Για πες.. πήρε κάνα γκάζι?
καταρχήν να τονίσω για αποφυγή παρεξήγησης προς κάποιον καλοθελητή επειδή είμαστε δημόσιο φόρουμ πως η τοποθέτηση έγινε σε μηχανακι φίλου που έχει βγεί απο την εγγύηση, άσχετα αν το εξάρτημα αυτό δεν επηρεάζει σε κάτι την λειτουργία της μηχανής προς το κακό παρα μόνο της κάνει καλό και δεν κάνεις καμία επέμβαση στον εγκέφαλο βέβαια. Ουσιαστικά όπως έχουμε πει κάνει λίγο πιο πλούσιο το μίγμα, γεμίζει χαμηλομεσαίες και δουλευει (θεωρητικά) πιο δροσερά. Αυτό το τελευταίο δεν μπορώ να το δω στο μηχανακι του φίλου καθώς δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας.
Στο θέμα της απόδοσης φάνηκε αμέσως πώς καταρχήν άλλαξε και λίγο η χροιά του κινητήρα, έγινε πιο ήσυχο μου φάνηκε καταρχήν σε μηχανικό θόρυβο. Κατα δεύτερον φούσκωσαν όντως οι χαμηλομεσαίες σε ένα βαθμό και μάλιστα ικανό. Το μηχανακι δίνει την άισθηση πώς πήρε 50 κυβικά, σαν να πήρε ανάσα, σαν να απλώνει καλύτερα μέχρι τις 6000-6500rpm. Ψηλά έτσι κι αλλιώς πάνω απο 7000 δεν έχει να δώσει κάτι ιδιαιτερο αυτό το μοτέρ και δεν άλλαξε αυτό. Θέλω όμως να κάνω μερικές βόλτες ακόμα να έχω πιο καλή εικόνα (εδώ βοηθάει το γεγονός πως η συσκευή ανοιγοκλείνει με διακόπτη και μπορείς ανα πάσα στιγμή να το οδηγήσεις με αυτό ή χωρίς και να έχεις άμεση εικόνα.
Χαμηλά όμως σε απόκριση και εκεί 2000-6000rpm φαίνεται πως σπρώχνει καλύτερα, είναι πιο γεμάτο, πιο χορταστικό. Νιώθεις καλύτερη ροπή. Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα και φυσικά τώρα πρέπει να γράψει χλμ για πιο ολοκληρωμένα συμπεράσματα όπως η κατανάλωση, η ομαλή λειτουργία μέχρι τέρμα ζεστό το μοτέρ και η βελτίωση του πώς φαίνεται σε πιο απαιτητικές συνθήκες όπως ζόρικα ανηφόρια στο βουνό.
Προς το παρόν οι πρώτες εντυπωσεις είναι θετικές και ειδικά σε συνάρτηση με το κόστος του που είναι μικρό φαίνεται πως αξίζει. Να σημειωσω πως ο φίλος έβελα μαζί και το φιλτρο foam της JRendurance