Ε όχι ρε φίλε να μας βάλεις και το 2,5 σαν επιλογή...:tzt:Ένα ενδιάμεσο απόστασης 2 και 3 υπάρχει η δυνατότητα να το δεις; κάπου εκεί μου κάθεται τέλεια
Κι όμως νομίζω πως ίσως να έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον..Ε όχι ρε φίλε να μας βάλεις και το 2,5 σαν επιλογή...:tzt:
Εδώ τρομάξαμε να κατασταλάξουμε...
Πέρα από την πλάκα...Κι όμως νομίζω πως ίσως να έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον..
Σίγουρα θα έρθει λίγο πίσω μετά τη προσαρμογή των σωλήνων. Θα δούμε μέχρι το τέλος της βδομάδας...Ένα ενδιάμεσο απόστασης 2 και 3 υπάρχει η δυνατότητα να το δεις; κάπου εκεί μου κάθεται τέλεια
Ελπίζω να μη χρειαστούν πολλά βγάλε-βάλε για ρυθμίσεις...
Eμενα μ'αρεσει και ο λεβιες των ταχυτητων Και αυτος εκ Κινας προερχομενος?Παταράκιον, εκ Κίνας προερχόμενο και για XR 650 προοριζόμενο.
Με ελάχιστη επέμβαση...
Όχι, από την Αγγλία ήρθε αυτός...Eμενα μ'αρεσει και ο λεβιες των ταχυτητων Και αυτος εκ Κινας προερχομενος?
τον ιδιο λεβιε ψωνισαμε.Όχι, από την Αγγλία ήρθε αυτός...
Ωραιο το κοσμημα!!!!
Δεν θα σου πω συγκεκριμένα για το τεπόζιτο του Ντόμυ ,γιατί δεν το ψαξα ,αλλά συνήθως ,
η μία είναι αποχέτευση (για τα νερά που συσσωρεύονται εσωτερικά στο στόμιο της τάπας)
κ η άλλη εξαέρωση (για να ισοσταθμίζεται η εσωτερική πίεση με την ατμοσφαιρική ,ωστε να ρέει το καύσιμο πρός το κάρμπ)
Κάποια τεπόζιτα έχουν κ πρόβλεψη υπερχείλισης καυσίμου ,για ανακούφιση της αύξησης της πίεσης που δημιουργείται ,λόγω διόγκωσης του καυσίμου στο εσωτερικό του τεπόζιτου σε μεγάλες θερμοκρασίες (πχ κάτω από τον ήλιο)
Ανοιξε τάπα ,βάλε πιστόλι αέρα στην κάθε τρύπα ,κ δες από που βγαίνει αέρας ,ωστε να ανακαλύψεις ποιά είναι ποιά.
Μπορεί να είναι βουλωμένες ,ειδικά της αποχέτευσης ,οπότε δείξε επιμονή αν δεν βγεί άμεσα ο αέρας από πάνω.
Το λεβιέ στο RD02 είναι έτσι λόγο της μανιβέλας που υπήρχε αρχικά (και μετέπειτα υποδοχής για μανιβέλα ) σε ολα τα μοτέρ RD02 .Για πληροφοριακούς λόγους παραθέτω τις αναζητήσεις μου όσον αφορά το λεβιέ του φρένου...
Αυτοί του RD02 kai του RD08 είναι εντελώς ασύμβατοι μεταξύ τους, καθώς το RD08 έχει εντελώς διαφορετικά-και σαφώς πιό σωστά και λειτουργικά- παταράκια οδηγού.
Διαφέρουν επίσης και στη διάμετρο της βίδας που τα συγκρατεί στο σκελετό.
Του CRF είναι συμβατό με του RD08 και σαφώς πιό κομψό και πιό λειτουργικό.
Του RD08 βγαίνει πολύ προς τα έξω και δεν κλείνει.
Οπότε θα μπεί του CRF. Τελική τοποθέτηση όταν βρώ τη βίδα στήριξης,,,
Από την άλλη μεριά πως ταίριαξε; Η δεξιά βάση του RD08 είναι πιο ιδιαίτερη στο να δεχτεί φαρδύ μαρσπιέ.Παταράκιον, εκ Κίνας προερχόμενο και για XR 650 προοριζόμενο.
Με ελάχιστη επέμβαση...
Ναι, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα...Το λεβιέ στο RD02 είναι έτσι λόγο της μανιβέλας που υπήρχε αρχικά (και μετέπειτα υποδοχής για μανιβέλα ) σε ολα τα μοτέρ RD02 .
Από την άλλη μεριά πως ταίριαξε; Η δεξιά βάση του RD08 είναι πιο ιδιαίτερη στο να δεχτεί φαρδύ μαρσπιέ.