rantanplan
Μέλος
Νέος παίκτης στην αγορά ........... η εξέλιξη του TKC 70,
Η πρωτη σκεψη ειναι συνηθως η σωστη.Αρχάριος και σκέφτομαι σιγά σιγά να ξεκινήσω καμιά βολτούλα στο χώμα
Μέχρι στιγμής ήμουν έτοιμος να πάω για τα tkc80 και όσο κρατήσει το πίσω.
Και γιατί να μην βάλεις μπρος πίσω το adventure?Δεν υπαρχει ουτε στο Νησι σε 150/70-18, μονο σε 150/70-17. Και ειναι αρκετα ακριβοτερο απο το στανταρ TKC70, το στανταρ 150/70-17 κανει 112 λιρες / 126€ ενω το Rocks 150/70-17 κανει 136 λιρες / 153€ - οι τιμες αυτες ειναι απο διαδικτυακο μαγαζι χωρις περασμα.
Μια λυση που σκεφτομαι για το καλοκαιρι (κορωνοιου επιτρεποντος) ειναι να ταιριαξω το μπροστα TKC70 με πισω Michelin Adventure.
Δυο λογοι:Και γιατί να μην βάλεις μπρος πίσω το adventure?
Γιαννη, το απλο τσιμπησες καθως δεν υπαρχει ακομη Rocks στην Ελλαδα - το διευκρινιζω επειδη θελει αετισιο ματι για να δει κανεις στην παραπανω φωτο οτι το πισω εχει κεντρικη λωριδα και ειναι το απλοΤσίμπησα ένα από τα μάλλον τελευταία ζευγάρια που είχε η αντιπροσωπεία αυτή την στιγμή.
Κάβα...
Ποτέ δεν ξέρεις
Καλησπέρα Γιώργη, δεν νομίζω να κανείς δουλειά.Δυο λογοι:
- Επειδη εχω ενα σχεδον καινουργιο TKC70 μπροστινο που εχει κανει μονο 3000χμ και
- Επειδη το TKC70 μπροστινο ειναι λιγο πιο χωματινο απο το Michelin Adve μπροστινο, σε αντιθεση με τα πισω για τα οποια ισχυει το αντιθετο (για το απλο TKC70, οχι το Rocks).
Καλησπερα Νικο, αν ειναι οπως τα λες για την αργη γεωμετρια του Michelin Adventure, τοτε σιγουρα το ξεχναω. Ενα απο τα πλεονεκτηματα του TKC70 ειναι η γρηγορουτσικη γεωμετρια που σε συνδυασμο με τη σχετικα μαλακη γομα του το κανουν εξαιρετικα παιχνιδιαρικο σε στροφιλικιαΚαλησπέρα Γιώργη, δεν νομίζω να κανείς δουλειά.
Το tkc έχει πολύ πιο γρήγορη κορώνα σε σχέση με το Michelin adventure που έχει πολύ αργή.
Πιστευω ότι το μηχανάκι θα σου κάνει τα δικά του και δεν θα το ευχαριστηθείς.
Αν πάλι το δοκιμάσεις πες μας.
Καλησπερα Νικο, αν ειναι οπως τα λες για την αργη γεωμετρια του Michelin Adventure, τοτε σιγουρα το ξεχναω. Ενα απο τα πλεονεκτηματα του TKC70 ειναι η γρηγορουτσικη γεωμετρια που σε συνδυασμο με τη σχετικα μαλακη γομα του το κανουν εξαιρετικα παιχνιδιαρικο σε στροφιλικια
Ο κυριος λογος που σκεφτομουνα το Michelin Adventure πισω ητανε ενα ταξιδι στα σκαρια για Καυκασο και Αμπχαζια, με αρκετη ασφαλτο μεσω Τουρκιας/Γεωργιας και χωματινες διαδρομες εκει. Αλλα τωρα που ο κορωνοιος τοχει δυστυχως χαλασει αυτο το ταξιδι δεν υπαρχει πια λογος για τετοιο συνδυασμο ελαστικων (και εχω παντα ενα πισω TKC70 με 8000χμ στην πλατη του και αρκετο ψωμι ακομα για κυριως ασφαλτινες διαδρομες το καλοκαιρι).
Περιμενω παντως με ανυπομονησια το πισω TKC70 Rocks να το δοκιμασω.
Θα μπορουσες να βαλεις το 150/70/17 καθως το 170αρι μαλλον παραειναι φαρδυ για το CB500X, εξ΄αλλου λιιγο μικροτερη διασταση ειναι προτιμοτερη για χρηση εκτος δρομου.Σύντροχοι μια βοήθεια το CB500X του 2014 έχει μπρος πίσω 17άρι τροχό με διάσταση πίσω ελαστικού 160/60/17 και το TKC70 ROCKS η condinedal το βγάζει για πίσω σε 150/70/17 ή 170/60/17 .Επειδή το κάνω κέφι για την χρήση που κάνω, αν το βάλω τι προβλήματά μπορεί να έχω και πιο θα ταιριάξει καλύτερα;;