amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Ιερόσυλος.
Μπορεί να έχει κανα 2 χιλιάρικα κρυμμένα στις βαλλιτσες...Προσπάθησα αρκετά να καταλάβω τι δικαιολογεί αυτή την τιμή σε μηχανάκι 13 χρόνων και 100+ χιλιάδων χιλιομέτρων..Suzuki V-Strom 650 '09 - Car.gr
www.car.gr
Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα ίδια χλμ κάνεις και στα 2....απλά με το ένα είναι σαν εδαφους-εδαφους ένα πραμα.απο άποψη αναρτήσεων και άνεσης xr και gs ποιο ειναι ποιο ανετο και πάνω του κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα?
Σέλα του XR πιο άνετη, τέλος.Τα ίδια χλμ κάνεις και στα 2....απλά με το ένα είναι σαν εδαφους-εδαφους ένα πραμα.
Όλα τα αργά είναι και πιο εύκολα...Σέλα του XR πιο άνετη, τέλος.
Ανεμοκαλυψη καλύτερη στο XR, αλλά στο GS adventure είναι λιγότερο τυρβωδης η ροή αέρα στο κεφάλι, οριακά λιγότερη φασαρία.
Το μοτέρ είναι πιο ξεκούραστο στο XR. Κιβώτιο, λειτουργία shifter, φρένα ένα επίπεδο πάνω, το τελευταίο μάλλον λόγω βάρους.
Η οθόνη του GS είναι όμορφη και παραδόξως θέλει μηδέν προσαρμογή. Το φως που είναι πάντα επίπεδο πολύ πολύ ωραίο.
Χαλαρά θα ζούσα και με GS adventure, κάποια άλλη στιγμή και με κάποια άλλη τιμή. Λιγότερο γρήγορο στον ανοιχτό δρόμο αλλά πιο εύκολο στον επαρχιακό.
Ω, ναι.Όλα τα αργά είναι και πιο εύκολα...
Σοβαρά τώρα....το gs σε επαρχιακό πιο εύκολο?
Δεν έχεις οδηγήσει gs όλη μέρα σε επαρχιακό.Ω, ναι.
Τι είδους ανάρτηση είναι αυτό που φοράει μπροστά;Yamaha GTS 1000 '94 Yamaha GTS 1000A - Car.gr
Τα χλμ που βλέπετε δεν είναι κάποιο τυπογραφικό λάθος αλλά αληθινά!!! Το είχε ένας κ μοναδικός ιδ...www.car.gr
Είναι ένα σύστημα βραχίονων που το χρησιμοποίησε και η ιταλική bimota (δεν ξέρω ποιος ήταν πρώτος) αλλά ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκε ευρέως λόγω πολυπλοκότητας (ίσως) ή κόστους. Δεν θυμάμαι την ονομασία Κάτι πολύ όμοιο είχα δεί και σε μία πειραματική κατασκεύη του Θ. Λέφα. Είχε τέστ κάποτε το μοτό με τιτλο ''Αμευσίπορες Άτραποι'' για το συγκεκριμένο μηχανάκι.Τι είδους ανάρτηση είναι αυτό που φοράει μπροστά;
Μα πόσο νέος είσαι..;;;;Τι είδους ανάρτηση είναι αυτό που φοράει μπροστά;
Του Λεφα θυμάμαι ότι οποιος το ειχε οδηγήσει εκείνη την εποχή, είχε μαγευτειΕίναι ένα σύστημα βραχίονων που το χρησιμοποίησε και η ιταλική bimota (δεν ξέρω ποιος ήταν πρώτος) αλλά ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκε ευρέως λόγω πολυπλοκότητας (ίσως) ή κόστους. Δεν θυμάμαι την ονομασία Κάτι πολύ όμοιο είχα δεί και σε μία πειραματική κατασκεύη του Θ. Λέφα. Είχε τέστ κάποτε το μοτό με τιτλο ''Αμευσίπορες Άτραποι'' για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
Το παραξενο σ αυτη την μηχανη δεν ειναι η αναρτηση, αλλα το πλαισιο, που ειναι σε σχημα Ω (ωμεγα).Είναι ένα σύστημα βραχίονων που το χρησιμοποίησε και η ιταλική bimota (δεν ξέρω ποιος ήταν πρώτος) αλλά ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκε ευρέως λόγω πολυπλοκότητας (ίσως) ή κόστους. Δεν θυμάμαι την ονομασία Κάτι πολύ όμοιο είχα δεί και σε μία πειραματική κατασκεύη του Θ. Λέφα. Είχε τέστ κάποτε το μοτό με τιτλο ''Αμευσίπορες Άτραποι'' για το συγκεκριμένο μηχανάκι.
Σωστά. Αυτή ήταν η δεύτερη καινοτομία.Το παραξενο σ αυτη την μηχανη δεν ειναι η αναρτηση, αλλα το πλαισιο, που ειναι σε σχημα Ω (ωμεγα).