RIGGER
Μέλος
ειχα παρει το μηχανακι αυτο τον Δεκ του 2004 -μοντ 2005-.Απο την πρωτη στιγμη ενοιωθα ανήσυχα οταν το οδηγουσα. Δεν καταλαβαινα το μπροστινο ,δεν ειχα φρενα με συχνα μπλοκαρισματα .-χωρις abs-με ταλαντωσεις λες και το πλαισιο ηταν τσιχλα.
Την λυση την βρηκα οχι απολυτα με αλλαγη ελατηριων εμπρος με hyperpro προοδευτικα και 15αρι λαδι. Αργοτερα εβαλα και την περιφημη γεφυρα. Εως τοτε δεν υπηρχε το matrix για να παω στην λυση αυτη. Αποτελεσμα κατοπιν ρυθμισεων και δοκιμων και της πισω αναρτησης -η οποια ηταν πολλακις καλυτερη με την εμπρος- πετυχα ενα θετικο για τα μετρα μου και την οδηγηση μου. Ειχα φρενα μπροστα-ελεος- δεν ειχα ταλαντωσεις και ηξερα αν οχι με ακριβεια 100% τι κανει το μπροστινο. Ολα αυτα τα εκανα σε ενα μαγο τοτε για τα suzuki ονομα του οποιου δεν υπαρχει λογος να ειπωθει εδω.
Αριστο αποτελεσμα δεν ειχα ποτε. Καποια στιγμη το σιχτιρισα και πηγα στο 950 adv σκεφτομενος συχνα πυκνα τι οδηγουσα!
Αρκετα αργοτερα οδηγησα για ενα ΣΚ ενα στρωμα με αλλαγμενο μπροστινο -upside down- και χαμογελουσα συνεχως. Ηταν ενος φιλου που ειχε ξοδεψει επιπλεον 1500 ευρω για μπροστινο και φρενα. Ποσο που σε καμια περιπτωση δεν υπηρχε να δωσω για το στρωμα. Ομως ηταν κορυφαιο.
Παντως η οποιδηποτε επιλογη σου θα ειναι μακραν καλυτερη απο την αθλιοτητα-συγνωμη για την εκφραση αλλα ετσι ειναι- που φοραει απο το εργοστασιο.
Την λυση την βρηκα οχι απολυτα με αλλαγη ελατηριων εμπρος με hyperpro προοδευτικα και 15αρι λαδι. Αργοτερα εβαλα και την περιφημη γεφυρα. Εως τοτε δεν υπηρχε το matrix για να παω στην λυση αυτη. Αποτελεσμα κατοπιν ρυθμισεων και δοκιμων και της πισω αναρτησης -η οποια ηταν πολλακις καλυτερη με την εμπρος- πετυχα ενα θετικο για τα μετρα μου και την οδηγηση μου. Ειχα φρενα μπροστα-ελεος- δεν ειχα ταλαντωσεις και ηξερα αν οχι με ακριβεια 100% τι κανει το μπροστινο. Ολα αυτα τα εκανα σε ενα μαγο τοτε για τα suzuki ονομα του οποιου δεν υπαρχει λογος να ειπωθει εδω.
Αριστο αποτελεσμα δεν ειχα ποτε. Καποια στιγμη το σιχτιρισα και πηγα στο 950 adv σκεφτομενος συχνα πυκνα τι οδηγουσα!
Αρκετα αργοτερα οδηγησα για ενα ΣΚ ενα στρωμα με αλλαγμενο μπροστινο -upside down- και χαμογελουσα συνεχως. Ηταν ενος φιλου που ειχε ξοδεψει επιπλεον 1500 ευρω για μπροστινο και φρενα. Ποσο που σε καμια περιπτωση δεν υπηρχε να δωσω για το στρωμα. Ομως ηταν κορυφαιο.
Παντως η οποιδηποτε επιλογη σου θα ειναι μακραν καλυτερη απο την αθλιοτητα-συγνωμη για την εκφραση αλλα ετσι ειναι- που φοραει απο το εργοστασιο.