Έχεις οδηγήσει 890 και σου άρεσε;...σαν στήσιμο και οδική συμπεριφορα είναι καλύτερο από το τενερε....
Έχεις οδηγήσει 890 και σου άρεσε;...σαν στήσιμο και οδική συμπεριφορα είναι καλύτερο από το τενερε....
Σε ποιο μηχανάκι αφήνουν, άσε τι λέει σαν διάστημα η εταιρεία. Οι περισσότεροι κάτοχοι κάπου εκεί αλλάζουν (συνήθως στο μισό από ότι λέει το service chart).δεν αφήνουν σε ΚΤΜ πλέον λάδια για πανω απο 5-6000 χλμ χωρις αλλαγη
Ε ναι! Θα το διαλευκανω συντομα.. αν ειναι ετσι ας το παθαινει καθε 20.000 χλμ.. αλλα αν ηταν ετσι δεν θα ειχε γινει τοσο θεμα.. ευχαριστω για την απαντησηΑν το κόστος βεβαια ειναι της τάξης των 300 ευρω ειναι πταίσμα.
260€ έχει ο εκκεντροφορος (αν χρειαστούν αλλαγή και οι δυο πας στα 500+ πράγμα που δεν συμβαίνει πάντα ,συνήθως το ένα)βάλε και τπτ ψιλά που θα χρειαστούν 100€+- έφθασες από 350 έως 650 συν τα εργατικά που επειδή θα έχεις ανοίξει για έλεγχο δεν είναι τπτ παραπάνω.Ε ναι! Θα το διαλευκανω συντομα.. αν ειναι ετσι ας το παθαινει καθε 20.000 χλμ.. αλλα αν ηταν ετσι δεν θα ειχε γινει τοσο θεμα.. ευχαριστω για την απαντηση
Καλημέρα σας.Εχω οδηγήσει το απλό όχι το R και μόνο άσφαλτο. Μου άρεσε αλλά δεν θα το έπαιρνα...Έχεις οδηγήσει 890 και σου άρεσε;
Σίγουρα δεν είναι το τέλος του κόσμου. Απλά είναι λίγο κοροιδία να δίνεις 18.000 για καινούριο μηχανάκι και να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι "μπορεί να μου βγάλει ζημιά". Επίσης μιλάμε για μοτέρ με συμπίεση 13,5:1. Πως έχουν βρει το μαγικό ραβδί εκεί στην ΚΤΜ και κάνουν ένα ready to race μηχανάκι να έχει διαστήματα service honda ? Θα έπρεπε να γίνουν ανακλήσεις αρχικά εφόσον υπάρχει νέο ανταλλακτικό με νέο κωδικό και όχι αβαβά την περίοδο που μαθαίνονται όλα και όχι ανακοινώσεις του στυλ έφταιγε το ότι δεν μπήκε το λάδι που λέει η ΚΤΜ. Είναι κρίμα για τέτοια μηχανάκια εν έτη 2024 να μην έχουν λυθεί βασικά προβλήματα. Κ εγώ αυτά σκέφτομαι και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία ούτε για τεστ το 790 χάρη του οποίου ξεκίνησα να κοιτάζω για καινούριο. Φοβάμαι μην μου αρέσει στο τέλος.. Βέβαια αυτά έχουν να κάνουν κυρίως με την τσέπη μου. Αν είχα τα φράγκα για το 890R κούτα χωρίς δάνεια κτλ δεν θα με απασχολούσε τόσο μία πιθανή τέτοια ζημιά. Οπότε το συμπέρασμα καλείται να το βγαλει κάποιος συνυπολογίζοντας και τι έξτρα κόστη έχει η χρήση του μετά την αγορά για να αποφανθεί αν είναι ένα κόστος που μπορεί να καλύψει στο μέλλον.260€ έχει ο εκκεντροφορος (αν χρειαστούν αλλαγή και οι δυο πας στα 500+ πράγμα που δεν συμβαίνει πάντα ,συνήθως το ένα)βάλε και τπτ ψιλά που θα χρειαστούν 100€+- έφθασες από 350 έως 650 συν τα εργατικά που επειδή θα έχεις ανοίξει για έλεγχο δεν είναι τπτ παραπάνω.
Δεν είναι και λίγα αλλά δεν είναι και το τέλος του κόσμου.
Αν πρόκειται να το πάρεις με δόσεις δλδ δάνειο καλύτερα να έχεις να σκεφτείς μόνο τις δόσεις και τα προγραμματισμένα σέρβις. Τουλάχιστον αυτό έπαιξε ρόλο στην περίπτωση μου.Σίγουρα δεν είναι το τέλος του κόσμου. Απλά είναι λίγο κοροιδία να δίνεις 18.000 για καινούριο μηχανάκι και να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι "μπορεί να μου βγάλει ζημιά". Επίσης μιλάμε για μοτέρ με συμπίεση 13,5:1. Πως έχουν βρει το μαγικό ραβδί εκεί στην ΚΤΜ και κάνουν ένα ready to race μηχανάκι να έχει διαστήματα service honda ? Θα έπρεπε να γίνουν ανακλήσεις αρχικά εφόσον υπάρχει νέο ανταλλακτικό με νέο κωδικό και όχι αβαβά την περίοδο που μαθαίνονται όλα και όχι ανακοινώσεις του στυλ έφταιγε το ότι δεν μπήκε το λάδι που λέει η ΚΤΜ. Είναι κρίμα για τέτοια μηχανάκια εν έτη 2024 να μην έχουν λυθεί βασικά προβλήματα. Κ εγώ αυτά σκέφτομαι και δεν θέλω να μπω στην διαδικασία ούτε για τεστ το 790 χάρη του οποίου ξεκίνησα να κοιτάζω για καινούριο. Φοβάμαι μην μου αρέσει στο τέλος.. Βέβαια αυτά έχουν να κάνουν κυρίως με την τσέπη μου. Αν είχα τα φράγκα για το 890R κούτα χωρίς δάνεια κτλ δεν θα με απασχολούσε τόσο μία πιθανή τέτοια ζημιά. Οπότε το συμπέρασμα καλείται να το βγαλει κάποιος συνυπολογίζοντας και τι έξτρα κόστη έχει η χρήση του μετά την αγορά για να αποφανθεί αν είναι ένα κόστος που μπορεί να καλύψει στο μέλλον.
Τον τιμώρησε γιατί δεν πάτησε χώμα.....κλασσική περίπτωσηΘέματα αξιοπιστίας της πλατφόρμας 790/890 δυστυχώς παιδιά υφίστανται και δεν μπορείς να μην τα λάβεις υπόψη σου κατά την επιλογή τόσο ακριβής μηχανής.
Για παράδειγμα η καταπόνηση της πίσω ανάρτησης λόγω υψηλών θερμοκρασιών από τον καταλύτη είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο (στο δικό μου έσκασε αμέσως μετά που το πούλησα κοντά στις 20.000 χλμ).
Στα δύο Screen shots η επικοινωνία που είχα τότε με τον άτυχο Σπύρο που το αγόρασε.
Επίσης το μηχανάκι είχε παρουσιάσει δυσλειτουργία και με τους δίσκους συμπλέκτη (έλυσαν το πρόβλημα στο 890) αλλά δε ξέρω αν τελικά χρειάστηκε επιδιόρθωση.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Μωρέ ήθελε ο κακομοίρης ο Σπύρος αλλά δεν πρόλαβεΤον τιμώρησε γιατί δεν πάτησε χώμα.....κλασσική περίπτωση
Το "κοίτα τσέπη και άκου καρδιά", έχουν τσακωθεί αιώνες τώρα!!!!Κοίτα τσέπη ,άκου καρδιά και προχώρησε