Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Γιατί σε ποιον προτείναμε μονοκύλινδρο μαρή σαλαμάστρα;
Είδες τι λες οταν υπαρχουν επιστόμια στην κουβέρτα και όταν πιάνουν τα χέρια σου;;;; :laugh:
Δεν χρησιμοποιουν συχνά καπεταναίοι τέτοιες.... ορολογίες!!!!:ha
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δεν χρησιμοποιουν συχνά καπεταναίοι τέτοιες.... ορολογίες!!!!:ha
Άμα δεν ήταν καπετάνιος, θα τον έλεγε σαύρα.
Η σαλαμάνδρα είναι μία σαύρα του νερού.

Και άμα ήταν από την Καλαμάτα θα τον έλεγε γουστέρα. Γιατί στην Καλαμάτα τις σαύρες τις λέμε γουστέρες.:D
 

Karellen

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda Dax 72
Άμα δεν ήταν καπετάνιος, θα τον έλεγε σαύρα.
Η σαλαμάνδρα είναι μία σαύρα του νερού.

Και άμα ήταν από την Καλαμάτα θα τον έλεγε γουστέρα. Γιατί στην Καλαμάτα τις σαύρες τις λέμε γουστέρες.:D
Η σαλαμάστρα είναι άλλο,είναι υγρομονωτικό κορδόνι που το βάζουμε σε άξονες κυρίως για να μήν περνάνε τα υγρά έξω,χοντρική εξήγηση.
Χρησιμοποιώ τέτοιες στις εμβολοφόρες αντλίες μου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ να πω κάτι που το σκεφτόμαστε πολλές φορές αλλά λίγες φορές το λέμε μη μας πούνε ρουτινιαρηδες και ξενερωτους.

Το 99% αυτών που είμαστε εδώ μέσα είμαστε εργαζόμενοι,με οικογένειες,με υποχρεώσεις,με τρεξίματα. Η χωμάτινη μας εξόρμηση είναι μια μονοήμερη το σαβκο η μεσοβδόμαδα ανάλογα τα ρεπό και αν ο Θεός δεησει και 2-3-4 διήμερα το χρόνο. Και επίσης αν ευθυγραμμιστούν οι πλανήτες και καμιά πολυήμερη το χρόνο.

Επίσης οι περισσότεροι μένουμε κατά βάση Αθήνα η σε μεγάλες πόλεις και όχι στα Τζουμέρκα μέσα μέρη που χρειάζεται να κάνεις χιλιόμετρα να πας στο βουνό που θες.

Όταν λοιπόν σε πιέζει ο χρόνος και οι υποχρεώσεις και έχεις μια η δυο μέρες δεν παίζει το σεναριο μονοκύλινδρο στη μορφή ακόμα και όπως το έχει ο Aldebaran καθώς η στενη σέλα κατά βάση και η έλλειψη ανεμοκαλυψης κάνει τα ασφάλτινα χλμ κουραστικά και καθόλου ευχάριστα

Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε ένα μηχανάκι που φωνάζει περιπέτεια και εμείς δεν έχουμε καμία διάθεση πολλές φορές να τη ζήσουμε επειδή η περιπέτεια ξεκινάει πιο μακρυά απ' ότι θέλουν τα οπίσθια μας και η όρεξη μας.

Συνεπώς κάθε μοτοσυκλέτα ταξιδιού που αφορά εμάς τους νορμάλ καθημερινούς εργαζόμενους πρέπει και οφείλει να καθαρίζει μερικές εκατοντάδες χλμ άσφαλτο χαλαρά και όμορφα και να σε κρατάει ατσαλακωτο να πας Δευτέρα στη δουλειά σου. Αλλιώς θα το φάει το γκαράζ και θα βρίσκουμε δικαιολογίες.

Τώρα άμα θέλετε να συνεχίσουμε μια κουβέντα να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας η να μιλάμε για τις εξαιρέσεις με το σιδερένιο κ@λο και την αστείρευτη όρεξη για καταπονηση οκ μπορούμε να το κάνουμε.

Για μένα πάντως αν μιλάμε για χωμάτινο τσξιδιαρικο μιλάμε για κατηγορία tenere και πάνω η πλέον 450mt και πάνω για πιο οικονομικά (αλλά με περιορισμούς)
Ναι....δεν είστε τόσοι πολλοί, υπαρχουν και πολλοί άλλοι.
Πέρυσι γυρίσαμε με τον καπετανιο από Ελάτη με τα μονοκυλινδρα μια χαρά με μια σταση.
Μην τα ισιωνουμε ολα
Ναι βέβαια το κάνατε μια φορά και ξανά φέτος άλλη μια. Στο ενδιάμεσο πόσες φορές έχεις φύγει μονοήμερη η σκ να πας με το μονοκύλινδρο Βαρδούσια Οίτη Γράμμο ακόμα και Ζήρεια Χελμο. Εντάξει για όποιον θέλει να το κάνει 2-3 φορές το χρόνο ας το κάνει. Και ας πούμε ότι εσείς είστε οι εξαιρέσεις (που δεν είστε απλά θέλετε να είστε).

Εκατό φορές θα σκεφτείς άμα έχεις ένα 690 μωρέ να πήγαινα μια μονοήμερη Βαρδούσια ποτέ δε θα το κάνεις γιατί θα σκεφτείς την εθνική στην επιστροφή. Το 95% των ανθρώπων κατά τη γνωμη μου.

Συνεπώς και αυτό είναι απλα η άποψη μου τίποτα παραπάνω θες δύο μηχανάκια ένα ελαφρύ για κοντινές και φόρτωματα και ένα γνήσιο σωστό on off για τα μακρινά. Η αν έχεις ένα ,ένα να μπορεί να ταξιδεύει ανθρώπινα σε μεγάλα ασφάλτινα.

Ο Κούρτης ήρθε στο trail ride ουσιαστικά μονοήμερη. Το βλέπεις πιθανό να ερχόταν με μονοκύλινδρο? Να κάθεται να βασανίζεται?
Οκ...ότι πεις.
Το θέμα είναι ότι του καπτεν κάνει τον γύρω της Ελλάδας, ενώ μαμά είναι για κοντινά
Αυτή είναι η διαφορά τους
Και το γύρο του κόσμου κάνει αν έχεις μέρες δεν είπα το αντίθετο. Τώρα βέβαια αν κάποιος μπορεί να τα βρει με τη σέλα σε ένα τέτοιο μηχανάκι και την ανεμοκαλυψη και μπορεί να περνάει ώρες επάνω χωρίς θέμα τότε ναι ένα τέτοιο να πάρει δεν το συζητώ. Μπορεί προφανώς να ταξιδεύει σε ταχύτητες πολύ καλές και για μονοήμερες έχει δύναμη
Πάντως ένα μονοκύλινδρο σαν το δικό μου, το μόνο μειονέκτημα που έχει με ένα ονοφ είναι η Εθνική.
Σε όλα τα υπόλοιπα υπερτερεί και για τις χωμάτινες βόλτες που κάνουμε εμείς είναι ιδανική περίπτωση.

Με τον Κώστα έχουμε κάνει μια χαρτογράφηση και ένα λασποθεραπυ εξολοκλήρου με τα μηχανάκια (εννοώ χωρίς τρέηλερ), μια χαρά γυρίσαμε και μάλιστα μας έκανε και εντύπωση που δεν έγινε ο ποπος μας flat σαν αεροδιάδρομος. Οκ, θα κάνεις μια στάση αλλά και με ένα ον οφ θα κάνεις στάση.

Έγραψες για ανεμοκαλυψη. Δηλαδή ένα ον οφ με τακουνατα πόσο μουαγιεν θα κρατήσει; 180? :roflmao:
Ίδιο αέρα τρώμε στα 120 gps που θα πηγαίνουμε και οι δύο. Ίσως λίγο παραπάνω στροβιλισμούς εγώ. Δηλαδή αν σε ενοχλεί ο αέρας στα 120 χαω, Ε κλειστό το μαγαζί και ψώνισε suv να πίνεις και ζεστό καφέ με το καλοριφέρ στους 28.

Έγραψες επίσης για σέλα. Όπως ξέρεις η σέλα είναι παραμετροποιησιμο αξεσουάρ και την φτιάχνεις όπως θες. Η δική μου είναι φτιαγμένη, σίγουρα κάποιες φορές κάνω λίγο twerking :roflmao: μετά από πολύωρη οδήγηση αλλά κλαιν.

Όλα τα αρνητικά της Εθνικής που λέτε, αντισταθμίζονται 2 φορές παραπάνω από την διασκέδαση στο χώμα, την αίσθηση στο χώμα του μονοκυλινδρου και επειδή μιλάμε για ΚΤΜ, την primium συμπεριφορά των περιφερειακών στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Για τις μονοημερες, λες για τον Κούρτη που ήρθε στο trail ride.

Ο Νικόλας ήρθε από τον Βόλο με το 640 αυθημερόν, έκανε τη βόλτα του Τάσου και ξαναγύρισε.

Ο Κόρακας πριν κάποια χρόνια, πήρε το κουλούρι και ξεκίνησε από την Καλαμάτα, ήρθε σε χωμάτινη στο καντήλι, του έσπασε η ντίζα σε μια βαθιά λασπολακουβα, βραχηκε μέχρι το βρακί, έβγαλε τη βόλτα όλη και γύρισε Καλαμάτα αυθημερόν.

Δεν είναι το μηχάνημα, είναι ο καβαλάρης που κάνει τη διαφορά.

Τόσα σεντόνια με αναλύσεις, απόψεις, επιχειρήματα και αντιπαραθέσεις για να καταλήγουμε διαρκώς στο ίδιο ακριβώς πράγμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Άμα δεν ήταν καπετάνιος, θα τον έλεγε σαύρα.
Η σαλαμάνδρα είναι μία σαύρα του νερού.

Και άμα ήταν από την Καλαμάτα θα τον έλεγε γουστέρα. Γιατί στην Καλαμάτα τις σαύρες τις λέμε γουστέρες.:D
Ποια σαλαμάνδρα βρε;;;; :ha

Σαλαμάστρα.....
Αυτό που μόλις έγραψε ο karellen

Η σαλαμάστρα είναι άλλο,είναι υγρομονωτικό κορδόνι που το βάζουμε σε άξονες κυρίως για να μήν περνάνε τα υγρά έξω,χοντρική εξήγηση.
Χρησιμοποιώ τέτοιες στις εμβολοφόρες αντλίες μου.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Εγώ θα πώ ότι είναι απλά θέμα αναβάτη για το αν θα έχει την όρεξη να καβαλήσει και να πάει μέχρι τα πέρατα του κόσμου και πίσω (αν θέλει να γυρίσει) χωρίς να τον νοιάζει πόσους κυλίνδρους θα έχει ανάμεσα στα πόδια του, τι κυβικά είναι το μοτέρ του, αν η ανεμοκάλυψη είναι καλή, αν η σέλα είναι άνετη, αν οι αναρτήσεις παίρνουν ρύθμιση τι καταγωγή έχει το μηχανάκι του και άλλα τέτοια πολλά ...

Πχ ο Βροχίδης και ο Μαγγελάνος είναι μεγάλα παραδείγματα ....

:friendship::friendship::friendship:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εξαρταται που μενει καποιος και ποσες μερες εχει διαθεσιμες...
αν πχ καποιος μενει σπαρτη και θελει να χτυπησει καρπαθια αλλα εχει μια βδομαδα,αυτοματα αυτο σημαινει εθνικη οδο φουλ..οποτε θελει μουαγιεν στα 140 περιπου για να βγαζει αυτονομια, για να ειναι και χαλαρο το μοτερ δε,θελεις απο κατω τουλαχιστον 50 αλογα τροχισια,αρα 60αρι στροφαλο
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
εξαρταται που μενει καποιος και ποσες μερες εχει διαθεσιμες...
αν πχ καποιος μενει σπαρτη και θελει να χτυπησει καρπαθια αλλα εχει μια βδομαδα,αυτοματα αυτο σημαινει εθνικη οδο φουλ..οποτε θελει μουαγιεν στα 140 περιπου για να βγαζει αυτονομια, για να ειναι και χαλαρο το μοτερ δε,θελεις απο κατω τουλαχιστον 50 αλογα τροχισια,αρα 60αρι στροφαλο
Μία φορά θα πας Καρπάθια, εκατό φορές θα πας στον Πάρνωνα και στον Ταΰγετο. Για την μία φορά θα πληρώσεις μερικές χιλιάδες περισσότερο τη μηχανή, θα κουβαλάς 40 κιλά επιπλέον και θα καταναλώνεις περισσότερη βενζίνη;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μία φορά θα πας Καρπάθια, εκατό φορές θα πας στον Πάρνωνα και στον Ταΰγετο. Για την μία φορά θα πληρώσεις μερικές χιλιάδες περισσότερο τη μηχανή, θα κουβαλάς 40 κιλά επιπλέον και θα καταναλώνεις περισσότερη βενζίνη;
με αυτο που θα πας καρπαθια ,θα πας και παρνωνα
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Και εκτός Ελλάδας δεν θα έχεις "μέση 140"
800 χλμ μεχρι να πιασεις συνορα βουλγαριας τα 140 χρειαζονται..
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
800 χλμ μεχρι να πιασεις συνορα βουλγαριας τα 140 χρειαζονται..
Τροφή για σκέψη ...

με μέση ωριαία
140 θες 5,71 ώρες
120 θες 6,67
110 θες 7,27
100 θες 8

:friendship:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Για να κερδίσει μια ώρα ας πούμε.
Τροφή για σκέψη ...

με μέση ωριαία
140 θες 5,71 ώρες
120 θες 6,67
110 θες 7,27
100 θες 8

:friendship:
εξαρταται τι ωρα περιπου θες να φθασεις....οπως και ο παραγοντας αυτονομιας...
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ψυχολογικά θα σε κουράσει λες και είσαι πάνω στην σέλα κάνα δυο μέρες . Εξάλλου δεν μπορείς να ορίσεις την ώρα που θα φτάσεις με τα χιλιόμετρα όπως γράφετε , άλλοτε κόβεις άλλοτε πας πιο γρήγορα , κανείς στάσεις
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θανάση ξέρεις που πάει άνετα το μηχανάκι, πατάς κουμπί και τέλος, μόνιμα με την ίδια ταχύτητα.

#130power
#ναγιατιCC
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Άμα κάνεις πολλές ώρες μέχρι να φτάσεις στο ξενοδοχείο, άντε να σταματάς για χέσιμο φορώντας μπότες, παντελόνι, μπουφάν, θώρακα, ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως ένα μονοκύλινδρο σαν το δικό μου, το μόνο μειονέκτημα που έχει με ένα ονοφ είναι η Εθνική.
Σε όλα τα υπόλοιπα υπερτερεί και για τις χωμάτινες βόλτες που κάνουμε εμείς είναι ιδανική περίπτωση.

Με τον Κώστα έχουμε κάνει μια χαρτογράφηση και ένα λασποθεραπυ εξολοκλήρου με τα μηχανάκια (εννοώ χωρίς τρέηλερ), μια χαρά γυρίσαμε και μάλιστα μας έκανε και εντύπωση που δεν έγινε ο ποπος μας flat σαν αεροδιάδρομος. Οκ, θα κάνεις μια στάση αλλά και με ένα ον οφ θα κάνεις στάση.

Έγραψες για ανεμοκαλυψη. Δηλαδή ένα ον οφ με τακουνατα πόσο μουαγιεν θα κρατήσει; 180? :roflmao:
Ίδιο αέρα τρώμε στα 120 gps που θα πηγαίνουμε και οι δύο. Ίσως λίγο παραπάνω στροβιλισμούς εγώ. Δηλαδή αν σε ενοχλεί ο αέρας στα 120 χαω, Ε κλειστό το μαγαζί και ψώνισε suv να πίνεις και ζεστό καφέ με το καλοριφέρ στους 28.

Έγραψες επίσης για σέλα. Όπως ξέρεις η σέλα είναι παραμετροποιησιμο αξεσουάρ και την φτιάχνεις όπως θες. Η δική μου είναι φτιαγμένη, σίγουρα κάποιες φορές κάνω λίγο twerking :roflmao: μετά από πολύωρη οδήγηση αλλά κλαιν.

Όλα τα αρνητικά της Εθνικής που λέτε, αντισταθμίζονται 2 φορές παραπάνω από την διασκέδαση στο χώμα, την αίσθηση στο χώμα του μονοκυλινδρου και επειδή μιλάμε για ΚΤΜ, την primium συμπεριφορά των περιφερειακών στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Για τις μονοημερες, λες για τον Κούρτη που ήρθε στο trail ride.

Ο Νικόλας ήρθε από τον Βόλο με το 640 αυθημερόν, έκανε τη βόλτα του Τάσου και ξαναγύρισε.

Ο Κόρακας πριν κάποια χρόνια, πήρε το κουλούρι και ξεκίνησε από την Καλαμάτα, ήρθε σε χωμάτινη στο καντήλι, του έσπασε η ντίζα σε μια βαθιά λασπολακουβα, βραχηκε μέχρι το βρακί, έβγαλε τη βόλτα όλη και γύρισε Καλαμάτα αυθημερόν.

Δεν είναι το μηχάνημα, είναι ο καβαλάρης που κάνει τη διαφορά.

Τόσα σεντόνια με αναλύσεις, απόψεις, επιχειρήματα και αντιπαραθέσεις για να καταλήγουμε διαρκώς στο ίδιο ακριβώς πράγμα.
Δεν πειράζει να διαφωνούμε και σε πράγματα. Υγεία είναι. Εξάλλου δεν μπορείς πάντα να συμφωνείς σε θέματα που μπαίνει μέσα το προσωπικό γούστο και οι προσωπικές απαιτησεις! Εγώ ας πούμε στο 800 έχω επάνω λάστιχο οκ καλό χωμάτινο σχετικά το dunlop trailmax raid με το οποίο θα κάνω αρκετά και στο χώμα σε ένα χωμάτινο ταξιδιωτικό αλλά ταυτόχρονα μπορώ να καθαρίσω με 140-150 μια εθνική. Με ένα mt21 ας πούμε ποτέ δεν πηγαινα με πάνω από 110 ουτε 120 για να μην τα διαλύω και αφού τα έχω κάνει αυτά (Κώστα el-Gatto μιλά ρε!) είπα στο εαυτό μου πως εγώ δεν έχω εύκολα τη υπομονή να βγάζω πολλά ασφάλτινα σε εθνικές ειδικά με τέτοια χλμ. Πες με νευρικό! Εκτός αν ξεκινήσουμε να έχουμε 4-5 μέρες έστω όπου πάμε.

Εγώ θα πώ ότι είναι απλά θέμα αναβάτη για το αν θα έχει την όρεξη να καβαλήσει και να πάει μέχρι τα πέρατα του κόσμου και πίσω (αν θέλει να γυρίσει) χωρίς να τον νοιάζει πόσους κυλίνδρους θα έχει ανάμεσα στα πόδια του, τι κυβικά είναι το μοτέρ του, αν η ανεμοκάλυψη είναι καλή, αν η σέλα είναι άνετη, αν οι αναρτήσεις παίρνουν ρύθμιση τι καταγωγή έχει το μηχανάκι του και άλλα τέτοια πολλά ...

Πχ ο Βροχίδης και ο Μαγγελάνος είναι μεγάλα παραδείγματα ....

:friendship::friendship::friendship:
Οπωσδήποτε εννοείται. Κι εγω πάντως αν είναι να ξεκινήσω ένα πολυήμερο ταξίδι με χώμα θα κοιτάξω να προτιμήσω βεβαια το ελαφρύ και μικρό! Μάλιστα επειδή γουσταρα Βροχιδη και τη φάση του είχα πάρει και ακριβώς το μηχανάκι του. Xr250 baja
Απλά στην πράξη συνήθως έχω μια μέρα άντε δύο και αν θέλω να δω κάτι ιδιαίτερα όμορφο είναι μακρυά από την Αθήνα που μένω.
εξαρταται που μενει καποιος και ποσες μερες εχει διαθεσιμες...
αν πχ καποιος μενει σπαρτη και θελει να χτυπησει καρπαθια αλλα εχει μια βδομαδα,αυτοματα αυτο σημαινει εθνικη οδο φουλ..οποτε θελει μουαγιεν στα 140 περιπου για να βγαζει αυτονομια, για να ειναι και χαλαρο το μοτερ δε,θελεις απο κατω τουλαχιστον 50 αλογα τροχισια,αρα 60αρι στροφαλο
Σωστός ο Μανώλης. Άντε να μένεις σε κάνα τέτοιο μέρος... Βέβαια... Ας μας πει και μια γνώμη και ο Karellen ο Νικόλας μας που έζησε πολλά πολλά χρόνια με το xt660 και έκανε ΠΟΛΛΑ ταξίδια την εμπειρία του και την γνώμη του για μια τέτοια συμβίωση.
 
Top Bottom