
 

Mermar

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F800GS 2018
Καλημέρα. Σύμφωνα με υλικό που είδα, το τρόφυ πρέπει ήταν απίστευτο. Δυστηχώς, δεν καταφέραμε να συμμετέχουμε. Στο διαταύτα τώρα.
Πως ήταν η επαναξιολόγηση των rhino? Θα δωθούν προς πώληση; Αν ναι, δηλώνω ενδιαφέρον προς αγορά!!!
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Επαναξιολόγηση μετά το τρόφυ...

Με την αφαίρεση της πίσω σχάρας του 640 (και την τοποθέτηση βιδών με ροδέλες τεφλόν και μια φαρδύτερη μεταλλική ροδέλα από πάνω για την πρόσδεση των θηλιών των πίσω ιμαντών) το σύστημα δέθηκε ακόμα πιο "κολλητά" πάνω στη μοτοσυκλέτα και δεν κουνιόταν καθόλου. Το κράτησα επίτηδες πάνω στο 640 καθ' όλο το τριήμερο, αντί να το δώσω στο βανάκι, και δε με προβλημάτισε ποτέ, ούτε είχα αίσθηση του επιπλέον βάρους που κουβαλούσα στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, είτε μιλάμε για τα χωμάτινα τεχνικά κομμάτια είτε για την επιστροφή με 140 από εθνική.

Το λύσε-δέσε παραμένει ένα θέμα, καθώς αφαιρούσα όλο το σύστημα (με σταθερούς τους κεντρικούς ιμάντες ώστε να κάτσουν πάλι στο ίδιο σημείο κατά την επανατοποθέτηση), είτε για μεταφορά στον ξενώνα την Παρασκευή είτε για να στήσω σκηνή το Σάββατο. Να φορτώσεις τους σάκους ενώ μένουν πάνω στη μηχανή δε δουλεύει τόσο καλά για μένα καθώς δεν μπορώ να "τακτοποιήσω" τόσο καλά τα πράγματα μέσα. Ίσως αν η διαδικασία αυτή γίνει επανειλημμένα να γίνει πιο τυποποιημένη και ο χρόνος για το λύσε-δέσε να μειωθεί.

Το δεύτερο μειονέκτημα είναι ότι τα σαμάρια όντας σε συνεχή επαφή με τα πλαϊνά πλαστικά της μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό βέβαια με λάσπη-σκόνη, τα τρίβουν-φθείρουν αρχικά τα βερνίκι και μετά το ίδιο το χρώμα των πλαστικών αυτών. Μία απλή λύση είναι (καθώς η χοντρή διάφανη ζελατίνα που έβαλα στο τεπόζιτο δεν μπαίνει λόγω καμπυλότητας) είναι να περάσεις με duct tape τα πλαστικά πριν την τοποθέτηση των σαμαριών για να τα "προστατέψεις" σε ένα βαθμό. Εγώ έπαθα κι έμαθα...

Παρόλα αυτά συνεχίζω να τα θεωρώ μια πολύ αξιόλογη λύση με σαφώς περισσότερα θετικά από τα παραπάνω αρνητικά και γι' αυτό τον λόγο θα τα κρατήσω. Επίσης ο όγκος τους είναι αρκετός (48λ) και δεν θα χρειαστεί νομίζω το έξτρα λουκάνικο από πάνω ακόμα και για πολυήμερο ταξίδι, παρά μόνο ένας μικρός υφασμάτινος σάκος που χρησιμοποιώ.

Το λινκ που έβαλα στο πρώτο ποστ τα δίνει τώρα με μια εκπληκτική έκπτωση, όμως παραδόξως δεν παραδίδονται Ελλάδα! :thnkg:

Φαντάζομαι λύση θα βρεθεί από κάποιον άλλο προμηθευτή για κάποιον που τον ενδιαφέρουν.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Επαναξιολόγηση μετά το τρόφυ...

Με την αφαίρεση της πίσω σχάρας του 640 (και την τοποθέτηση βιδών με ροδέλες τεφλόν και μια φαρδύτερη μεταλλική ροδέλα από πάνω για την πρόσδεση των θηλιών των πίσω ιμαντών) το σύστημα δέθηκε ακόμα πιο "κολλητά" πάνω στη μοτοσυκλέτα και δεν κουνιόταν καθόλου. Το κράτησα επίτηδες πάνω στο 640 καθ' όλο το τριήμερο, αντί να το δώσω στο βανάκι, και δε με προβλημάτισε ποτέ, ούτε είχα αίσθηση του επιπλέον βάρους που κουβαλούσα στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, είτε μιλάμε για τα χωμάτινα τεχνικά κομμάτια είτε για την επιστροφή με 140 από εθνική.

Το λύσε-δέσε παραμένει ένα θέμα, καθώς αφαιρούσα όλο το σύστημα (με σταθερούς τους κεντρικούς ιμάντες ώστε να κάτσουν πάλι στο ίδιο σημείο κατά την επανατοποθέτηση), είτε για μεταφορά στον ξενώνα την Παρασκευή είτε για να στήσω σκηνή το Σάββατο. Να φορτώσεις τους σάκους ενώ μένουν πάνω στη μηχανή δε δουλεύει τόσο καλά για μένα καθώς δεν μπορώ να "τακτοποιήσω" τόσο καλά τα πράγματα μέσα. Ίσως αν η διαδικασία αυτή γίνει επανειλημμένα να γίνει πιο τυποποιημένη και ο χρόνος για το λύσε-δέσε να μειωθεί.

Το δεύτερο μειονέκτημα είναι ότι τα σαμάρια όντας σε συνεχή επαφή με τα πλαϊνά πλαστικά της μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό βέβαια με λάσπη-σκόνη, τα τρίβουν-φθείρουν αρχικά τα βερνίκι και μετά το ίδιο το χρώμα των πλαστικών αυτών. Μία απλή λύση είναι (καθώς η χοντρή διάφανη ζελατίνα που έβαλα στο τεπόζιτο δεν μπαίνει λόγω καμπυλότητας) είναι να περάσεις με duct tape τα πλαστικά πριν την τοποθέτηση των σαμαριών για να τα "προστατέψεις" σε ένα βαθμό. Εγώ έπαθα κι έμαθα...

Παρόλα αυτά συνεχίζω να τα θεωρώ μια πολύ αξιόλογη λύση με σαφώς περισσότερα θετικά από τα παραπάνω αρνητικά και γι' αυτό τον λόγο θα τα κρατήσω. Επίσης ο όγκος τους είναι αρκετός (48λ) και δεν θα χρειαστεί νομίζω το έξτρα λουκάνικο από πάνω ακόμα και για πολυήμερο ταξίδι, παρά μόνο ένας μικρός υφασμάτινος σάκος που χρησιμοποιώ.

Το λινκ που έβαλα στο πρώτο ποστ τα δίνει τώρα με μια εκπληκτική έκπτωση, όμως παραδόξως δεν παραδίδονται Ελλάδα! :thnkg:

Φαντάζομαι λύση θα βρεθεί από κάποιον άλλο προμηθευτή για κάποιον που τον ενδιαφέρουν.
Συνηγορώ και γω σε αυτά που λέει ο Αλέξανδρος γιατί τον είχα μπροστά μου σε όλη τη διαδρομή. Δεν κουνήθηκαν και δεν φάνηκαν να τον εμποδίζουν πουθενά. Ακόμα και αισθητικά μπορώ να πω ότι ταίριαξαν.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Επαναξιολόγηση μετά το τρόφυ...

Με την αφαίρεση της πίσω σχάρας του 640 (και την τοποθέτηση βιδών με ροδέλες τεφλόν και μια φαρδύτερη μεταλλική ροδέλα από πάνω για την πρόσδεση των θηλιών των πίσω ιμαντών) το σύστημα δέθηκε ακόμα πιο "κολλητά" πάνω στη μοτοσυκλέτα και δεν κουνιόταν καθόλου. Το κράτησα επίτηδες πάνω στο 640 καθ' όλο το τριήμερο, αντί να το δώσω στο βανάκι, και δε με προβλημάτισε ποτέ, ούτε είχα αίσθηση του επιπλέον βάρους που κουβαλούσα στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, είτε μιλάμε για τα χωμάτινα τεχνικά κομμάτια είτε για την επιστροφή με 140 από εθνική.

Το λύσε-δέσε παραμένει ένα θέμα, καθώς αφαιρούσα όλο το σύστημα (με σταθερούς τους κεντρικούς ιμάντες ώστε να κάτσουν πάλι στο ίδιο σημείο κατά την επανατοποθέτηση), είτε για μεταφορά στον ξενώνα την Παρασκευή είτε για να στήσω σκηνή το Σάββατο. Να φορτώσεις τους σάκους ενώ μένουν πάνω στη μηχανή δε δουλεύει τόσο καλά για μένα καθώς δεν μπορώ να "τακτοποιήσω" τόσο καλά τα πράγματα μέσα. Ίσως αν η διαδικασία αυτή γίνει επανειλημμένα να γίνει πιο τυποποιημένη και ο χρόνος για το λύσε-δέσε να μειωθεί.

Το δεύτερο μειονέκτημα είναι ότι τα σαμάρια όντας σε συνεχή επαφή με τα πλαϊνά πλαστικά της μοτοσυκλέτας, σε συνδυασμό βέβαια με λάσπη-σκόνη, τα τρίβουν-φθείρουν αρχικά τα βερνίκι και μετά το ίδιο το χρώμα των πλαστικών αυτών. Μία απλή λύση είναι (καθώς η χοντρή διάφανη ζελατίνα που έβαλα στο τεπόζιτο δεν μπαίνει λόγω καμπυλότητας) είναι να περάσεις με duct tape τα πλαστικά πριν την τοποθέτηση των σαμαριών για να τα "προστατέψεις" σε ένα βαθμό. Εγώ έπαθα κι έμαθα...

Παρόλα αυτά συνεχίζω να τα θεωρώ μια πολύ αξιόλογη λύση με σαφώς περισσότερα θετικά από τα παραπάνω αρνητικά και γι' αυτό τον λόγο θα τα κρατήσω. Επίσης ο όγκος τους είναι αρκετός (48λ) και δεν θα χρειαστεί νομίζω το έξτρα λουκάνικο από πάνω ακόμα και για πολυήμερο ταξίδι, παρά μόνο ένας μικρός υφασμάτινος σάκος που χρησιμοποιώ.

Το λινκ που έβαλα στο πρώτο ποστ τα δίνει τώρα με μια εκπληκτική έκπτωση, όμως παραδόξως δεν παραδίδονται Ελλάδα! :thnkg:

Φαντάζομαι λύση θα βρεθεί από κάποιον άλλο προμηθευτή για κάποιον που τον ενδιαφέρουν.
Βάλε αν θες και μια απλή διάφανη ταινία ή φύλλο (σαν αυτά που ντύνουμε τα βιβλία). Αν βρεις και λίγο πιο χοντρό ακόμα καλύτερα. Το βάζεις όπως να είναι σε κομμάτια, που αλληλοκαλύπτονται και προστατεύει πλήρως. Έτσι είχα εγώ το σύστημα της kriega, αλλά την ίδια δουλειά κάνει με ότι υπάρχει τριβή στα πλαστικά.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Αλέξανδρε, εγώ στα πλαϊνά εκεί που εφαρμόζεται η βάση της kriega , είχα βάλει διάφανο αυτοκόλλητο και στα επίμαχα σημεία βάζω duck tape και είναι μια χαρά..
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Africa Twin DCT
για τον ίδιο ακριβώς λόγο εγω χρησιμοποιώ υφασμάτινη ταινία (βασικά για μόνωση καλωδίων χρησιμοποιείται, γι'αυτό είναι και ακριβή)
Της Tesa ή 3Μ: cloth / textile tape

διάφανες ταινίες, duct (και οχι πάπια duck) tape, πλαστικές μεμβράνες, κτλ. εγω τα αποφεύγω, μιας και είναι από πλαστικό και πάλι θα γδάρουν τα πλαστικά καλύμματα της μοτο.

δηλαδή εγγυημένα αυτή η ταινία που αναφέρω κάνει δουλειά αλλά κοστίζει. Εγώ πήρα δωρεαν από τη δουλειά μου.
τοποθετείται ή τουλάχιστον εγω την τοποθετώ πάνω στις υφασμάτινες τσάντες.

 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Θα συμφωνήσω , η ηλεκτρολογική υφασμάτινη είναι μια καλή λύση , της tesa 3.40 την έχει ο Βενιέρης!!
Τις τελευταίες φορές έχω πάρει από temu , πιο φθηνή ,αλλά λίγο πιο λεπτή σε πάχος από τις επώνυμες
Τη δουλειά της την κάνει πάντως !!


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom