Tenere extreme ή ktm 890 adv r ?

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
Επίσης εχουν και μια διαφορα τιμής τα δυο μεταξυ τους. Το 890r ειναι ενάμιση τενερε σε κόστος απόκτησης. Και δικαιολογείται αυτη η διαφορά. Το οτι στην ελλαδα δεν εχει ακουστεί κατι μπορει να συμβαίνει για τους εξής λογους ΚαΤεΜε. Είτε δεν συζητιέται απο κατόχους (κλασική περίπτωση έλληνα ιδιοκτήτη μην τυχον και χάσει μεταπωλητική αξία) είτε λόγω μικρότερων διαστημάτων σέρβις που δεν αφήνουν σε ΚΤΜ πλέον λάδια για πανω απο 5-6000 χλμ χωρις αλλαγη είτε λόγω τυχαίου γεγονότος και μικρής εμπορικότητας ως μοντέλου στην ελληνική αγορά που όντως δεν μπορει να αποτελέσει αντιπροσωπευτικό δειγμα για τυχον βλάβες. Αν το κόστος βεβαια ειναι της τάξης των 300 ευρω ειναι πταίσμα. Το θεμα ειναι ποσες φορες θα προκύψει κ σε τι βαθος χρόνου. Αν το γουσταρεις περισσότερο κ μπορεις να το παρεις μην ξενερώνεις. Παρτο γιατι αλλιως θα το σκέφτεσαι οτι αλλο κ αν παρεις.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
δεν αφήνουν σε ΚΤΜ πλέον λάδια για πανω απο 5-6000 χλμ χωρις αλλαγη
Σε ποιο μηχανάκι αφήνουν, άσε τι λέει σαν διάστημα η εταιρεία. Οι περισσότεροι κάτοχοι κάπου εκεί αλλάζουν (συνήθως στο μισό από ότι λέει το service chart).
 

Anastasis

Μέλος
Όνομα
Anastasis
Μοτό
Tiger900gt
Αν το κόστος βεβαια ειναι της τάξης των 300 ευρω ειναι πταίσμα.
Ε ναι! Θα το διαλευκανω συντομα.. αν ειναι ετσι ας το παθαινει καθε 20.000 χλμ.. αλλα αν ηταν ετσι δεν θα ειχε γινει τοσο θεμα.. ευχαριστω για την απαντηση
 

cerium64

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
xl650v
Επειδή ψηνόμουμα κι εγώ για αγορά 890 adv ή το απλό Norden και παρακολουθώ το θέμα με τους εκκεντροφόρους
αυτό που κατάλαβα είναι ότι το πρόβλημα είναι κατα κύριο λόγο στην κυλινδροκεφαλή και δεν λιπαίνονται σωστά συγκεκριμένα
έκκεντρα (νομίζω εξαγωγής) και φθείρονται πολύ γρήγορα. Οι τιμές 2.000 εώς 3.000 δολάρια που λένε στην Αμερική είναι για αλλαγή
κυλινδροκεφαλής με πιο καινουργια (εχει αλλο κωδικό ανταλλακτικού αν δεν κάνω λάθος) μαζί με εκκεντροφόρους. Μετά από όλα αυτά που διάβασα σταμάτησα να ψήνομαι...
 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
Ε ναι! Θα το διαλευκανω συντομα.. αν ειναι ετσι ας το παθαινει καθε 20.000 χλμ.. αλλα αν ηταν ετσι δεν θα ειχε γινει τοσο θεμα.. ευχαριστω για την απαντηση
260€ έχει ο εκκεντροφορος (αν χρειαστούν αλλαγή και οι δυο πας στα 500+ πράγμα που δεν συμβαίνει πάντα ,συνήθως το ένα)βάλε και τπτ ψιλά που θα χρειαστούν 100€+- έφθασες από 350 έως 650 συν τα εργατικά που επειδή θα έχεις ανοίξει για έλεγχο δεν είναι τπτ παραπάνω.

Δεν είναι και λίγα αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Έχεις οδηγήσει 890 και σου άρεσε;
Καλημέρα σας.Εχω οδηγήσει το απλό όχι το R και μόνο άσφαλτο. Μου άρεσε αλλά δεν θα το έπαιρνα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

g1ann1s

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Προσεχώς ..
260€ έχει ο εκκεντροφορος (αν χρειαστούν αλλαγή και οι δυο πας στα 500+ πράγμα που δεν συμβαίνει πάντα ,συνήθως το ένα)βάλε και τπτ ψιλά που θα χρειαστούν 100€+- έφθασες από 350 έως 650 συν τα εργατικά που επειδή θα έχεις ανοίξει για έλεγχο δεν είναι τπτ παραπάνω.
Δεν είναι και λίγα αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου.
Σίγουρα δεν είναι το τέλος του κόσμου. Απλά είναι λίγο κοροιδία να δίνεις 18.000 για καινούριο μηχανάκι και να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι "μπορεί να μου βγάλει ζημιά". Επίσης μιλάμε για μοτέρ με συμπίεση 13,5:1. Πως έχουν βρει το μαγικό ραβδί εκεί στην ΚΤΜ και κάνουν ένα ready to race μηχανάκι να έχει διαστήματα service honda ? Θα έπρεπε να γίνουν ανακλήσεις αρχικά εφόσον υπάρχει νέο ανταλλακτικό με νέο κωδικό και όχι αβαβά την περίοδο που μαθαίνονται όλα και όχι ανακοινώσεις του στυλ έφταιγε το ότι δεν μπήκε το λάδι που λέει η ΚΤΜ. Είναι κρίμα για τέτοια μηχανάκια εν έτη 2024 να μην έχουν λυθεί βασικά προβλήματα. Κ εγώ αυτά σκέφτομαι και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία ούτε για τεστ το 790 χάρη του οποίου ξεκίνησα να κοιτάζω για καινούριο. Φοβάμαι μην μου αρέσει στο τέλος.. Βέβαια αυτά έχουν να κάνουν κυρίως με την τσέπη μου. Αν είχα τα φράγκα για το 890R κούτα χωρίς δάνεια κτλ δεν θα με απασχολούσε τόσο μία πιθανή τέτοια ζημιά. Οπότε το συμπέρασμα καλείται να το βγαλει κάποιος συνυπολογίζοντας και τι έξτρα κόστη έχει η χρήση του μετά την αγορά για να αποφανθεί αν είναι ένα κόστος που μπορεί να καλύψει στο μέλλον.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σίγουρα δεν είναι το τέλος του κόσμου. Απλά είναι λίγο κοροιδία να δίνεις 18.000 για καινούριο μηχανάκι και να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι "μπορεί να μου βγάλει ζημιά". Επίσης μιλάμε για μοτέρ με συμπίεση 13,5:1. Πως έχουν βρει το μαγικό ραβδί εκεί στην ΚΤΜ και κάνουν ένα ready to race μηχανάκι να έχει διαστήματα service honda ? Θα έπρεπε να γίνουν ανακλήσεις αρχικά εφόσον υπάρχει νέο ανταλλακτικό με νέο κωδικό και όχι αβαβά την περίοδο που μαθαίνονται όλα και όχι ανακοινώσεις του στυλ έφταιγε το ότι δεν μπήκε το λάδι που λέει η ΚΤΜ. Είναι κρίμα για τέτοια μηχανάκια εν έτη 2024 να μην έχουν λυθεί βασικά προβλήματα. Κ εγώ αυτά σκέφτομαι και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία ούτε για τεστ το 790 χάρη του οποίου ξεκίνησα να κοιτάζω για καινούριο. Φοβάμαι μην μου αρέσει στο τέλος.. Βέβαια αυτά έχουν να κάνουν κυρίως με την τσέπη μου. Αν είχα τα φράγκα για το 890R κούτα χωρίς δάνεια κτλ δεν θα με απασχολούσε τόσο μία πιθανή τέτοια ζημιά. Οπότε το συμπέρασμα καλείται να το βγαλει κάποιος συνυπολογίζοντας και τι έξτρα κόστη έχει η χρήση του μετά την αγορά για να αποφανθεί αν είναι ένα κόστος που μπορεί να καλύψει στο μέλλον.
Αν πρόκειται να το πάρεις με δόσεις δλδ δάνειο καλύτερα να έχεις να σκεφτείς μόνο τις δόσεις και τα προγραμματισμένα σέρβις. Τουλάχιστον αυτό έπαιξε ρόλο στην περίπτωση μου.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αν σκέφτεσαι έτσι καλύτερα τενερε.......με το ΚΤΜ θα σε φαει το αγχος και στο τελος δεν θα το οδηγάς οπως πρέπει από φόβο.........γενικά το τενερε ειναι αρκετα πιο φθηνο στην χρηση απο το κτμ και ειδικα αμα κανεις πολλα χιλιομετρα το χρονο τοτε αθροιζονται τα εξοδα......και οταν λεμε φθηνο εκτος απο τα λεφτα είναι και ο χρονος......δεν ασχολεισαι με το τενερε για τιποτα.......Επίσης το πιο σημαντκο πλέον είναι οτι δεν υπάρχει κακή μηχανή σε στήσιμο.......δεν είναι οι εποχές που υπήρχε το 640 και το 990 και ο ανταγψνισμός ήταν το ΧΤ και το βαραντέρο.....τότε υπήρχε λόγος να πάς σε ΚΤΜ γιατί η διαφορά ήταν χαοτική....έπαιρνες αλλη μηχανή πρακτικά..........τώρα οι διαφορές του τενερε ή του αφρικά από το 790 ή το 890 δεν είναι τόσο τραγικές.....δηλαδη δεν αξιζει το αγχος να πας σε ΚΤΜ πλέον, εκτός και αν εισια πιλότος και πας στο τερμα,οπότε εκει οντως τα ΚΤΜ διαφερουν ακόμα....
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Οδηγεισέ τα και τα δύο γιατί διαφέρουν σημαντικά στο ζύγισμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Anastasis

Μέλος
Όνομα
Anastasis
Μοτό
Tiger900gt
Στο χωμα θα μου παρει καιρο να φτασω τις δυνατοτητες του t7extreme και του 890r ισως ακομα περισσότερο.
Αυτο που με κανει να γερνω προς το 890, εκτος απο το περισσοτερο γκαζι του, ειναι το δικαβαλο που πιστευω θα ειναι λιγο πιο ξεκουραστο για το αμορε σε καποιο μικρο ταξιδακι και τελος εχω ακουσει οτι εχει και μεγαλυτερες δυνατοτητες στους επαρχιακους και τις στροφουλες.
Εχει κανεις αποψη για δικαβαλο σε καποιο απο τα δυο?
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Πάρε 890 αφού σου αρέσει και είναι και μηχαναρα ,50000κμ με 790 κανένα πρόβλημα, και το τενερε μηχαναρα αλλά σε βλέπω θες 890 οπότε... αν θες να οδηγήσεις τενερε υπάρχει τεστ
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Θέματα αξιοπιστίας της πλατφόρμας 790/890 δυστυχώς παιδιά υφίστανται και δεν μπορείς να μην τα λάβεις υπόψη σου κατά την επιλογή τόσο ακριβής μηχανής.
Για παράδειγμα η καταπόνηση της πίσω ανάρτησης λόγω υψηλών θερμοκρασιών από τον καταλύτη είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο (στο δικό μου έσκασε αμέσως μετά που το πούλησα κοντά στις 20.000 χλμ).
Στα δύο Screen shots η επικοινωνία που είχα τότε με τον άτυχο Σπύρο που το αγόρασε.
Επίσης το μηχανάκι είχε παρουσιάσει δυσλειτουργία και με τους δίσκους συμπλέκτη (έλυσαν το πρόβλημα στο 890) αλλά δε ξέρω αν τελικά χρειάστηκε επιδιόρθωση.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θέματα αξιοπιστίας της πλατφόρμας 790/890 δυστυχώς παιδιά υφίστανται και δεν μπορείς να μην τα λάβεις υπόψη σου κατά την επιλογή τόσο ακριβής μηχανής.
Για παράδειγμα η καταπόνηση της πίσω ανάρτησης λόγω υψηλών θερμοκρασιών από τον καταλύτη είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο (στο δικό μου έσκασε αμέσως μετά που το πούλησα κοντά στις 20.000 χλμ).
Στα δύο Screen shots η επικοινωνία που είχα τότε με τον άτυχο Σπύρο που το αγόρασε.
Επίσης το μηχανάκι είχε παρουσιάσει δυσλειτουργία και με τους δίσκους συμπλέκτη (έλυσαν το πρόβλημα στο 890) αλλά δε ξέρω αν τελικά χρειάστηκε επιδιόρθωση.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Τον τιμώρησε γιατί δεν πάτησε χώμα.....κλασσική περίπτωση
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Το πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση είναι γνωστό αρκετό καιρό. Έχουν βγει και λύσεις του τύπου heat shield από διάφορες εταιρείες...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Anastasis εάν την μοτοσυκλέτα που θέλεις
είναι το ktm προχώρα στην αγορά του γιατί μόλις αγοράσεις το tenere
θα γλυκό κοιτάς το 890 .
Είναι μικρή η ζωή για να έχεις απωθημένα!
Εάν σε παίρνει βέβαια οικονομικά ;)

Είχα και έχω στην κατοχή μου ktm αρκετά χρόνια,έχοντας μεγαλώσει με ιαπωνικά μηχανάκια.

Λογικά βάση διαφόρων σελίδων και forums, θα είχα λάδια να τρέχουν από φλάντζες, προβλήματα στον ψεκασμό και στα ηλεκτρονικά , κομμένο ψαλίδι και πλαίσιο,σε 990
και ρουφηγμενες βαλβίδες Η σπασμένο μοτέρ σε 1290 .
Ούτε ιταλικό scooter θα αγόραζα ποτέ με αυτά που γράφουν!
Όμως κυκλοφορώ ακόμα χωρίς θέματα.
( Εκτός από ένα κομμένο καλώδιο σε διακόπτη στο 990 του 2010)

Σε όλες τις εταιρείες υπάρχει αστοχία υλικών και κατασκευαστικά θέματα.
Κοίτα τσέπη ,άκου καρδιά και προχώρησε ;)
 
Top Bottom