amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Στο βίντεο πάντως περίεργο είναι ότι ενώ ρυθμίζεται το vstrom το άφησε όπως το πήρε για το μισό τεστ και μετά πάλι λίγο περίεργα τα έκανε με την ανάρτηση χωρίς να μείνει εντελώς ικανοποιημένος.
Άρρωστος ο φίλος!Δεν το έκανα ούτε με μικρο αυτό
Να πούμε βέβαια ότι το βιδεο είναι με 360 κάμερα, η οποία παραμορφώνει αρκετά το έδαφος.Δεν το έκανα ούτε με μικρο αυτό
Ο άνθρωπος απλά τα είπε όλα. Japanese ktm. Για μένα όπως το έχω εκφράσει ο καλύτερος εκπρόσωπος της κατηγορίας on off στη περιοχή τιμής και κυβικών. Εξαιρετικό μοτέρ,εξαιρετικές αναρτήσεις, μεγάλη άνετη σέλα για 2, τρομερό ζύγισμα,τρομερά φρένα,αξιοπιστία suzuki.Μια μεγάλη ζελατίνα ένα τριβαλιτσο έχεις απλά το καλύτερο μηχανάκι της κατηγορίας.
Περιφερειακά αξεσουάρ όπως αυτά ποτέ προσωπικά εγώ δεν τα ζυγίζω στην συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας. Για τα φώτα της δεν εχω άποψη αν είναι καλά ας μιλήσει ο ChristosGR αν και με 50€ αποκτάει φώτα κορυφαία και παπί με ένα σετ προβολακια από Κίνα. Και το cruise control ok το ακούω δεν με συγκινεί σαν έλλειψη σε μια μοτοσυκλέτα.Και το 800 είναι ημιτελές, cruise control και φώτα. Ξέρω, για την τιμή και εγώ το θεωρώ εξαιρετική πρόταση, έχω δει που δεν θέλω να συμβιβάζομαι πλέον.
Όπως τα λέτε είναι και οι δύο Βαγγέλη και Γιάννη.Περιφερειακά αξεσουάρ όπως αυτά ποτέ προσωπικά εγώ δεν τα ζυγίζω στην συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας. Για τα φώτα της δεν εχω άποψη αν είναι καλά ας μιλήσει ο ChristosGR αν και με 50€ αποκτάει φώτα κορυφαία και παπί με ένα σετ προβολακια από Κίνα. Και το cruise control ok το ακούω δεν με συγκινεί σαν έλλειψη σε μια μοτοσυκλέτα.
Όλα οκ αρκεί να μη χρειαστεί να το σπρώξεις σε κλίση, εκεί δε κρύβονται τα κιλά..όσο όμως είσαι Καβάλα μου θυμίζει πολύ το 790 σε ανεση στο χώμα, παιχνίδι!!Ο άνθρωπος απλά τα είπε όλα. Japanese ktm. Για μένα όπως το έχω εκφράσει ο καλύτερος εκπρόσωπος της κατηγορίας on off στη περιοχή τιμής και κυβικών. Εξαιρετικό μοτέρ,εξαιρετικές αναρτήσεις, μεγάλη άνετη σέλα για 2, τρομερό ζύγισμα,τρομερά φρένα,αξιοπιστία suzuki.Μια μεγάλη ζελατίνα ένα τριβαλιτσο έχεις απλά το καλύτερο μηχανάκι της κατηγορίας.
Ακόμα και αν αναγνωρίσουμε τα χαρίσματα ενός tuareg και ενός tenere ειδικά με το να είναι ελαφριά στο χώμα δεν μπορούν να αναπληρώσουν τον πλήρη τουριστικό χαρακτήρα που μπορεί να έχει το suzuki. Και εν τέλει πόσο πιο μακρυά θα πάνε στο χώμα από το vstrom? Ούτε αυτά θα γινουν ποτε single track μηχανάκια. Αν θες να κάνεις σοβαρό και δύσκολο χώμα δεν κοιτάς στην κατηγορία. Στη κατηγορία κοιτάς άμα θες να κάνεις χωμάτινο τουρισμό και ασφάλτινο μαζι.
Και τα transalp και 790 είναι απλά είναι ημιτελή. Καλά το 790 πάσχει και σε φρένα και άντε φτιαξτο αυτό. Και γιατί να πάρεις κάτι ημιτελές όταν μπορείς να πάρεις το έτοιμο. Γιατί να πάρεις transalp όταν σε κοροϊδεύει με αναρτήσεις γ κατηγορίας ενώ η suzuki σου πετάει επάνω α κατηγορίας?
Όποιος ξέρει μοτοσυκλέτα και θέλει το καλύτερο γνήσιο on-off της γενιάς του παίρνει αυτό εδώ το vstrom 800. Ακόμα και αν έρθει και πετύχει το όπως φαίνεται πολύ ελαφρύτερο Kove 800X πάλι δε θα γίνει το καλύτερο on off γιατί πάσχει σε άλλα σε σχέση με το vstrom. Μπορεί να γίνει το ικανότερο on off για χώμα αλλά αυτή τη στιγμή το θρόνο του καλύτερου συνολικά τον έχει το vstrom δικαιωματικά.
Τα φώτα παντωσ είναι λόγος να μην το πάρεις, είναι χάλια..αυτό με τα 50 ευρω που αναφέρεις στείλε ένα link αν αξίζουν..Περιφερειακά αξεσουάρ όπως αυτά ποτέ προσωπικά εγώ δεν τα ζυγίζω στην συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας. Για τα φώτα της δεν εχω άποψη αν είναι καλά ας μιλήσει ο ChristosGR αν και με 50€ αποκτάει φώτα κορυφαία και παπί με ένα σετ προβολακια από Κίνα. Και το cruise control ok το ακούω δεν με συγκινεί σαν έλλειψη σε μια μοτοσυκλέτα.
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!Τα φώτα παντωσ είναι λόγος να μην το πάρεις, είναι χάλια..αυτό με τα 50 ευρω που αναφέρεις στείλε ένα link αν αξίζουν..
Το πρόβλημα είναι πως το καινουργιο 790 δεν ξέρω αν είναι σαν το παλιό...Θα είχε ενδιαφέρον ένα συγκριτικό. Πάντως αν το παλιό είχε αυτά τα φρένα και αυτές τις αναρτήσεις (το απλό) απορώ με τον ενθουσιασμό κάποιων.Όλα οκ αρκεί να μη χρειαστεί να το σπρώξεις σε κλίση, εκεί δε κρύβονται τα κιλά..όσο όμως είσαι Καβάλα μου θυμίζει πολύ το 790 σε ανεση στο χώμα, παιχνίδι!!
Για το 790 R που το είχα μίλησα, το οποίο ποιοτικά ήταν εξαιρετικό, το καινούργιο 790 δε ξέρω, αναρτήσεις καμία σχέση αλλά φρένα νομίζω τα ίδια εχουν τα 2 790..Το πρόβλημα είναι πως το καινουργιο 790 δεν ξέρω αν είναι σαν το παλιό...Θα είχε ενδιαφέρον ένα συγκριτικό. Πάντως αν το παλιό είχε αυτά τα φρένα και αυτές τις αναρτήσεις (το απλό) απορώ με τον ενθουσιασμό κάποιων.
Οι Apex πάντως της WP δεν μου αρέσουν. Και στο 790 και στο 390 που τα έχω δει. Πολύ μέτρια οικονομική σειρά.Για το 790 R που το είχα μίλησα, το οποίο ποιοτικά ήταν εξαιρετικό, το καινούργιο 790 δε ξέρω, αναρτήσεις καμία σχέση αλλά φρένα νομίζω τα ίδια εχουν τα 2 790..
ακομα δεν έχω Σεταρει όπως θέλω τις αναρτήσεις στο 800, ακόμα σούπα τις έχω και τερματίζουν εύκολα..δεν ‘χω προλάβει..
εννοείς του κτμ καλύτερες?Για το 790 R που το είχα μίλησα, το οποίο ποιοτικά ήταν εξαιρετικό, το καινούργιο 790 δε ξέρω, αναρτήσεις καμία σχέση αλλά φρένα νομίζω τα ίδια εχουν τα 2 790..
ακομα δεν έχω Σεταρει όπως θέλω τις αναρτήσεις στο 800, ακόμα σούπα τις έχω και τερματίζουν εύκολα..δεν ‘χω προλάβει..