-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Και κάπως έτσι ξεκινάει η ιστορία μας.
Στο Brisbane της Αυστραλίας ένας dealer της Yamaha είχε εισάγει το μακρινό 1984 μια RZ500N μοντέλο του 1985 (επίσημα). Το μοντέλο ουσιαστικά ήταν μια ρέπλικα παραγωγής της YZR500 GP που οδηγούσε ο Kenny Roberts', φτιαγμένη όμως για να κυκλοφορεί στο δρόμο. Μιλάμε για ένα "πολιτισμένο" μεν, αλλά ουσιαστικά πρόκειται για ένα δίχρονο θηρίο 499cc, με κινητήρα σε διάταξη V4 !!!
Παραδόξως η "πολιτισμένη" έκδοση ήταν ελαφρύτερη από την αγωνιστική αλλά επίσης ήταν και detuned για να μπορεί να ελεγχθεί στους πολιτικούς δρόμους των πόλεων. Η αγωνιστική έκδοση θα ήταν εξωφρενικά δύσκολη στο χειρισμό και το να βγάλεις κάτι τέτοιο στους δρόμους ισοδυναμούσε με διάλυση της μηχανής και θάνατο για ανθρώπους.
Κάποιοι σημερινοί νεότεροι ηλικιακά αναβάτες μπορεί να ανασηκώσουν το φρύδι τους ακούγοντας πως μια μηχανή μισού λίτρου μπορεί να είναι τόσο "κακιά". Οι περισσότεροι μπορεί να χρησιμοποιούν κάποιο από τα σύγχρονα 600άρια των 130 ίππων, αλλά το πιστεύετε η όχι ένα δίχρονο 500©© δεν είναι το θηρίο με το οποίο θέλετε να "παίξετε"...
Για να πάρετε μία γεύση, αναζητήστε τα ντοκυμανταίρ με τα "Unrideables GP500 racing".
Εδώ κάποια trailer:
Η μηχανή πουλήθηκε για περίπου 22.000,00€ αλλά κάπου διάβασα -δυστυχώς δε μπορώ να εντοπίσω την ιστοσελίδα- πως τελικά μεταπωλήθηκε σε δημοπρασία για 100.000,00€
Η μηχανή ήταν μέσα στο κιβώτιο της με τα κλειδιά της αχρησιμοποίητα, ο κινητήρας δεν είχε εκκινηθεί ποτέ, οι καθρέπτες, τα βιβλία της, κτλ...
Πηγή: https://www.autoevolution.com/news/zero-miles-1985-yamaha-rz500n-in-a-crate-for-sale-photo-gallery-75574.html#agal_5
Τελευταία επεξεργασία: