Έτσι απλά και αδιευκρίνιστα

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παντως τα κουζινετα θα την ακουγαν συντομα.... Τα προλαβε το πουλι ;)
Επειδη ξερω οτι προσεχει θεματα συντηρησης και λιπανσης, μαλλον το θεμα προερχεται απο τον 1ο ιδιοκτητη, ή/και κακη συμπεριφορα, μεχρι το λαδι να ανεβασει θερμοκρασια.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Πιστεύω οτι εκει στα 140000 με 150000
Θέλει αυτήν την επισκευή αυτο το μοτέρ
Ξέχωρα το πως του έχεις συμπεριφερθεί
Δηλαδή ελατήρια μέταλλα τρίψιμο βαλβίδες έλεγχος στην μπιέλα και στα πιστόνια
Τα πιστόνια μου είχαν φθορά στα φουστάνια τους βεβαίως τα βοσνερ με τα ελατήρια και τους πύρους κόστισαν 400 ευρώ
Τα ελατήρια η Bmw τα εχει 200 ευρώ
Εντέλει τα βοσνερ έχουν ακριβώς το ίδιο βάρος με τα μαμά ( ηλπιζα να ειναι πιο ελαφριά λιγο αλλά δεν )
Έχουν μεγαλύτερες τσέπες όμως για λοιπές ταρζανιές
Αυτά !!!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παντως αυτό που ειναι πραγματικά αξιοθαύμαστο ειναι οι κύλινδροι που ειναι απο νικασιλ επίστρωση
Βλέπετε στις φωτογραφίες οτι μετα απο 141000χλμ έχουν επάνω τα λεγόμενα οχταρια απο την αρχική κατασκευή τους
Πραγματικά αθραυστοι
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ερώτηση 1η:
Με ελατήρια βαλβίδων τι θα κάνεις? Θα αφήσεις τα ίδια?
Ειναι άλλες κεφαλές σχεδόν καινούργιες απο μεταγενέστερο μοντέλο
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μονο εκεντροφορο απο gs
 

alkinoos

Μέλος
Επαγγελματίας
Θα περιμένω να δω το αποτέλεσμα...
Θεωρητικά μιλώντας, τα wosner ανεβάζουν συμπίεση 12,7 προς 1.
Αν θεωρητικά απλά τα βάλεις επάνω με στοκ εξαρτήματα απλά θα στροφαρει πιο ζωηρά κ πιο γρήγορα κερδίζοντας κάποια άλογα. Το βάρος τους δεν είναι τυχαίο που είναι ίδιο με το εργοστασιακό. Αν ήταν πιο ελαφριά θα είχες θέμα με κραδασμους.
Από εκεί κ πέρα για να βγάλεις δύναμη πρέπει να στροφαρεις ψηλά, πιο ψηλά από το κόφτη σου. Κ μιας κ από την αδράνεια πότε δε γλύτωσε κανείς, σε ξαναρωταω, με τα ελατήρια κ κατ ' επέκταση το valvetrain σκοπεύεις να κάνεις τίποτα η θα το αφήσεις έτσι λόγο του ότι οι "κεφαλές είναι σα καινούργιες"?
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Θα περιμένω να δω το αποτέλεσμα...
Θεωρητικά μιλώντας, τα wosner ανεβάζουν συμπίεση 12,7 προς 1.
Αν θεωρητικά απλά τα βάλεις επάνω με στοκ εξαρτήματα απλά θα στροφαρει πιο ζωηρά κ πιο γρήγορα κερδίζοντας κάποια άλογα. Το βάρος τους δεν είναι τυχαίο που είναι ίδιο με το εργοστασιακό. Αν ήταν πιο ελαφριά θα είχες θέμα με κραδασμους.
Από εκεί κ πέρα για να βγάλεις δύναμη πρέπει να στροφαρεις ψηλά, πιο ψηλά από το κόφτη σου. Κ μιας κ από την αδράνεια πότε δε γλύτωσε κανείς, σε ξαναρωταω, με τα ελατήρια κ κατ ' επέκταση το valvetrain σκοπεύεις να κάνεις τίποτα η θα το αφήσεις έτσι λόγο του ότι οι "κεφαλές είναι σα καινούργιες"?
Προς το παρόν θα τα αφήσω έτσι
Και δεν ειναι τα 12,7 ειναι τα μαμά ως προς την συμπίεση 11
 

alkinoos

Μέλος
Επαγγελματίας
Σε όσους καταλόγους κοίταξα 12.5/1 έως 12.7/1 τα δίνει το εργοστασιο.

BMW Motorcycle 4 Stroke Street
Part Number 8695DA-2
Bore Size 101 mm
Clearance 0.04 mm
Compression Height 30.9 mm
Compression Ratio 12.7:1
Cylinder No. 2 Cyl./Kit
Displacement 1170 cc
Dome Volume 4.4 cm³
Engine Code
Piston Weight 506 g
Stroke
Valves/Cylinder 4
Gasket P/N
Lock P/N OEM
Pin P/N WP069
Ring Set P/N 1010XSY

Κ για να καταλάβω, πληρωσες high compression πιστόνια κ θα παίξεις με φλαντζες για να ρίξεις τη συμπίεση στο εργοστασιακό?
Γιατί?
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Οχι υπάρχει και 11
Κοιτά καλυτερα
Βγάζει και άλλους τύπους
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Tα απλα κι αδιευκρινιστα ειναι τα καλυτερα:friendship:(για εμας, γιατι για τους αλλους μπορει να τους ερθουν και ξαφνικα...με κανα απροσμενο onroad τσαγακι :cry::laugh: )
Πολυ καλα ξηγηθηκες και δωστου να καταλαβει για οσο το γουσταρεις κοντα σου!:)
Ετσι οπως το πας Στεργιε,ειλικρινα ειμαι περιεργος να δω πόσο θα σε κρατησει κοντα το R12 σου ή θα πεις "παμε γι'αλλα"...για να δουμε :geek:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Tα απλα κι αδιευκρινιστα ειναι τα καλυτερα:friendship:(για εμας, γιατι για τους αλλους μπορει να τους ερθουν και ξαφνικα...με κανα απροσμενο onroad τσαγακι :cry::laugh: )
Πολυ καλα ξηγηθηκες και δωστου να καταλαβει για οσο το γουσταρεις κοντα σου!:)
Ετσι οπως το πας Στεργιε,ειλικρινα ειμαι περιεργος να δω πόσο θα σε κρατησει κοντα το R12 σου ή θα πεις "παμε γι'αλλα"...για να δουμε :geek:
Τρελαίνομαι για συνεργεία
Αλλά τωρα δε το ξανά πειράζω ......
Δε πρόκειται να το δώσω
Δεν αξίζει κιόλας
Απλά θα ειναι ένα πειραματόζωο για μένα και το Φορουμ
Άλλωστε τι αξία έχουν τα σίδερα
Παντως βγαίνουν και χρήσιμα συμπεράσματα φθορών αντοχών ανταλλακτικών
Ένα παράδειγμα τα ελατήρια μετα απο 141000χλμ ηταν στο 60%
Τα κουζίνετα στο 40%
Μπιέλα 100%
Μπιιστονια 60%
Προσωπική άποψη !!!
Αλλαγές λαδιών κάθε 5000χλμ
Οδήγηση ατσαλη πόλλους κοφτες
Πολλα ταξίδιωτικα χλμ με ταχύτητες άνω των 160 με 180
Με προβλήματα στον αριστερό τεντωτηρα λόγο κακής λυπανσης απο διόδους λαδιού
Με επέμβασεις χαρτογράφησης (αύξησης στροφών μεγαλύτερες ποσότητες βενζινάς κσνιβαλικων εκκεντροφόρων κλπ)
Και προχωραμε!!!
 
Top Bottom