Το βρήκα θα πάρω του Κώστα και θα βαράω υπερωρίες να του στέλνω ΦΠΑ και δηλώσεις μέχρι να σβήσει ο πράσινος ήλιος χαχαχαχα......
XR Maniac στο διαταυτα τι προβλήματα είχες πάθει εσύ έτσι πληροφοριακά (σε έψαχνα μισή ώρα σαν gsmaniac
)
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άντε πάλι....
Γύρω στις 90000 άρχισε να ακούγεται στο ρελαντί Πρες ντιρεκτ, δεν το άλλαξα μέχρι τα 300000 χλμ, γιατί δεν χρειάζεται
150000 χλμ μου έκοψε τον μπροστά σταυρό του άξονα...κόστος 200 ευρώ γιατί άλλαξα και το πίσω
Κάπου εκεί τα έφτυσε το μεγάλο ρουλεμάν διαφορικού, 220 ευρώ.
Κοντά στις 200000 χλμ ανοίξαμε κεφαλές για έλεγχο και τρίψιμο βαλβίδων, βρήκαμε μια καμμένη εξαγωγής και με την ευκαιρία κάναμε και μια ροικη με τρομερά αποτελέσματα στην μετέπειτα λειτπυργια- απόδοση....κόστος γύρω στο 300ρι.
Στις 250000 χλμ τα έφτυσε πάλι το ρουλεμάν διαφορικού, με το ίδιο κόστος γύρω στα 200 ευρώ.
Η μηχανή αγοράστηκε καινούργια το 07 άλλαζα πάντα λάδια στις 5000 χλμ, βαλβολινες στις 10000 όπως και μπουζί.
Είχα 2 βιβλιαράκια σέρβις, παραλίγο να είχα και τρίτο.
Έκανα φυσικά όλες τις ανακλήσεις τρομπας βενζίνης και αντένα ρινγκ
Στο 2εκκεντρο...το πήρα με 95000 χλμ το έφτασα 150000 και άλλαξα μόνο λάδια
Αυτααααα