Συνήθως από όλα τα φίλτρα γάζας περνάει.Ερώτηση, επειδή δεν έχω ιδέα, από το φίλτρο αέρα (dna) είναι λογικό να περνάει ολίγη σκόνη;
Όταν λες έχασε τελική τι εννοείς? Σε μένα ταξιδεύει άνετα στα 100 άντε 110 με το 45 γρανάζι σε σχέση με πριν που ανεβάζει περισσότερες στροφές. Αλλά πάνω από 7000-75000rpm αυτό το μοτέρ δεν το στροφαρω ποτέ καθώς και τίποτα δε γίνεται και αρχίζουν έντονοι κραδασμοί.Λοιπον βάζοντας 45 γραναζι πίσω εχω την εντυπωση πως ενώ άπλωσε (λιγοτερο απ οσο περιμενα) το μηχανακι, εχασε λιγο τελικη. Υπάρχει λογικη εξηγηση;
Το έχω πλύνει αρκετές φορές με πιεστικό αλλά με απόσταση και προσεκτικά και δεν είχα ποτέ θέμα. Ίσως το τρεχούμενο νερό με μεγάλη ποσότητα στη μπουζοπιπα και στα ηλεκτρονικά να είναι χειρότερο από το σπρευ που κάνει το πιεστικό.Καλημέρα, σήμερα το έπλυνα για πρώτη φορά... 1300km και περίπου 2 μήνες στη κατοχή μου. Δεν το έπλυνα με πιεστικό: I did it at home. Παρ' όλα αυτά, μετά δεν έπαιρνε εμπρός: η μίζα γύριζε, η αντλία καυσίμου έστελνε αλλά τίποτα. Τέλος πάντων, έχω ένα spray contact cleaner και έβαλα στο μπουζί (από πάνω) και κάτω από τη σέλα... Πήρε! Λοιπόν θυμήθηκα τα παλιά (τότε που φυσάγαμε δυνατά)... Αφού πήρε, όλα εντάξει...
Από αύριο, θα το βγάλω κατά Πεντέλη προς Σπηλιά Νταβέλη/σήραγγα ΝΑΤΟ...
Πολύ καθαρά τα βλέπωΟ μικρός ραλίστας εν δράσει
Ναι Βαγγέλη, παιζει περιπου 5km/h πιο κατω τελικη ταχυτητα. Ενω στις 7000 στροφες με 6η εχει 8 km/h παραπανω απ οτι με το 48αρι, δεν τα δινει και στην τελικηΌταν λες έχασε τελική τι εννοείς? Σε μένα ταξιδεύει άνετα στα 100 άντε 110 με το 45 γρανάζι σε σχέση με πριν που ανεβάζει περισσότερες στροφές. Αλλά πάνω από 7000-75000rpm αυτό το μοτέρ δεν το στροφαρω ποτέ καθώς και τίποτα δε γίνεται και αρχίζουν έντονοι κραδασμοί.
Εσυ εννοείς πως αν πριν τελικιαζε ξέρω γω 140 κοντέρ τώρα ανεβάζει 135?
Για το καφάσι....θα πεις κάτι?Πολύ καθαρά τα βλέπω
Εντάξει μπορεί να γυρνάει από τη λαική ο άνθρωπος αμέσως εσύΓια το καφάσι....θα πεις κάτι?
Όχι φυσικά . Μιλάμε για σκόνη που να είναι ορατή στο μάτι πάντα. Αν δεν είναι σωστά λαδωμένο ή είναι λαδωμένο με λάθος λάδι ή δεν πατάει σωστά το καπάκι τότε ίσως δεις σκόνη.Ερώτηση, επειδή δεν έχω ιδέα, από το φίλτρο αέρα (dna) είναι λογικό να περνάει ολίγη σκόνη;
Νομιζω οτι η μπουζοπιπα σε μερικα ειναι πιο χαλαρη και με πιεστικο εστω και απο αποσταση ή και κανα αγγιγμα με το σφουγγαρι βγαινει καπως ευκολα.. σε εμενα απο αποσταση παντα "εκουνιοντανε/ λιγιοντανε"... θα το παω στο service και θα το αναφερω οπως και η ταπα που συντονιζει στα 103 και σου σπαει τα νευρα..Το έχω πλύνει αρκετές φορές με πιεστικό αλλά με απόσταση και προσεκτικά και δεν είχα ποτέ θέμα. Ίσως το τρεχούμενο νερό με μεγάλη ποσότητα στη μπουζοπιπα και στα ηλεκτρονικά να είναι χειρότερο από το σπρευ που κάνει το πιεστικό.
Ισχυει - 44αρι εδώ και 140 ουτε στο γκρεμο..Ναι Βαγγέλη, παιζει περιπου 5km/h πιο κατω τελικη ταχυτητα. Ενω στις 7000 στροφες με 6η εχει 8 km/h παραπανω απ οτι με το 48αρι, δεν τα δινει και στην τελικη
Φτάνει στα κόκκινα,τέρμα, και δεν βγάζει τα χιλιόμετρα η δεν μπορεί να φτάσει καν στα κόκκινα μετά λόγω του μακρύτερου γραναζωματος οπότε δεν ανεβαίνουν και τα χιλιόμετρα;Ισχυει - 44αρι εδώ και 140 ουτε στο γκρεμο..
Προσωπικά με καινούριο επώνυμο φίλτρο γάζας και πολύ χώμα στο προηγούμενο μηχανάκι βρήκα σκόνη στα καρμπυρατερ.Όχι φυσικά . Μιλάμε για σκόνη που να είναι ορατή στο μάτι πάντα. Αν δεν είναι σωστά λαδωμένο ή είναι λαδωμένο με λάθος λάδι ή δεν πατάει σωστά το καπάκι τότε ίσως δεις σκόνη.
Δεν ειναι προθυμο μετα τα 130-5.. οποτε δε το ζοριζω να μπει στα κοκκινα, γενικα 120 max.Φτάνει στα κόκκινα,τέρμα, και δεν βγάζει τα χιλιόμετρα η δεν μπορεί να φτάσει καν στα κόκκινα μετά λόγω του μακρύτερου γραναζωματος οπότε δεν ανεβαίνουν και τα χιλιόμετρα;
Οπότε το 44 μάλλον είναι πολύ μακρύ για αυτό..οπότε μήπως ένα 46 θα ήταν ιδανικότερο; Λέω εγω τωρα. Καλά γενικά αυτοί οι κινητήρες δεν είναι για τέτοια χιλιόμετρα, κι εγώ το klx δεν το πάω σχεδόν ποτέ πάνω από 100 με 48 γρανάζι πίσω και τελική γύρω στα 130.Δεν ειναι προθυμο μετα τα 130-5.. οποτε δε το ζοριζω να μπει στα κοκκινα, γενικα 120 max.
Γιαννη αν και είμαι λίγο μακρυά (Λαγονησι) εάν θες (ακόμα και αύριο) κανονίζουμε καμιά ωραία βολτίτσα για να γνωριστούμε και να τα λέμε καλύτερα και από κοντά.Από αύριο, θα το βγάλω κατά Πεντέλη προς Σπηλιά Νταβέλη/σήραγγα ΝΑΤΟ...