Tener-ίσιος
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- BMW R1200 GS LC
Πολλοί νομίζουμε ότι η κόρνα σε ένα όχημα, είναι μέσο επίδειξης. Στην ουσία όμως είναι ένα εργαλείο ενεργητικής ασφάλειας που κάνει την παρουσία μας αισθητή στο δρόμο, όταν αυτό δεν γίνεται από τους άλλους οδηγούς. Ειδικά στις μοτοσυκλέτες όπου κι ο οπτικός μας όγκος είναι περιορισμένος, κάτι τέτοιο κάνει την κόρνα να αποκτά ιδιαιτέρως σημαντική σημασία.
Όταν όμως από τον κατασκευαστή γίνονται "τσιγγουνιές" στην κόρνα, και ακούγεται σαν πάπια που είναι σε οίστρο, τότε εύλογο είναι να ψάξουμε κάτι καλύτερο. Στην προσπάθειά μου αυτήν ανακάλυψα πόσα πολλά πράγματα πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν για να αλλάξει κόρνα στα σύγχρονα μηχανάκια και ειδικά στην BMW, για να λειτουργήσει αυτή όπως πρέπει. Δεν ήταν απλό και χρειάστηκε πολύ "διάβασμα" γι αυτήν την αλλαγή κόρνας.
Στο βίντεο παρακάτω, οι περιπέτειες της κόρνας.
Το βίντεο πίστευα ότι δεν θα ήταν πάνω από 10 λεπτά, αλλά τόσο χρειάστηκε μόνο να εξηγήσω τι παίζει με τις κόρνες στην BMW και σε όποια μηχανή έχει Canbus
Όταν όμως από τον κατασκευαστή γίνονται "τσιγγουνιές" στην κόρνα, και ακούγεται σαν πάπια που είναι σε οίστρο, τότε εύλογο είναι να ψάξουμε κάτι καλύτερο. Στην προσπάθειά μου αυτήν ανακάλυψα πόσα πολλά πράγματα πρέπει να λάβει κανείς υπόψιν για να αλλάξει κόρνα στα σύγχρονα μηχανάκια και ειδικά στην BMW, για να λειτουργήσει αυτή όπως πρέπει. Δεν ήταν απλό και χρειάστηκε πολύ "διάβασμα" γι αυτήν την αλλαγή κόρνας.
Στο βίντεο παρακάτω, οι περιπέτειες της κόρνας.
Το βίντεο πίστευα ότι δεν θα ήταν πάνω από 10 λεπτά, αλλά τόσο χρειάστηκε μόνο να εξηγήσω τι παίζει με τις κόρνες στην BMW και σε όποια μηχανή έχει Canbus
Τελευταία επεξεργασία: