Αλλαγη λαστιχου σε gs650

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Καλησπερα παιδες!!Αυτη τη φορα ποσταρω για λογαριασμο του πατερα μου!!σκεφτεται να βαλει 140 διασταση λαστιχου πισω αντι 130 που φοραει...Κατ αρχας μπαινει??και αν ναι τι θα κερδισει??Ενημερωστε με για να μπορω να κανω συζητηση μαζι του γτ εγω θεωρω οτι θα κανει βλακεια και οτι μετα δε θα πηγαινει καλα στο χωμα..
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Θεωρητικα θα κερδισει στριψιμο στην ασφαλτο αλλα θα χασει στο χωμα...Εγω συνηθως τα ατομα που ξερω και πανε χωμα βαζουν πιο μικρο...πχ αν φορανε 140 βαζουν 130!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Θεωρητικα θα κερδισει στριψιμο στην ασφαλτο αλλα θα χασει στο χωμα...Εγω συνηθως τα ατομα που ξερω και πανε χωμα βαζουν πιο μικρο...πχ αν φορανε 140 βαζουν 130!
Δηλαδή άμα είχα 130 πως θα πήγαινα ο μπ@στης στο χώμα...;:D:D:D

Φέρτε μου τον Coma το γατάκι! Τον σκίσω:wacky:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Δηλαδή άμα είχα 130 πως θα πήγαινα ο μπ@στης στο χώμα...;:D:D:D

Φέρτε μου τον Coma το γατάκι! Τον σκίσω:wacky:
Χρηστο πιστευω πως για την χρηση που κανεις η μαμα διασταση(140) ειναι ΟΚ... σε κατι πιο ελαφρυ θα εβαζα 130αρι...
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
κ εγω γενικα δεν πιστευω οτι θα χει τρελη διαφορα..απλα εχει φαει σκαλωμα και ειπα να παρω τη γνωμη σας..
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
κ εγω γενικα δεν πιστευω οτι θα χει τρελη διαφορα..απλα εχει φαει σκαλωμα και ειπα να παρω τη γνωμη σας..
ας προσεξει μονο το αν χωραει... πριν μερικους μηνες αλλαξα λαστιχα στο ΚΤΜ και το ενα 140αρι με το αλλο ειχαν μεγαλη διαφορα στο πλατος...
[URL=http://s1342.photobucket.com/user/asteriosps/media/Phiomegatauomicrongammarhoalphaphialpha1617_zps73vyxskd.jpg.html][/URL]
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
Καλησπερα παιδες!!Αυτη τη φορα ποσταρω για λογαριασμο του πατερα μου!!σκεφτεται να βαλει 140 διασταση λαστιχου πισω αντι 130 που φοραει...Κατ αρχας μπαινει??και αν ναι τι θα κερδισει??Ενημερωστε με για να μπορω να κανω συζητηση μαζι του γτ εγω θεωρω οτι θα κανει βλακεια και οτι μετα δε θα πηγαινει καλα στο χωμα..
Μπαινει...κανενα προβλημα...απο κει και επειτα χανει λιγο στο χωμα και στην ασφαλτο θελει λιγο περισσοτερη προσπαθεια για να στριψει.Εγω παντως προτιμουσα το μαμα(130).
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
ας προσεξει μονο το αν χωραει... πριν μερικους μηνες αλλαξα λαστιχα στο ΚΤΜ και το ενα 140αρι με το αλλο ειχαν μεγαλη διαφορα στο πλατος...
Στο ειχα τονισει οτι το συγκεκριμενο λαστιχο ειναι πολυ μεγαλυτερο(εχει φτιαχτει για το μεγαλο κατεμι...:D).
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Στο ειχα τονισει οτι το συγκεκριμενο λαστιχο ειναι πολυ μεγαλυτερο(εχει φτιαχτει για το μεγαλο κατεμι...:D).
στο χωμα θελει λιγοτερο αερα απο το προηγουμενο λογο σκληροτερου σκελετου... στην ασφαλτο με αναγκαζει να πηγαινω λιγο πιο γρηγορα γιατι στις στροφες μπαινει σχεδον μονο του. αν ειχα βαλει ενα λιγοτερο χωματινο μπροστινο, στην ασφαλτο θα πηγαινα αερα...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Βαζω στο ΤΑ ποτε 120 και ποτε 130 Αναλογως τι θα βρω Κανονικα φοραει 120
Δεν εχω καταλαβει καμια τεραστια διαφορα στην οδηγηση Ενταξει με το πιο στενο ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα στο ριξιμο στις στροφες και στα απανωτα "σκαμπιλια" Γενικα ειναι πιο ευκινητη η μοτο αλλα και το ενα μεγαλυτερο νουμερο συνηθιζεται γρηγορα
Το μεγαλυτερο νουμερο τετραγωνιζει και πιο ευκολα με την χρηση με οτι συνεπαγεται αυτο κατα την οδηγηση
Θεωριτικα (αλλα και πρακτικα μερικες φορες) με ποιο στενο λαστιχο πας καλυτερα στο χωμα Και επισης οσο πιο φαρδυ ειναι τοσο πιο δυσκολο ειναι να το ξεζανταρεις για να αλλαξεις σαμπρελα

Ας μεινει στην διασταση που λεει η μαμα δεν υπαρχει κανενα σοβαρο πλεονεκτημα με ενα νουμερο μεγαλυτερη διασταση
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Με το 140 ,
θα κερδίσει μεγαλύτερη διάρκεια (αργότερη φθορά) σε ασφάλτινα χλμ (λόγω μεγαλύτερων δεικτών ταχύτητας-βαρους)
και λίγο μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού σε ευθείες κ στροφές.
Θα χάσει σε ευκινησία κ σε χωμάτινες δυνατότητες κ σε ρεπρίζ κ σε κατανάλωση.

Εγώ ,αν ήμουν ο πατέρας σου (που θα μπορούσα κάλλιστα ηλικιακά να είμαι) ,απο την στιγμή που κυρίως κινούμαι στα πέριξ των περιοχών σας (ασφαλτο+χωμα)
θα 'εβαζα 120 πίσω
με το οποίο θα κέρδιζα σε χώμα-ευκινησία-κατανάλωση-ρεπρίζ & τιμή αγοράς
και θα έχανα μόνον σε αυτά που δεν κάνω
δηλαδή πουθενά
 

Gio_Diego_950_ADV

Μέλος
Περιοχή
Λιδωρίκι Φωκίδας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM_950_Adventure
Εχετε δικιο κονκοστ και γατε..κ εμενα η γνωμη μου ειναι οτι δεν εχει διαφορα και οτι περισσοτερο θα χασει παρα θα κερδισει..ευχαριστω για τις γνωμες σας..με διαφωτισατε..:)
 
Top Bottom