Για ταξιδια θες ροπη. Καποτε ειχα ενα 1150gs το οποιο τσιπωμενο και εξατμισωμενο εβγανε............85 αλογα τροχο. Οσο περιπου βγαζει ενα στοκ 950 και τα μισα περιπου αλογα απο ενα χαγιαμπουσα. Αυτο το μηχανακι απλα δεν υπαρχει για ταξιδιωτικη χρηση. Με τα 85 ταπεινα αλογα εβλεπα 220 τελικη κοντερισια, η απιστευτη 6η του επετρεπε να ταξιδευει με 180 ολη μερα γυρνωντας με 5 - 5.500rpm, με μηδεν κραδασμους και α κ λ ο ν η τ ο οσο κι αν το φορτωνες. Στο δε κλειστο στροφιλικι δε στεκοντουσαν πολλες μεγαλες μηχανες διπλα, ισως και καμια μη μποξερ, μη τελελελελελεβερ. Τσεκαρετε πχ μεταξονιο 1150 vs 1290.
Μετα βεβαια γνωρισα το χαγιαμπουσα και καταλαβα πως το να πηγαινεις με 200κμ/ω σε μηχανη με ορθια σταση οδηγησης και σ κ α τ α αεροδυναμικη ειναι υβρις στην ιδεα του μοτοσυκλετισμου και των χαμηλων πτησεων γενικοτερα. Στα δε 200 η σουζι καιει οσο ενα ορθαδικο καιει στα 150.
Ομολογουμενως και αντιπαθω τα κτμ και δε συμπαθω ιδιαιτερα τα bmw. Αλλα αν καποιος ψαχνει ορθαδικο και ψιλοκαβαλο για γρηγορα ταξιδια θα προτεινα να κοιταξει προς τελελεβερ μερια. Ειναι πολυ ασφαλη μηχανακια για σενανιγκανς και ο μποξερ βγαζει την ροπη του με πολυ ωραιο τροπο στο δρομο. Επισης πολυ σημαντικο, δεν καταλαβαινουν απο φορτωμα. Μπορουμε να καταλογησουμε πολλα αρνητικα στις εν λογω γερμανιδες, αλλα αυτο που δεν μπορουμε να παραβλεψουμε ειναι το ποσο μελετημενα μηχανακια ειναι σε οσα αφορουν την συμβιωση μαζι τους στην πεζη (pun intended) καθημερινοτητα. Και τελος, οσοι ενδιαφερεστε για 1x9x εχετε την εμπειρια της ζεστης που βγαζει αυτο το μοτερ αναμεσα στα ποδια απο Μαϊ μεχρι και Σεπτεμβρη στο ελληνικο κλιμα?