Αποστόλη, αν είσαι συνειδητοποιημένος με το ότι θα αντιμετωπίσεις βλάβες άνω των 500€ προχώρα! Θα σου δώσει πολλά περισσότερα απο ότι θα ζητήσει.
Αν όχι, πάρε Tenere.
Όπως το λες ,ρουλεμαν και άξονες είναι αναλώσιμα , κάποια στιγμή θέλουν αλλαγή .
Όποιος θέλει το μηχανάκι του να το χει πένα ,ε ,τα φροντίζει κι αυτά.
Όπως και ο δίσκος-πλατώ-χτένι ,κάποια στιγμή θα το βγάλει .
Όπως στα γιωταχι δλδ.
Αυτά από εμένα ,οβερ Εντ άουτ.
Και μια και το εφερε η κουβεντα και στο δισκο πλατο κτλ, θα σου γραψω Αποστολη τιμες για επισκευη δισκου πλατο και
press direct,
που θα σου συμβει σιγουρα και αυτο.
Παω για την δευτερη αλλαγη press direct με τη δικια μου, και οι τιμες που θα σου γραψω ειναι της παρασκευης που μας περασε απο τον Παναγιωτοπουλο στο Γερακα.
Τα ιδια σχεδον ειναι και στον Σφακιανακη στο ποταμι. Ελαχιστη η διαφορα, οποτε γραφω μονο την μια προσφορα:
Δισκος 180 ευρω
Πλατο 236 ευρω *
Πλακα πιεσης 400 ευρω *
Αξονας press direct (ο μισος, γιατι στα μεταγενεστερα μοντελα, τον εκαναν μονοκομματο και ειναι πολυ πολυ πιο ακριβος) 290 ευρω
Δυο ασφαλειες, ελατηριο και ψιλα εξαρτηματα ακομα, για τον αξονα 70 ευρω
Τεσσερις τσιμουχες κιβωτιου ταχυτητων (4x22) 88 ευρω
Τεσσερα ρουλεμαν κιβωτιου (
οχι ολα, τα απαραιτητα, αυτα που τραβανε το ζορι) 120 ευρω
Βαλβολινη 30 ευρω
Εργασια επισκευης κιβ. ταχυτητων 285 ευρω
Εργασια για δισκο πλατο 280 ευρω
ΣΥΝΟΛΟ: 1979 ΕΥΡΩ (αν ειμαι "τυχερος", μπορει να γλυτωσω καποιο απο τα κοκκινα, οποτε κανε την αφαιρεση. Αν.......)
* Αυτα με τον αστερισκο, τα εβαλα με κοκκινα γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να μην χρειαστουν αλλαγη, επειδη οδηγαω παρα πολυ χαλαρα. Βεβαια ειναι πολλα τα χιλιομετρα και ισως εχουν ¨κουραστει¨. Θα δειξει στο λυσιμο.......
Εδω να γραψω κατι πολυ βασικο. Ο δισκος σαν δισκος (το υλικο τριβης του εννοω) δεν φαγωνεται καθολου ευκολα. Ομως, οι
αχρηστοι οι γερμανοι, εχουν φτιαξει κατι, το οποιο δεν το βελτιωσαν ποτε οσο εβγαιναν τα αεροψυκτα 1200!!! Ειναι απαραδεκτο να χαλαει, να κουρευεται το πολυσφηνο του πρωτευοντος αξονα του κιβωτιου ταχυτητων και μαζι εννοειται και του δισκου.
Το "ψαχνο" του δισκου ειναι καθε φορα μεσα στα ορια του κατασκευαστη, ομως πρεπει να μπεις σε αυτα τα εξοδα, οχι γιατι πατιναρει ο δισκος, αλλα γιατι κουρευει τα καρε!!!!!!!
Δεν ειναι λοιπον, βλαβες ανω των πεντακοσιων ευρω απλα, δεν φτανει μονο να "φροντιζεις" το μηχανακι σου, ειναι ΚΑΙ αυτα που θα κληθεις να πληρωσεις, οτι και να κανεις και χωρις να φταις!!!!
Συλλογη πληροφοριων ηθελες, βαλε αλλη μια στο μυαλο σου Αποστολη!