Κάτι σε transformers δεν βγαίνει ργμτ?για την Φολοη θα επαιρνα το cf 450 ως το Κιατο ,μετα θα συνεχιζα στο χωμα με το Himalayan ,και στην επιστροφη που δωσαμε ρυθμο και το καναμε πιο πικαντικο θα καβαλαγα το kove
Το Voge το 'χεις για την πιστα?για την Φολοη θα επαιρνα το cf 450 ως το Κιατο ,μετα θα συνεχιζα στο χωμα με το Himalayan ,και στην επιστροφη που δωσαμε ρυθμο και το καναμε πιο πικαντικο θα καβαλαγα το kove
Αν είχε βάλει 5 ποντουε παραπάνω ανάρτηση η ktm και μια πιο σωστή θέση για χώμα θα είχε φτιάξει ένα πολύ καλό μηχανάκι και δεν το έκανε από σκοπιμότητα. Αυτά δεν μου αρέσουν μόνο. Κατά τα άλλα το 390 για commuter και light adventure καλό ήταν αν και καταφεραν να τον φτάσουν τον Ινδο 8 χιλιάρικα. Αν έκανε 6500 θα το έλεγες και τίμιο.Ως πρώην κάτοχος 390 ADV και νυν 890 ADV R ένα σχόλιο για τις δυνατότητες του συγκεκριμένου μοντέλου.
Προφανώς και το 390 στην σημερινή του μορφή δεν είναι off-road animal όπως έλεγε και η Suzuki για το Vitara. Από αυτό το άκρο μέχρι το είναι άχρηστο εκτός δρόμου υπάρχει ένα τεράστιο ευρος χρήσης στο οποίο η entry level μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετική.
Χρησιμοποίησα σχεδόν τρία χρόνια το 390 σε κάθε λογής χρήση, αστική μετακίνηση, μικρά και μεγαλύτερα ταξιδακια, έκανα MAKAN adventure weekend, KTM Adventure Rally στην Ναύπακτο και πολλές άλλες χωμάτινες βόλτες και το διασκέδασα full δίχως θέματα αξιοπιστίας ή στραβωμενες ζάντες κτλ.
Τώρα όσον αφορά την στρατηγική της κάθε εταιρείας μάλλον εκείνοι ξέρουν καλύτερα ποιο μοντέλο πρέπει να έρθει και με ποια σειρά. Έτσι θα γίνει και με την οικογένειά 390 που κλείνει η τετραετία των μοντέλων της και σύντομα θα ειναι σε κύκλο ανανέωσης και διεύρυνσης της γκάμας.
Καταλαβαίνω ότι πολλοί ψάχνουμε τον σπάνιο μονόκερο, μια μοτοσυκλέτα που θα είναι ιδανική για την χώρα και την μικτη χρήση αλλά αφήστε να έρθουν πρώτα τα μοντέλα που συζητάμε Ελλάδα γιατί από κοντά εκτός από το κέρατο λείπουν και άλλα πράγματα. Παρόλα αυτά cudos στην RE που μπαίνει στην ίδια συζήτηση, έστω και θεωρητικά, με την ΚΤΜ.
Σχετικά με το τελευταίο και επιτρέψτε μου το σπαμ στο νήμα του Himalayan.........................
Μένει να δούμε πως θα είναι η επόμενη γενιά των 390 και από πόσα μοντέλα θα αποτελείται...
Του βάλαν ακτίνες αλλά ο τροχός έμεινε 19, από ότι ακουσα εγώ. Δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία όμως. Ως παράδειγμα αναφέρθηκε. Μια χαρά μηχανάκι είναι κιαυτο. Θεωρητικά θα μπορούσε να ναι καλύτερο. ( για κάποιους από μας)Σχετικά με το τελευταίο και επιτρέψτε μου το σπαμ στο νήμα του Himalayan...
Πριν μερικούς μήνες νομίζω είχε πάρει το μάτι μου μια νέα έκδοση του 390 που δοκιμαζόταν με ακτίνες 21-18, έκδοση Rally ή κάτι τέτοιο... Ή αφορούσε το φημολογούμενο δικύλινδρο 450 που υποτίθεται ετοιμάζει η ΚΤΜ; Υπάρχει κάνένα νεότερο;
Βασικα κανενα νεοτερο ακομα...Σχετικά με το τελευταίο και επιτρέψτε μου το σπαμ στο νήμα του Himalayan...
Πριν μερικούς μήνες νομίζω είχε πάρει το μάτι μου μια νέα έκδοση του 390 που δοκιμαζόταν με ακτίνες 21-18, έκδοση Rally ή κάτι τέτοιο... Ή αφορούσε το φημολογούμενο δικύλινδρο 450 που υποτίθεται ετοιμάζει η ΚΤΜ; Υπάρχει κάνένα νεότερο;
με το voge πηγα Φολοη φυσικαΤο Voge το 'χεις για την πιστα?
Δεν θέλω να είμαι αυστηρός αλλά το έχω οδηγήσει στην έκθεση και δεν κάνει. Σα να Καβάλας κακο μηχανάκι αρχές 2000.Swm Six Days 500 ABS
Μου φαίνεται ότι είναι στην ίδια κατηγορία με τα Enfield και σε εμφάνιση και σε τιμή.