Στείλε τώρα που γυρνάει...Ωραίο....
Να σου στείλω και έναν rd12 από fmx??
Θα περιμένεις πολύ μάλλον...Ωραία δουλειά φίλος.
Πραγματικά θαπεριμένω πως κ πως να δω το τελικό αποτέλεσμα.
1. Μα είναι Renthal διαιρούμενο, δεν το βλέπεις μπρε?Αν μου επιτρέπεις... Είναι κρίμα σε τέτοια μούτρα να μείνει το "κακό" τιμόνι του Σοϊχιρο.
Η μοντα του μπροστινού wp ήταν εύκολη?
Οι τιμονοπλακες του ΚΤΜ δηλαδή και η ζαντα φαντάζομαι?1. Μα είναι Renthal διαιρούμενο, δεν το βλέπεις μπρε?
2.Πανεύκολη.
Ολόκληρο το μπροστινό σύστημα μπήκε copy-paste από το Africa Twin XRV650 που είχα πριν.
Το πολύ πολύ να θέλει αλλαγή ελατηρίων(λόγω λιγότερου βάρους), οπότε θα του ξαναβάλω τα μαμίσια του ΚΤΜ 640 που ευτυχώς έχω κρατήσει...
Ολόκληρο το σύστημα είναι ΚΤΜ, ΕΚΤΟΣ του σταυρού της κάτω τιμονόπλακας και της ζάντας που προέρχονται από AT XRV 650. Η ζάντα είναι πλεγμένη σε ΚΤΜ κέντρο.Οι τιμονοπλακες του ΚΤΜ δηλαδή και η ζαντα φαντάζομαι?
Εχω υπομονήΘα περιμένεις πολύ μάλλον...
Και πως μπηκαν οι 43 (ή 48mm ? ) αναποδες μπουκαλες του wp στην κάτω τιμονόπλακα του XRV 650 Πως χωρεσαν?Ολόκληρο το σύστημα είναι ΚΤΜ, ΕΚΤΟΣ του σταυρού της κάτω τιμονόπλακας και της ζάντας που προέρχονται από AT XRV 650. Η ζάντα είναι πλεγμένη σε ΚΤΜ κέντρο.
1. 43mm από παλιότερο ΚΤΜ 640 καθ'οτι δεν είναι σοφή η ιδέα προσαρμογής ενός βαρύτερου και στιβαρότερου 48αριού μπροστινού στο εύκαμτο πλαίσιο του Domi.Και πως μπηκαν οι 43 (ή 48mm ? ) αναποδες μπουκαλες του wp στην κάτω τιμονόπλακα του XRV 650 Πως χωρεσαν?
Και δεν ειχες θεμα με διαφορετιkο offset?
Aκυρο Τωρα παρατηρησα οτι και η κατω τιμονοπλακα ειναι ΚΤΜ Οποτε λεγοντας σταυρο της κάτω τιμονόπλακας αλλον εννοεις μονο τον αξονα
Τα σπάει και λίγα λέω!!!!Χθες το βράδυ, έστησα πρόχειρα τα κομμάτια της, για να γίνουν διάφορες μετρήσεις και κυρίως για να μετρηθούν και να κοπούν όπου χρειάζεται τα 2 μπροστνά φέρινγκ ώστε να ταιριάζουν με το πύργο.
Χρώματα και άλλα καλλωπιστικά θα μπουν αργότερα σε αυτοκόλλητα...