ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Cowboy
Όχι φίλε,τον κράταγα στο χέρι (τον άξονα) τον είδε κ μου είπε κ από τι μηχανή είναι.Πιθανόν να το έβαψε διότι θεώρησε ότι ο άξονας είναι εκτεθειμένος και όχι ότι είναι κάπου εσωτερικά...?
Όχι φίλε,τον κράταγα στο χέρι (τον άξονα) τον είδε κ μου είπε κ από τι μηχανή είναι.Πιθανόν να το έβαψε διότι θεώρησε ότι ο άξονας είναι εκτεθειμένος και όχι ότι είναι κάπου εσωτερικά...?
Τοτε αν περιοδικα γρασαρονται και δε μεινουν στεγνοι ποτέ, δε προκειται να χαλασουν.Κάποιοι ναι φίλε.
Σε ευχαριστώ κ από εδώ για τις πληροφορίες.
Χρωστάω κέρασμα.
Γιατι ειναι λαθος η μπογια?
Το χρωμα, (κατα πασα πιθανοτητα βαμμενο με σπρευ οπως το βλεπω) σιγουρα θα εχει φτασει και στις αρθρωσεις του σταυρου. Θα τους εχει ¨καλυψει¨ εξωτερικα μερικως ή ολικως με χρωμα.Φίλε μιας κ ασχολούμαι λίγο με τα χρώματα εμένα με εντυπωσίασε ότι έκατσαν κ ασχολήθηκαν με αυτό το κομμάτι.
Δεν έμειναν στην καλή δουλειά απλά, έβαλαν κ την τελευταία πινελιά στην κυριολεξία.
Επίσης τους πήγα ένα κομμάτι ατσάλι χύμα κ το παρέλαβα τυλιγμένο προσεκτικά σε ζελατίνα.
Δεν θεωρώ ότι κάτι έγινε λάθος με το χρώμα εκτός αν μου διαφεύγει κάτι.
Την δουλειά της μπογιάς την κάνει πιο σωστά το κατάλληλο και πανάκριβο γρασσο που αντέχει τις περιστροφές του άξονα και τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται.Πιθανόν να το έβαψε διότι θεώρησε ότι ο άξονας είναι εκτεθειμένος και όχι ότι είναι κάπου εσωτερικά...?
Oπου υπαρχει επαφη μεταλλο με μεταλλο θα φυγει αμεσα η μπογια.Το χρωμα, (κατα πασα πιθανοτητα βαμμενο με σπρευ οπως το βλεπω) σιγουρα θα εχει φτασει και στις αρθρωσεις του σταυρου. Θα τους εχει ¨καλυψει¨ εξωτερικα μερικως ή ολικως με χρωμα.
Αποδειξη αυτου, η φωτογραφιες που εχεις ανεβασει. Η αρθρωση στεκει ¨κλαρινο¨, ενω θα επρεπε με την κλιση που του εχεις δωσει για την φωτογραφιση, να εχει μπατάρει απο την μια πλευρα. Ακομα και καινουργιοι αξονες, που ειναι σφικτοι-αδουλευτοι, δεν καθονται ισιοι.
Αυτο δεν σημαινει ομως απαραιτητα προβλημα. Με το που θα κανει την πρωτη στροφη ο αξονας, θα σπασει το χρωμα που εφτασε εκει κατα την βαφη, και σιγα σιγα με την φυγοκεντρο θα τα πεταξει εκτος, τα ψιλα κομματακια χρωματος.
Αυτα σε περιπτωση λιγου χρωματος (οπως στον αξονα σου).
Στο πολυ χρωμα (συνηθως με πινελο) δεν την πεταει την μπογια κατα την περιστροφη και εχουμε σταδιακα, απο καταστροφη των o'ring μεχρι και τοπικη υπερθερμανση των σταυρων κατα την λειτουργια τους. Η ιδια η αυξηση θερμοκρασιας συμβαλει στην γρηγοροτερη φθορα των o'rings. Η μπογια αναμεσα στα κινουμενα μερη -δεν εννοω τα ρουλεμαν- δημιουργει τριβες που δεν επρεπε να υπαρχουν καθολου, οπως επισης μειωνει τοπικα την ψυξη του σταυρου μεσω του ατμοσφαιρικου αερα. (ναι, σε μηχανηματα που δουλευουν ακαταπαυστα 24/7 ολα αυτα παιζουν ρολο και εχουν την σημασια τους)
Γενικα, οι σταυροι δεν πρεπει να βαφονται ποτε, ειτε μιλαμε για λιγο χρωμα, ειτε μιλαμε για πολυ.
Αυτο που τους αναγνωριζω, ειναι αυτο που ανεφερες, οτι δηλαδη θελησαν να κανουν αυτο το κατι παραπανω για να ευχαριστησουν τον πελατη. Υποδηλωνει κατι καλο στον χαρακτηρα τους, και για εμενα μετραει αυτο αρκετα.
Απο οτι διαβασα, την εκανες ηδη βολτα την ¨κυρά¨ (οχι που δεν θα την ετοιμαζες ), οποτε καλες βολτες να εχετε και παλι .
Ε ναι.Ωραιος Λεωνιδα.Παντα αναρωτιομουν γιατι δεν εφτιαχνε καποιος αξονα και επαιρνε τον μαμα ο οποιος αποδεδειγμενα ειναι μαπα.
Και τι θα πει αυτο Γιαννη?Πρεπει καποιος κατοχος να ειναι χαρουμενος που εχει μικροτερο κοστος απ οτι αν ειχε αλυσιδα?Ε ναι.
530 ευρώ για αντοχή 100,000 χιλιόμετρα ας πούμε.
Δύο σετ αλυσοδογράναζα τουλάχιστον, πιο σίγουρα τρία, πόσο έχουν είπαμε, για μια τυπική μηχανή που θα καλύψει την ίδια απόσταση;
Λογικό να φαίνεται ακριβό όταν η εταιρεία δεν το θεωρεί αναλώσιμο αλλά... Είναι όντως;
Φυσικά και πρέπει να είναι. Αυτό είναι το νόημα του να έχεις άξονα, πιο φθηνό και χωρίς το σπρέι στην τσάντα. Πιθανώς με πιο σχολαστική συντήρηση στα ρουλεμάν να ζει ο άξονας πολύ περισσότερο, κάνοντας τον ακόμα πιο "φθηνό" ανά χιλιόμετρο.Και τι θα πει αυτο Γιαννη?Πρεπει καποιος κατοχος να ειναι χαρουμενος που εχει μικροτερο κοστος απ οτι αν ειχε αλυσιδα?
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω.Τον αξονα τον εκανε η bmw αναλωσιμο ανταλλακτικο για ευνοητους λογους.Συμφωνω με αυτο που λες για την συντηρηση,αλλα ειδα αρκετους να πληρωνουν και την συντηρηση και τον αξονα στο τελος.Φυσικά και πρέπει να είναι. Αυτό είναι το νόημα του να έχεις άξονα, πιο φθηνό και χωρίς το σπρέι στην τσάντα. Πιθανώς με πιο σχολαστική συντήρηση στα ρουλεμάν να ζει ο άξονας πολύ περισσότερο, κάνοντας τον ακόμα πιο "φθηνό" ανά χιλιόμετρο.
Σε τρακτέρ και νταλίκες;Υπαρχουν ρουλεμαν και αξονες που δουλευουν σε πολυ χειροτερες συνθηκες,με πολυ μεγαλυτερα φορτια και αντεχουν πολυ πολυ περισσοτερο.
Ελάχιστοι αγοράζουν καινούργιο άξονα σε 1100 ή 1150, οι περισσότεροι απλά τον επισκευάζουν ή βάζουν μεταχειρισμένο. Και συνήθως μετά τις 150.000 km και ανάλογα τον τρόπο οδήγησης.Ωραιος Λεωνιδα.Παντα αναρωτιομουν γιατι δεν εφτιαχνε καποιος αξονα και επαιρνε τον μαμα ο οποιος αποδεδειγμενα ειναι μαπα.
Τα έχουμε ξαναπει150000 χλμ περίπου χωρίς να έχει ανοιχτεί ποτέ στο δικό μου.
2002 μοντέλο.
20 χρόνια 100€,θα δώσω κάποια στιγμή αλλά 100€ στο σύντομο μέλλον προληπτικά κ για τον πίσω σταυρό, νομίζω ότι τα βγάζει τα λεφτά του πιο οικονομικα από αλυσίδα γρανάζια.
Δεν είναι στάνταρ αυτό......με την αλυσίδα δεν πρόκειται να το πάθεις ποτέ.
Δεν μένει ο αξονας, χωρίς να σε έχει προειδοποιησει, σχεδόν ποτέΤο θέμα είναι ότι όταν χαλάσει θα σε αφήσει στο δρόμο, που με την αλυσίδα δεν πρόκειται να το πάθεις ποτέ.