Καλησπερα στην ομαδα. Εχω ενα bmw f650gs(μονοκυλινδρο) του 2004, εδω και 3 χρονια και σχεδον 40.000χλμ ( 92000χλμ κοντερ).
Σκεφτομαι καιρο τωρα να κανω αλλαγη ιδανικα σε κατι με παραπανω αλογα (65+) παρομοιου στυλ με την τωρινη μοτο.
Γενικα η αληθεια ειναι μου εχει βγει ψιλοακριβη η συντηρηση της μοτο μου για τις οικονομικες δυνατοτητες μου ( 25χρονων φοιτητης, ανεργος).
Σημειωνω οτι ολα τα αναλωσιμα λαδια,φιλτρα,αλυσιδες,τακακια,δισκοπλακες και μικροεπισκευες τα κανω μονος μου, οποτε το μονο που με ξινισε σχετικα
ειναι θεματα με ψυγειο, τρομπες νερου. Την αγαπαω αυτη την μοτο και δεν την βλεπω μονο σαν ενα μεταφορικο μεσο, οποτε και ας εχει "παραπανω" εξοδα απο ιαπωνικα
γουσταρω να τα δινω. Η αλλαγη γινεται για κατι πιο καινουριο σχετικα + οτι θελω να την πουλησω πριν τα 100.000χλμ για να πουληθει λιγο πιο ευκολα χωρις να χασω πολλα χρηματα.
Να σημειωσω οτι με καλυπτει σαν μηχανη, και μαρεσει το στυλ οδηγησης. Αλλα θα ηθελα μια 6η, να μπορει να φτασει τα 190, και να ειχε λιγο πιο ψηλη αποσταση απο το εδαφος
Στο δια ταυτα τωρα, υψος 1,70, 70κιλα, όπου την μοτο μου με 78εκ σελα την παταω μια χαρα (Δεν ειχα ποτε πιο ψηλη μοτο και παντα με φοβιζε η ψηλοτερη σελα).
Μπατζετ ιδανικα 4000 αλλα μπορει να φτασει εως τα 6500. Καθημερινη χρηση με αρκετα ταξιδακια, 90 δρομος, 10 χωμα στην φαση αυτη αλλα με ορεξη για χωμα.
Ονειρικο μηχανακι θα ηταν ενα f800gs, αλλα με προβληματιζει για αρχη το υψος σελας ( διορθωνεται μεν)
,την ακριβη σχετικα συντηρηση και η τιμη που ξεκιναει στα 6000 ( ψαχνω για κατι με κατω απο 70.000χλμ).
Αλλη επιλογη ειναι το f650gs δικυλινδρο οπου εμφανισιακα με καλυπτει, και ειναι πιο κοντα στο μπατζετ μου, χαμηλη σελα χωρις μετατροπες, αλλα δεν εχει ακτινες στους τροχους και δεν βρισκεις πολλες αγγελιες με εξτρα, συγκεκριμενα ποδια απο κατω., αλλα και παλι bmw με ολα τα καλα και κακα που πανε με αυτο το ονομα.
Περα απο αυτα κοιταω και λιγο τα v strom και τα παλια, αλλα και καινουρια τυπου 2020 xt που υπερβαινει το μπατζετ, αλλα ειναι αξιοπιστο μηχανακι και εχει καλη μεταπωληση.
Αποτι εχω δει δεν εχει πολλες δυνατοτητες για χωμα, ακομα και το xt μοντελο. Το σκεφτομαι σαν μεταβατικο μηχανακι, να παρω ενα κανω την δουλεια μου, χωρις να μου στερησει πολλα και μολις βρεθει η οικονομικη δυνατοτητα, σταθεροτητα μελλοντικως να παρω κατι αλλο.
Και τελευταια επιλογη που γλυκοκοιταζω ειναι το daytona maverick 500 οπου βγαινει καινουριο στα 5800 με πληρες εξοπλισμο, καγκελα,χουφτες,ποδια και 2 χρονια εγγυηση με επεκταση στα 4 αν θες. Το εχει ενας φιλος 2 χρονια τωρα, 30000 χλμ και δεν του εχει βγαλει κατι περα απο μια καμμενη πισω λαμπα και μια κορνα. Δεν εχω ψαχτει παραπανω για αυτο το μοντελο.
Σαν μηχανακι ειναι σαν το τωρινο που εχω, με διαφορα οτι ειναι λιγο πιο ψηλο. Μου αρεσει λιγο το σεναριο οτι λογω εγγυησης θα εχω 2 χρονια το κεφαλι μου ησυχο αλλα πιστευω θα το βαρεθω συντομα. Δεν ξερω τι παιζει με την μεταπωληση αν και στο καρ εχει ολες και ολες 5 αγγελιες μτχ. Ειναι αραγε επειδη ανεβαινει αγγελια και το παιρνουν γρηγορα ή οτι οποιος το παιρνει του αρεσει και δεν το πουλαει τοσο συντομα τουλαχιστον. Δεν εχει κυκλοφορησει και παρα πολυ προφανως, αλλα πχ cfmoto 650mt εχει απειρες αγγελιες, ολοι το πουλανε.
Ειδα επισης εδω στο φορουμ οτι θα το κυκλοφορει η kove, αλλα προς το παρων ακομα ο γκοργκολης το πουλαει σαν daytona 2024, μαλλον μεχρι να πουληθουν;; Με αγχωνει λιγο και αυτο τι θα σημαινει, θα υπαρχουν ανταλλακτικα προφανως, τουλαχιστον απο εξωτερικο μιας εχει βγει με 7 διαφορετικες ονομασιες, αλλα με την μεταπωληση ελλαδα τι θα γινει;;
Να σημειωσω οτι δεν εχω οδηγησει κανενα μηχανακι απο τα προαναφερθεντα, οποτε δεν εχω και καποια σχηματισμενη αποψη. Το maverick θα το δοκιμασω συντομα παντως.
Μηχανη θελω να εχω αλλαξει πριν το καλοκαιρι γιατι τα 100.000χλμ τα ξεπερναμε για πλακα. Θελω να ακουσω αποψεις, γιατι ενα χρονο τωρα ειμαι στο ψαξιμο, αλλα δεν καταληγω πουθενα. Ακουω συνεχεια απο τον πατερα (κατοχος funduro 25 χρονια,145000χλμ, αν και δεν εχει βγαλει καμια σοβαρη ζημια) κραξιμο για το gs, οτι παραπανω κυβικα/ηλεκτρονικα, παραπανω ζημιες, ακριβα σερβις και ειναι πολυ αρνητικος για αναβαθμιση, κυριως σε bmw. Ολο για κατι transalp και funduro μου λεει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο, και οτι ειναι φθηνα στην αγορα και οτι αυτα ειναι για τα "κυβικα" μου, αλλα πως το λενε, δεν θελω κατι τοσο παλιο, Να παω σε bmw και αμα μου ξινισει στα οικονομικα να αλλαξω; να παω σε vstrom και οταν ερθει η δυνατοτητα πουλιεται ευκολα,γρηγορα,χωρις να χασω πολλα λεφτα. Να παω στο maverick και να εχω το κεφαλι μου ησυχο για 2 χρονια, αλλα με φοβο την μεταπωληση;
Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη για το σεντονι αλλα θελω να ακουσω αποψεις περι του θεματος.
Σκεφτομαι καιρο τωρα να κανω αλλαγη ιδανικα σε κατι με παραπανω αλογα (65+) παρομοιου στυλ με την τωρινη μοτο.
Γενικα η αληθεια ειναι μου εχει βγει ψιλοακριβη η συντηρηση της μοτο μου για τις οικονομικες δυνατοτητες μου ( 25χρονων φοιτητης, ανεργος).
Σημειωνω οτι ολα τα αναλωσιμα λαδια,φιλτρα,αλυσιδες,τακακια,δισκοπλακες και μικροεπισκευες τα κανω μονος μου, οποτε το μονο που με ξινισε σχετικα
ειναι θεματα με ψυγειο, τρομπες νερου. Την αγαπαω αυτη την μοτο και δεν την βλεπω μονο σαν ενα μεταφορικο μεσο, οποτε και ας εχει "παραπανω" εξοδα απο ιαπωνικα
γουσταρω να τα δινω. Η αλλαγη γινεται για κατι πιο καινουριο σχετικα + οτι θελω να την πουλησω πριν τα 100.000χλμ για να πουληθει λιγο πιο ευκολα χωρις να χασω πολλα χρηματα.
Να σημειωσω οτι με καλυπτει σαν μηχανη, και μαρεσει το στυλ οδηγησης. Αλλα θα ηθελα μια 6η, να μπορει να φτασει τα 190, και να ειχε λιγο πιο ψηλη αποσταση απο το εδαφος
Στο δια ταυτα τωρα, υψος 1,70, 70κιλα, όπου την μοτο μου με 78εκ σελα την παταω μια χαρα (Δεν ειχα ποτε πιο ψηλη μοτο και παντα με φοβιζε η ψηλοτερη σελα).
Μπατζετ ιδανικα 4000 αλλα μπορει να φτασει εως τα 6500. Καθημερινη χρηση με αρκετα ταξιδακια, 90 δρομος, 10 χωμα στην φαση αυτη αλλα με ορεξη για χωμα.
Ονειρικο μηχανακι θα ηταν ενα f800gs, αλλα με προβληματιζει για αρχη το υψος σελας ( διορθωνεται μεν)
,την ακριβη σχετικα συντηρηση και η τιμη που ξεκιναει στα 6000 ( ψαχνω για κατι με κατω απο 70.000χλμ).
Αλλη επιλογη ειναι το f650gs δικυλινδρο οπου εμφανισιακα με καλυπτει, και ειναι πιο κοντα στο μπατζετ μου, χαμηλη σελα χωρις μετατροπες, αλλα δεν εχει ακτινες στους τροχους και δεν βρισκεις πολλες αγγελιες με εξτρα, συγκεκριμενα ποδια απο κατω., αλλα και παλι bmw με ολα τα καλα και κακα που πανε με αυτο το ονομα.
Περα απο αυτα κοιταω και λιγο τα v strom και τα παλια, αλλα και καινουρια τυπου 2020 xt που υπερβαινει το μπατζετ, αλλα ειναι αξιοπιστο μηχανακι και εχει καλη μεταπωληση.
Αποτι εχω δει δεν εχει πολλες δυνατοτητες για χωμα, ακομα και το xt μοντελο. Το σκεφτομαι σαν μεταβατικο μηχανακι, να παρω ενα κανω την δουλεια μου, χωρις να μου στερησει πολλα και μολις βρεθει η οικονομικη δυνατοτητα, σταθεροτητα μελλοντικως να παρω κατι αλλο.
Και τελευταια επιλογη που γλυκοκοιταζω ειναι το daytona maverick 500 οπου βγαινει καινουριο στα 5800 με πληρες εξοπλισμο, καγκελα,χουφτες,ποδια και 2 χρονια εγγυηση με επεκταση στα 4 αν θες. Το εχει ενας φιλος 2 χρονια τωρα, 30000 χλμ και δεν του εχει βγαλει κατι περα απο μια καμμενη πισω λαμπα και μια κορνα. Δεν εχω ψαχτει παραπανω για αυτο το μοντελο.
Σαν μηχανακι ειναι σαν το τωρινο που εχω, με διαφορα οτι ειναι λιγο πιο ψηλο. Μου αρεσει λιγο το σεναριο οτι λογω εγγυησης θα εχω 2 χρονια το κεφαλι μου ησυχο αλλα πιστευω θα το βαρεθω συντομα. Δεν ξερω τι παιζει με την μεταπωληση αν και στο καρ εχει ολες και ολες 5 αγγελιες μτχ. Ειναι αραγε επειδη ανεβαινει αγγελια και το παιρνουν γρηγορα ή οτι οποιος το παιρνει του αρεσει και δεν το πουλαει τοσο συντομα τουλαχιστον. Δεν εχει κυκλοφορησει και παρα πολυ προφανως, αλλα πχ cfmoto 650mt εχει απειρες αγγελιες, ολοι το πουλανε.
Ειδα επισης εδω στο φορουμ οτι θα το κυκλοφορει η kove, αλλα προς το παρων ακομα ο γκοργκολης το πουλαει σαν daytona 2024, μαλλον μεχρι να πουληθουν;; Με αγχωνει λιγο και αυτο τι θα σημαινει, θα υπαρχουν ανταλλακτικα προφανως, τουλαχιστον απο εξωτερικο μιας εχει βγει με 7 διαφορετικες ονομασιες, αλλα με την μεταπωληση ελλαδα τι θα γινει;;
Να σημειωσω οτι δεν εχω οδηγησει κανενα μηχανακι απο τα προαναφερθεντα, οποτε δεν εχω και καποια σχηματισμενη αποψη. Το maverick θα το δοκιμασω συντομα παντως.
Μηχανη θελω να εχω αλλαξει πριν το καλοκαιρι γιατι τα 100.000χλμ τα ξεπερναμε για πλακα. Θελω να ακουσω αποψεις, γιατι ενα χρονο τωρα ειμαι στο ψαξιμο, αλλα δεν καταληγω πουθενα. Ακουω συνεχεια απο τον πατερα (κατοχος funduro 25 χρονια,145000χλμ, αν και δεν εχει βγαλει καμια σοβαρη ζημια) κραξιμο για το gs, οτι παραπανω κυβικα/ηλεκτρονικα, παραπανω ζημιες, ακριβα σερβις και ειναι πολυ αρνητικος για αναβαθμιση, κυριως σε bmw. Ολο για κατι transalp και funduro μου λεει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο, και οτι ειναι φθηνα στην αγορα και οτι αυτα ειναι για τα "κυβικα" μου, αλλα πως το λενε, δεν θελω κατι τοσο παλιο, Να παω σε bmw και αμα μου ξινισει στα οικονομικα να αλλαξω; να παω σε vstrom και οταν ερθει η δυνατοτητα πουλιεται ευκολα,γρηγορα,χωρις να χασω πολλα λεφτα. Να παω στο maverick και να εχω το κεφαλι μου ησυχο για 2 χρονια, αλλα με φοβο την μεταπωληση;
Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη για το σεντονι αλλα θελω να ακουσω αποψεις περι του θεματος.