η τρομπα του 1000 ειναι 16αρα,οπως και των 650 εως το 06 ανευ abs,ολα τα κ7 και σαδωθε,φορανε 14αρα,absατα η οχι
προσωπικη αποψη και μην πεσετε να με φατε
ειναι πως ολα αυτα ειναι απλα ενεσεις....για να βελτιωνουμε λιιιιγο κατι που ποναει..
θελεις φρενα?ουτε τετραπιστονες ουτε αλλα τετοια ωραια..με τους αποστατες στις τετραπιστονες η πλευστοτητα παει βολτα...νομιζω ειναι κατανοητο τι και πως
βαζεις ετοιμες δαγκανες για το δικο σου πχ beringer που ειχα την τυχη να οδηγησω και τοτε θα δεις τι σημαινει φρενο!500 η μια ομως κοστιζουν..
αναρτηση πισω?μια επωνυμη οποια θες...εχω δοκιμασει ohlins kai emc (σε 1000αρι η δευτερη και σε africa φιλων) και μονο καλα λογια εχω να πω
η απολυτη μεταμορφωση!Καιγια να μπεις στη διαδικασια να καταλαβεις μονος,παρε μια emc στα χερια και μετα τη δικη σου...δε λεω τπτ αλλο
αλλοι κανουν revalving με αλλαγη ελατηριου και ειναι ικανοποιημενοι...ειπαμε οτι απαιτησεις εχει ο καθενας!
ολα αυτα λοιπον-για να καταληξω εκει που θελω-κοστιζουν και μαλιστα αρκετα
αξιζει?αυτο μονο εσυ το ξερεις
με τους τεφλον αποστατες εμπρος οντως σβηνεις λιγο απο το κουδουνισμα στις λακουβες(τους ειχα βαλει κι εχω αποψη)
οπως και η γεφυρα δενει καλυτερα τα καλαμια
ψαξε καλα μονος σου,διαβασε και ειμαι βεβαιος πως θα βγαλεις ασφαλη συμπερασματα
αυτα τα λιγα για να τελειωνω και συγνωμη αν κουρασα