pumba
Μέλος
- Όνομα
- pumba
- Μοτό
-
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν διαφερουν σε θεματα ασφαλειας απο τα συγχρονα ''μεσαια''. Αναφερομαι σε μηχανακια οπως το 790, το 850 bmw, tiger 900 και ολα τα λοιπα ταξιδιαρικα της κατηγοριας. Ολα φρεναρουν και στριβουν το ιδιο με τα μεγαλα, και ισως λιγο καλυτερα λογω του κατιτις χαμηλοτερου βαρους. Επισης ολα σε σχεση με ενα μηχανακι σαν το μπενελι 500 ειναι πυραυλοι, και σιγουρα δεν θα τα βαρεθεις στο χρονο, το οποιο εκ των πραγματων ειναι ενα παντελως μετριοτατο μηχανακι. Ακομα και αν θες τελικα το μεγαλο, αυτο θα ειναι παντα εκει για να το παρεις μετα απο μερικα χρονια, οι κατασκευαστες θα συνεχιζουν να το βγαζουν.
Το να ''μετανιωσει'' κανεις επειδη δεν πηρε το μεγαλο εξαρχης ειναι αμεληταιο προβλημα μπροστα στο τι μπορει να παθει ενας απειρος αναβατης με μια μηχανη που δεν ειναι καταλληλη για τις ικανοτητες του. Θεωρω οτι οσοι οδηγατε χρονια, θα εχετε δει ειτε live το σκηνικο, ειτε ακουσει (ασχημες) περιγραφες. Απεχθανομαι εντελως τις μακαβριες ιστοριες, αλλα η αληθεια ειναι αυτη. Κηδεμονες δεν θα γινουμε καθενος, απλα οταν σε ενα θρεντ με αυτα τα δεδομενα αρχιζουν οι συζητησεις να πηγαινουν στα 200αρια δικαβαλα και φορτωμενα, καλο ειναι να ακουγεται και η οχι τοσο ροδινη πλευρα των πραγματων.
Το να ''μετανιωσει'' κανεις επειδη δεν πηρε το μεγαλο εξαρχης ειναι αμεληταιο προβλημα μπροστα στο τι μπορει να παθει ενας απειρος αναβατης με μια μηχανη που δεν ειναι καταλληλη για τις ικανοτητες του. Θεωρω οτι οσοι οδηγατε χρονια, θα εχετε δει ειτε live το σκηνικο, ειτε ακουσει (ασχημες) περιγραφες. Απεχθανομαι εντελως τις μακαβριες ιστοριες, αλλα η αληθεια ειναι αυτη. Κηδεμονες δεν θα γινουμε καθενος, απλα οταν σε ενα θρεντ με αυτα τα δεδομενα αρχιζουν οι συζητησεις να πηγαινουν στα 200αρια δικαβαλα και φορτωμενα, καλο ειναι να ακουγεται και η οχι τοσο ροδινη πλευρα των πραγματων.
Τελευταία επεξεργασία: